The Big Argh! Topic
aargh, alsjeblieft zeg, ik kan toch wel zelf achter mijn ketting gaan, ze gaan mij niet vermoorden omdat ik vier euro op zak zitten heb hoor en ik ga der ook niets anders mee kopen. Ik ben geen klein kind meer, alsjeblieft zeg, wat wil je der nu mee bereiken? -,- en dan moet ik verdorie nog hypervrolijk blijven en blijven lachen. Dik tegen mijn ******* -,-
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Dat klinkt heel, uhm... Gefrustreerd 
Argh: ik was vandaag al lekker bezig met het schrijven van een groepsverhaal, begint het echt leuk te worden krijg ik opeens een schrijfdip. Niet leuk! Weet nu helemaal niets meer..

Argh: ik was vandaag al lekker bezig met het schrijven van een groepsverhaal, begint het echt leuk te worden krijg ik opeens een schrijfdip. Niet leuk! Weet nu helemaal niets meer..

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Haha, ja, moest ik een boksbal hebben zou het misschien een beetje minderen xD jammer wilt mijn ma die ook niet kopen voor mij... dus zoek ik nog steeds iets om mij op af te reageren xd
Aaaah, da's niet leuk ;s misschien een half uurtje wachten, iets gaan drinken, iets te eten, enkel het verhaal, (een muziekje?) en jij die schrijvende is?
Aaaah, da's niet leuk ;s misschien een half uurtje wachten, iets gaan drinken, iets te eten, enkel het verhaal, (een muziekje?) en jij die schrijvende is?
~*~
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Bwaaaaaaah, ik haat proefvertalingen grieks als je niet weet wat je nou precies moet leren Ö
en dan ben ik ook nog eens zo slim om mijn laptop aan te zetten en hier rond te gaan neuzen....
slimme ikke * kuch kuch *
en dan ben ik ook nog eens zo slim om mijn laptop aan te zetten en hier rond te gaan neuzen....
slimme ikke * kuch kuch *
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
Helemaal gaar door school werk
Ik kan even geen artikel, rapport of onderzoek meer zien. Ugh.
Morgen maar weer verder met samenvatten & leren..

Morgen maar weer verder met samenvatten & leren..
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Saskjezwaard
- Computer
Grrr, waarom is die schmink niet gewoon egaal! Vampier met een huidprobleem was niet echt iets wat ik in gedachten had bij mijn outfit voor halloween -_-' ach, ik heb tot dinsdag om daar een oplossing voor te vinden xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, zo kan je zien. Mijn naam op OV is ook gewoon nogsteeds een zelfstandig naamwoord. Best wel jammer xD
Moet al weer bijna naar school
En ben pas net gewend aan het laat opstaan en lekker chill alles doen. Niet leuk school, niet leuk!
Moet al weer bijna naar school

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik ook alweer bijna
Vandaag vet hard bezig geweest met PO voor godsdienst, morgen nog lekker rustig aan doen en vanaf maandag weer volop aan de bak! -.-
Enige leuke; ik zie al mijn leuke vriendjes en vriendinnetjes weer ^^ (:

Enige leuke; ik zie al mijn leuke vriendjes en vriendinnetjes weer ^^ (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Waarom liegen zoveel mesnen tegen mij. Ik geef mijn hart voor de eerlijkheid, ik lieg nooit tegen mensen waar ik om geef (oke dat is dan een klein leugentje
). Maar ik word gebruikt en gebroken. Elke maand weer!

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ja. Weer liegen mensen tegen mij, over bijna alles. En ook misbruiken ze mijn vriendelijk- en behulpzaamheid. En dat zorgt er wel voor dat ik maar weinig mensen vertrouw, maar ook dat ik me gewoon heel rot voel. Het voelt nu net alsof ik geen leven waardig ben, niet in deze harde wereld.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik zou niet weten waarom ze tegen mij liegen. Ze liegen over van alles en nog wat, gewoon letterlijk alles. Nou ik ben vriendelijk en behulpzaam, en daar maken zij misbruik van. Omdat ik vriendelijk ben, ben ik ook behulpzaam. Zo duidelijk? Volgens mij niet, want voor mezelf is het niet eens helemaal duidelijk 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Marit, ben ik het helemaal mee-eens (of hoe je dat schrijft). Vroeger was ik ook altijd heel terughoudend, maar laatst werd ik dus wat opener, en meteen gebeurde dit.
Aauww, mijn voeten zijn zo koud dat ze gewoon pijn doen. En ja, ik heb al meerdere sokken aan, en de verwarming staat hoog aan.
Aauww, mijn voeten zijn zo koud dat ze gewoon pijn doen. En ja, ik heb al meerdere sokken aan, en de verwarming staat hoog aan.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik had dat een tijdje ook artikel. o: Dat was in de zomervakantie... Ik viel echt gewoon niet in slaap, en als dat dan wel gebeurde was ik gewoon meteen weer wakker. :/
Als je timide bent lukt dat niet echt, hoor. :/artikel schreef:Zoek dan buiten school mensen op? Leer meer mensen kennen
♪
Ja Jochem, ik ooooooooooook!
Ging op tijd naar bed, had barstende hoofdpijn en was onwijs moe. Word ik zomaar om half4 wakker. Was echt klaarwakker. ><
En had het in de zomervakantie ook. Als je op vakantie bent, ga je niet echt heel vroeg naar bed ofzo. Normaal tenminste. Ik ben de eerste halve week dus om 9uur naar bed gegaan, zo verschrikkelijk beroerd en moe was ik. Ik werd om half5 standaard wakker.
Toen ben ik maar gewoon laat naar bed gegaan, maar dat hielp ook niet; ik was nog steeds vroeg wakker.
Ging op tijd naar bed, had barstende hoofdpijn en was onwijs moe. Word ik zomaar om half4 wakker. Was echt klaarwakker. ><
En had het in de zomervakantie ook. Als je op vakantie bent, ga je niet echt heel vroeg naar bed ofzo. Normaal tenminste. Ik ben de eerste halve week dus om 9uur naar bed gegaan, zo verschrikkelijk beroerd en moe was ik. Ik werd om half5 standaard wakker.
Toen ben ik maar gewoon laat naar bed gegaan, maar dat hielp ook niet; ik was nog steeds vroeg wakker.

iloveyou' 25.08.2012
LOL, nee nergens. Echt nergens. Alleen rare links die naar Aziatische sites gaan waar ik geen bal van snap en dan doen ze het ook nog eens niet --'
When the power of love overcomes the love of power.