De traveling Circus Personages

Maak hier karakters aan of bekijk de karakters van anderen.
Plaats reactie
Cherry
Balpen
Balpen

Hallo,

Ik zag dat er al heel wat RPG's waren begonnen, dus zomaar instappen word lastig.
Nu leek het me dan ook leuk om er gewoon een zelf te starten.
Doe gerust mee en hopelijk maken we samen een spannende reis mee...

--------------------------------------------------------------------------------------------

'The traveling Circus'

Frankrijk in de jaren '20.
Één van de grootste circussen van Europa reist rond, na een aantal grote shows in de Franse hoofdstad Parijs, hebben ze naamsbekendheid gekregen en worden ze in veel landen in Europa uitgenodigd om de mensen te vermaken.
Achter de grote circustent slaan de nomaden hun zigeunerachtige kamp op, om daar voor twee weken te vertoeven. Als een kleine gemeenschap.
On stage draagt iedereen een masker, want niemand van het publiek mag ook maar iets merken van de kleine scheurtjes en barsten die zich, naarmate het succes groeit, steeds verder uitbreiden binnen de relaties van de circus artiest gemeenschap.

Als je mee wilt doen, neem dan onderstaande lijstje over en vul in!

Naam personage:
Leeftijd:
Rol binnen het circus:
Karaktereigenschappen:
Uiterlijke kenmerken:
Geschiedenis:
Bang voor:
Word blij van:
Banner:

Hopelijk kunnen we snel beginnen!
^^
"The enthusiasm of a woman's love is even beyond the biographer's."
- Jane Austen -
Cherry
Balpen
Balpen

Naam personage: Giselle Du Mand

Leeftijd: 21

Rol binnen het circus: Giselle is de assistente van de messenwerper en de goochelaar.

Karaktereigenschappen: Ze is een melancholische jonge dame, met een verlangen naar erkenning. Ze is niet echt een prater, maar ziet alles en is scherp als ze een opmerking maakt. Veelal onzeker, maar ze heeft een goed hart. Neemt niet snel de leiding, maar is goed in wat ze doet. Verlegen.

Uiterlijke kenmerken: Haar ogen staan vaak droevig en dromerig. Ze heeft donkerbruin haar en donkerbruine ogen en een wat bleke huid. Ze heeft een rechte houding en maakt sierlijke bewegingen in de circus shows. Maar daarbuiten beweegt ze efficiënt, langzaam en bedeesd. Ze heeft een middel maatje, niet dik of dun, maar ertussenin.

Geschiedenis: Giselle is op haar 16e weggelopen van huis, na het zien van een revue voorstelling. Sindsdien achtervolgt ze haar droom en leeft ze in een wereld waarin ze de mooie assistente uit kan hangen. Weliswaar een masker, want van binnen is ze helemaal niet zo extravagant. Van haar familie is nooit iemand haar komen opzoeken.

Bang voor: Terug moeten naar huis, het circusleven opgeven en positieve aandacht vind ze eng.

Word blij van: rust en mooie beelden, kleine details en het terug zien van de seizoenen in de natuur.
- Jane Austen -
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Waarom post je dit opnieuw eigenlijk?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Cherry
Balpen
Balpen

Ik wist niet zo goed waar ik de personages etc. moest plaatsen.. of maak ik het nu nog ingewikkelder?
- Jane Austen -
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee ik bedoel je hebt hier gisteravond toch ook al een topic over aangemaakt?

Deze: http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 4&t=149039
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Cherry
Balpen
Balpen

Ja klopt, maar toen heb ik dus alles gekopieerd naar een nieuwe omdat ik dacht dat ik het rpg verhaal en de personages moest scheiden.. dus zodoende... :\
- Jane Austen -
Plaats reactie

Terug naar “Karakters”