Spuw je happiness
- Saskjezwaard
- Computer
Ik snap iets van MTO
Yesss! En mag hopelijk ook eerder weg in de les omdat ik de extra opdracht voor het grootste deel al heb gemaakt^^
doen ze luchtalarm gebruiekn omdat de stroom is uitgevallen?

doen ze luchtalarm gebruiekn omdat de stroom is uitgevallen?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Eerste v d maand saskia xp een jeewh xp hahah ik heb het nu over z scores zo makkelijk maar de hoofdstukken zij zo groot xp
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Oh, ik dacht dat je bedoelde in combinatie met Floors bericht
maar ik heb het niet gehoord, zat in de bieb toen. Zou die geluidsdicht zijn? xD
Ik ben nu bezig met SPSS, dus dan mag je al die toetsen invoeren op de computer en de output bestuderen --' Jeeuj xD en dan Levene's toets, Tukey, Scheffe en hele rattenplan aan toetsen --' maar ik snapte het, dus daar ben ik blij mee^^
Het is trouwens echt raar, bij MTO-B moesten we zo ongeveer alles met de hand uitrekenen op het tentamen, nu moeten we alleen gegevens uit de output halen, dus het begrijpen. Je zou toch denken dat het slimmer is om het andersom aan te leren? Nja, zou vast iets slims achter zitten wat ik niet zie als onwetende student xD

Ik ben nu bezig met SPSS, dus dan mag je al die toetsen invoeren op de computer en de output bestuderen --' Jeeuj xD en dan Levene's toets, Tukey, Scheffe en hele rattenplan aan toetsen --' maar ik snapte het, dus daar ben ik blij mee^^
Het is trouwens echt raar, bij MTO-B moesten we zo ongeveer alles met de hand uitrekenen op het tentamen, nu moeten we alleen gegevens uit de output halen, dus het begrijpen. Je zou toch denken dat het slimmer is om het andersom aan te leren? Nja, zou vast iets slims achter zitten wat ik niet zie als onwetende student xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Waaaaauuuw! Ik heb gewoon voor de derde keer een boek gewonnen via Facebook. Deze keer via de NS Publieksprijs het boek "In mijn dromen" van Simone van der Vlugt
Ik ben zoooo blij!
Ik ben zoooo blij!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Saskjezwaard
- Computer
Maaike, wat leuk
welke boeken heb je dan nog meer gekregen?

Uhm nee. (:
Vorige week deden we het ook en toen was ik van de evenwichtsbalk in de sloot gevallen, maar dat kwam door een ***ventje die leuk dacht te zijn. Hij ging dus op de balk stampen dus ik raakte uit evenwicht. Nu lukte alles en bleef ik dus droog. ;D
Schoon was ik niet hoor.xd
Vorige week deden we het ook en toen was ik van de evenwichtsbalk in de sloot gevallen, maar dat kwam door een ***ventje die leuk dacht te zijn. Hij ging dus op de balk stampen dus ik raakte uit evenwicht. Nu lukte alles en bleef ik dus droog. ;D
Schoon was ik niet hoor.xd
iloveyou' 25.08.2012
Ben weer gezellig actiever aan het worden op OV 
En me zusje begint nu ook interesse te tonen in mijn verhalen en ze begint nu ook te schrijven
Vind het wel grappig om te zien hoe haar verhalen gaan, en waarover.

En me zusje begint nu ook interesse te tonen in mijn verhalen en ze begint nu ook te schrijven

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Soms ben ik zoo traag dat ik dit soort berichtjes mis xD Anyways, de andere twee zijn Verwelken (chemical garden deel 1) en Bal MasqueSaskjezwaard schreef:Maaike, wat leukwelke boeken heb je dan nog meer gekregen?

Nog maar afgerond 2 daagjes school in totaal en dan vákántie!

