Spuw je happiness
- Saskjezwaard
- Computer
Tosti :3
En ik heb allemaal mooie nieuwe kleertjes gekocht! Me happy
En ik heb allemaal mooie nieuwe kleertjes gekocht! Me happy

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Wat voor nieuwe kleren heb je gekocht?
Twee toetsen gehad nog 1 te gaan én al 1 gehaald! Op dit soort momenten ben ik blij dat ik de uitslag gelijk weet haha
Twee toetsen gehad nog 1 te gaan én al 1 gehaald! Op dit soort momenten ben ik blij dat ik de uitslag gelijk weet haha

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Saskjezwaard
- Computer
Een blazer en twee hemdjes
ik hou van jasjes, maar kies altijd donkerblauw, dus ik wilde een keer anders. Bruin is het geworden. Hahaha, hele grote stap, ik weet het xD
Ahh, dat is zo fijn he! Bij ons mag je de antwoorden opschrijven en dan wordt er in de loop van de dag de sleutel opgezet. Kan je meteen zien of je het gehaald hebt, scheelt een hoop stress^^
En zijn het belangrijke toetsen?

Ahh, dat is zo fijn he! Bij ons mag je de antwoorden opschrijven en dan wordt er in de loop van de dag de sleutel opgezet. Kan je meteen zien of je het gehaald hebt, scheelt een hoop stress^^
En zijn het belangrijke toetsen?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Gisteren bleek dat ik één of andere prijsvraag van de Hitkrant had gewonnen, dus nu heb ik een nieuw boek erbij! Het heet Betoverd, maar in het engels heet ie Beautiful Creatures. Engels is beter xD
Love it already!
En vandaag wezen shoppen met een vriendin, jeuj
Love it already!
En vandaag wezen shoppen met een vriendin, jeuj

When the power of love overcomes the love of power.
Ben weer bijna helemaal bij met NaNoWriMo
Zit nu op de 6.089 woorden en moest er voor vandaag 6.666 hebben. Morgen kan ik dan wel weer minder schrijven, maar woensdag t/m volgende week zondag ga ik bijna aan één stuk door met NaNo. Ik ga het misschien wel redden 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Congrats! Ik had ook niets anders verwacht 

YEAH. Een 7 voor m'n tentamen Frans. (:
Had wel iets hoger verwacht, maar als ik de rest van de cijfers zie...
Ik was vierde. Het hoogste was een 8,8 en het laagste een 1. Zo ongeveer 20 onvoldoendes.
Nja, best goed dan toch? xd
Had wel iets hoger verwacht, maar als ik de rest van de cijfers zie...
Ik was vierde. Het hoogste was een 8,8 en het laagste een 1. Zo ongeveer 20 onvoldoendes.
Nja, best goed dan toch? xd
iloveyou' 25.08.2012
-
- Vulpen
Eerste cijfers van mijn pww binnen!
8,2 voor engels, had niet anders verwacht, maar blijkbaar waren er maar vier leerlingen uit mijn klas met een voldoende... En een 6,1 voor wiskunde, wat betekent dat ik een voldoende heb, wat dan weer betekent dat de 1 die ik voor mijn SO had, wordt weggestreept!
8,2 voor engels, had niet anders verwacht, maar blijkbaar waren er maar vier leerlingen uit mijn klas met een voldoende... En een 6,1 voor wiskunde, wat betekent dat ik een voldoende heb, wat dan weer betekent dat de 1 die ik voor mijn SO had, wordt weggestreept!

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Toets als het goed is gehaald
jeeeh,
Danku saskia, voor uw geweldige aanmoediging xd ghehe xD
Maar heb medelijden met mijn klas
heb nog geen positief bericht gehoord.

Danku saskia, voor uw geweldige aanmoediging xd ghehe xD
Maar heb medelijden met mijn klas

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Vulpen
Een van mijn beste vrienden, wiens muzieksmaak bijna identiek is aan de mijne, heeft me zojuist een link gestuurd naar livestream van een ge-wel-dige band waarvan ik niet wist dat ze een optreden hadden. Zo blij 

Morgen vrij!
(en ben erachter gekomen dat ik in de top 5 van beste traders zit ... had ik zeer waarschijnlijk niet mogen weten maar er lag een lijst op het bureau van mijn supervisor.... en ja, ik ben een vrouw
)

(en ben erachter gekomen dat ik in de top 5 van beste traders zit ... had ik zeer waarschijnlijk niet mogen weten maar er lag een lijst op het bureau van mijn supervisor.... en ja, ik ben een vrouw

Man's mind, once stretched by a new idea, never regains its original dimensions.
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)
-
- Vulpen
Vorig weekend, dit weekend, volgend weekend en de donderdag daarna waren/zijn/worden zoooo leuk (:
Helaas is weekend morgen alweer afgelopen
De maandag is altijd zo druk bij mij op het kantoor met de lading uit China

De maandag is altijd zo druk bij mij op het kantoor met de lading uit China

For sale: Babyshoes, never worn
Niet helemaal nee, dat is waar x)
Heeft iedereen een wel een leuk weekend gehad?
Ik ben gezellig met mijn vriend uit eten geweest, en vandaag een boogschiet wedstrijd die heel goed ging
Heeft iedereen een wel een leuk weekend gehad?
Ik ben gezellig met mijn vriend uit eten geweest, en vandaag een boogschiet wedstrijd die heel goed ging

- Saskjezwaard
- Computer
Whaaaat
(heel erg jaloers...
heb morgen her en moet overmorgen een essay inleveren
) ohh, dat hoort in een ander topic xD
Eh.... energy
lekka lekka^^ verder nog iets? Nee, eigenlijk niet. He, wat saai. Nee, heb op het moment ook niets om naar uit te kijken. Dat is niet leuk. Saai leven heb ik deze week xD

Eh.... energy

-
- Balpen
^Gefeliciteerd!
Nou, A Day To Remember, Sum 41, Avril Lavigne, We The Kings en WATIC. Hopelijk kan ik straks ook nog wat schrijven / TVD verder kijken.
Nou, A Day To Remember, Sum 41, Avril Lavigne, We The Kings en WATIC. Hopelijk kan ik straks ook nog wat schrijven / TVD verder kijken.
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Jaaa!
Ik heb net op tijd een nieuwe baan gevonden!
Gisteren was mijn laatste stage dag, en 10 december kan ik weer bij mijn nieuwe baan beginnen
Wat een goede timing allemaal zeg
Ik heb net op tijd een nieuwe baan gevonden!
Gisteren was mijn laatste stage dag, en 10 december kan ik weer bij mijn nieuwe baan beginnen

Wat een goede timing allemaal zeg