Zoals sommigen van jullie misschien weten, probeer ik naast mijn 'main story' graag wat dingen uit, om mijzelf en mijn schrijfstijl te verbeteren, maar ook gewoon omdat het leuk is ;-)
Het nu volgende verhaal is... anders. Het kan heel goed zijn dat het nu nog verwarrend is, maar ik hoop dat alles met de latere stukken (die als het goed is er gaan komen) langzamerhand duidelijker gaat worden.
De titel 'The Destruction of Life and Death as I know it' zal mogelijk nog aan verandering onderhevig zijn. Er zijn een aantal kandidaattitels, maar op het moment heb ik maar gekozen voor de titel waar het idee voor mij oorspronkelijk mee begon.
Oh, en het is in het Engels ;-) Enjoy.
-------------------
- The Ordeal of the Freezing field of Ice and Snow -
I was reborn...
Made of flesh and bones, the naked body of a young man accepted my spirit. Its senses became my own, its essence adapted to my presence. He was now me.
I panted as I fell down on my knees. I could see my breath condense in the cold air which was surrounding me, but this was all I saw. A never-ending emptiness enveloped me with its icy clutches. A white world of frosty air and a floor of snow.
Every bone in my body cracked while I tried to get up from the ground. My fingers clawed in the snow beneath me as pain coursed through my body, but the agonizing strain on my exhausted body was quickly subdued by its decreasing temperature.
I could feel the blood in my veins chilling, while my breathing became shallow and feint. I felt my conscience slipping away as my limbs became weaker, and I fell face down in the snow.
With my last bit of strength, I lifted my head. Lines were drawn in the snow, seemingly erratic. As I looked closer, I could discern the letters that were drawn by my hand, the very hand which had now turned black and blue, chilled to the bone and completely frozen.
The letters formed into words, and as the words got meaning, I remembered why I was here.
'Escape Death'
Tonight, I would die again. Die to be reborn.
The Destruction of Life and Death as I know it
-
- Toetsenbord
Laatst gewijzigd door Christian Damen op 25 okt 2012 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Leuk dat je iets anders probeert dan je normaal doet
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt.
Ik vind Engels altijd leuk om te lezen, maar ik kan je geen grammaticale of spellingsfeedback geven, want daar ben ik niet zo goed in
Het was goed te lezen en te begrijpen. Misschien inderdaad een beetje vaag, een ziel die in het lijf van een ander kruipt, maar mysterieus genoeg om verder te willen lezen! 
Dat laatste zinnetje deed me heel erg aan Feniks denken. Is dat doodgaan en hergeboren worden daar van afgeleid?
Ga zo door!

Ik vind Engels altijd leuk om te lezen, maar ik kan je geen grammaticale of spellingsfeedback geven, want daar ben ik niet zo goed in

Dat laatste zinnetje deed me heel erg aan Feniks denken. Is dat doodgaan en hergeboren worden daar van afgeleid?
Ga zo door!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Toetsenbord
Doodgaan en herboren worden om opnieuw dood te gaan is (in dit geval) van de Tartarus uit de Griekse mythologie. Maar die link zal verderop in het verhaal wat beter duidelijk worden (voor diegene die de Tartarus kennen), wanneer het herboren gedeelte wat duidelijker wordt.
Suppose you toss a coin enough times