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Ik heb helemaal niet vaak vrij! Ö Dit is de eerste en enige keer deze periode, volgende week toetsweek en dan heerlijk vakantie (:
Oooooooh, ik ben nooit vroeg vrij
Elke dag eerste tot laatste op school -.-
En nu huiswerk maken, ook niet top...
Maar ik ben wel vrolijk, dus dat is mijn happiness
Oooooooh, ik ben nooit vroeg vrij

En nu huiswerk maken, ook niet top...
Maar ik ben wel vrolijk, dus dat is mijn happiness

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
PEPERNOTEN! (kruidnoten really)
De snacks in Nederland maken dat ik noooooooooooooit weg wil. Oké, misschien een jaartje US. Anyway. Love it. <3
De snacks in Nederland maken dat ik noooooooooooooit weg wil. Oké, misschien een jaartje US. Anyway. Love it. <3
When the power of love overcomes the love of power.
Haha, Emilia, daar kan ik helemaal inkomen! me loooooooves kruidnoten!
en chocoladeletters niet te vergeten ^^
En Jochem, ja, maar dat dagje vrij doet et em he, daar word ik vrolijk van
Heerlijk uitgeslapen vanochtend, ipv van zeven uur naast mn bed staan... (:

En Jochem, ja, maar dat dagje vrij doet et em he, daar word ik vrolijk van

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Toetsenbord
*opschepmomentje*
Had vorige week het verplichte bezoekje van de HR-bossmadam bij één van de lessen die ik geef. Vandaag de nabespreking:
'Ik heb eigenlijk geen verbeterpuntjes voor je, blijf vooral zo doorgaan.'
Dan doe ik het lesgeven toch wel behoorlijk goed
:D GRIJNS
Had vorige week het verplichte bezoekje van de HR-bossmadam bij één van de lessen die ik geef. Vandaag de nabespreking:
'Ik heb eigenlijk geen verbeterpuntjes voor je, blijf vooral zo doorgaan.'
Dan doe ik het lesgeven toch wel behoorlijk goed
:D GRIJNS
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Dus nu kan je rustig weer les geven zoals je normaal doet tot het volgende verplichte bezoekje van de boss? haha Gefeliciteerd in ieder geval.
Heb nu het eerste deel van mijn verhaaltje af ( hier ga ik later op terugkijken met de woorden: Look at this piece of junk, is this mine?)
Heb nu het eerste deel van mijn verhaaltje af ( hier ga ik later op terugkijken met de woorden: Look at this piece of junk, is this mine?)
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Ik heb laatst mijn aller aller eerste echte verhaaltje teruggevonden. Ik was toen zeven of acht geloof ik.
En de paar verhaaltjes die erna kwamen :p Maar het verhaaltje waarmee ik op mn tiende de eerste prijs van een of andere wedstrijd won, die ben ik kwijt :(
En de paar verhaaltjes die erna kwamen :p Maar het verhaaltje waarmee ik op mn tiende de eerste prijs van een of andere wedstrijd won, die ben ik kwijt :(
Suppose you toss a coin enough times
-
- Vulpen
Ik heb zojuist een gedichtje geplaatst op de site (kuch kuch http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 8&t=148964) dat ik niet heb geschreven, maar gedroomd. Dat klopt, ik droomde dat ik een gedicht schreef en toen ik wakker werd wist ik het nog (gedeeltelijk). Hoe tof is dat?
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Heb aanstaande zondag de premiere van mijn nieuwe film in de bioscoop in Maastricht
En de zaal is volledig uitverkocht
Wordt dan toch maar eens dringend tijd dat ik mijn voorbereidingen klaar heb haha xD

Wordt dan toch maar eens dringend tijd dat ik mijn voorbereidingen klaar heb haha xD
Why are you so frightened? Have you no faith?
-
- Typmachine
- Contacteer:
Een nieuwe computer.
Van het oude, trage ding was het moederbord mankementen gaan vertonen. Het was traag. Een paar keer gecrasht, etc. Als het een paard was geweest dan had ik het pistool te voorschijn gehaald. Nu met plezier van het balkon gegooid. Al was het minder spectaculair dan ik me had voorgesteld vanaf de eerste etage.

Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
@Pierre: Lekker dan! De oude was zo te horen aan vervanging toe, haha. En waarom zou je een paard dood willen schieten? :c
IK DRAAI SINDS DEZE ZATERDAG GEEN KASSA MEER, MAAR KLANTENSERVICE. Yeah. Geeft toch wel een fijn gevoel, dat m'n me daarin vertrouwt.
IK DRAAI SINDS DEZE ZATERDAG GEEN KASSA MEER, MAAR KLANTENSERVICE. Yeah. Geeft toch wel een fijn gevoel, dat m'n me daarin vertrouwt.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”