Mijn geheim

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Heerlijk, ik heb een geheim en mijn geheim ga ik met jullie delen. Je denkt nu misschien geheimen zijn er om ze voor je te houden, maar dit is een geheim wat ik met iedereen wil delen en misschien trek je er zelf ook nog profijt uit.

Veel mensen in mijn directe omgeving zeggen dat ik grotendeel vrolijk ben? Waar komt die vrolijkheid vandaan? Simpel ik heb die houding gecreëerd de afgelopen jaren om (bijna) alles met een lach te doen. Ik heb door die houding mezelf gevonden als persoon. Ik kan mensen aan het lachen brengen, maar ook kwaad maken. Dit komt puur door verkeerde opmerkingen te maken, maar die ik eigenlijk niet zo bedoel. Want zoals ik net al schreef benader ik veel dingen met een lach. Bijvoorbeeld bij mijn bijbaantje in de winkel, maak veel grappen met klanten en ik moet je zeggen ‘’ ik hou der van!’’ Het is gewoon heerlijk om te zien dat klanten met een lach weg lopen. Soms vragen mensen ook aan mij hoe kan je zo vrolijk altijd zijn? Ik heb hier weer een simpel antwoordt op! Door veel te lachen en grapjes te maken voel ik mij goed en probeer door mijn zelfzuchtige liefde dat over te brengen op anderen.

Laatste tijd wordt er veel gesproken over het boek The secret en dat zal je lijden naar een leven waar je wensen uit komen. Dit boek geeft de sleutel tot rijk worden, plezier in het leven hebben en liefde. Als je het geheim begrijpt kan je er naar leven. Ik persoonlijk geloof ook in dit eeuwenoude geheim, want de grote der aarde gebruikten ook dit geheim om te bereiken wat ze wilde. Instinctief deed ik dit al een poosje zonder dat ik het bestaan van dat boek wist. Een fantastisch boek als je het leven niet meer ziet zitten, want dit boek geeft je hoop tot een ander leven. Je draai in het leven moet veranderen als je veel dingen negatief ziet. Bekijk het eens van een positieve kant en wens wat je zou willen, dan komt waarschijnlijk je wens uit. Je straalt een bepaalde energie uit en komt door die energie in aanraking met je wens.

Moet je eerlijk vertellen dat mijn wens al aardig in de buurt komt van wat ik wil bereiken, want heb namelijk door mijn instelling al een aantal dingen bereikt. Ben gezond, heb een goed inkomen, heb plezier in het leven en liefde in overvloed. Nu nog die laatste wens en dat is een kwestie van tijd en dan zal ik mijn grote wens wel een keer beschrijven. Ik praat niet over mijn wens, pas als mijn wens is uitgekomen.
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Mooi stukje :) , goed van je dat het je lukt om dingen positief te bekijken!
Ik vind het zelf altijd erg moeilijk om te doen.
Dat boek wil ik daarom ook wel een keer gaan lezen,
had er eigenlijk nog niet over gehoord.
Van welke schrijver/schrijfster is het?
You're the one who cries, when you're alone..
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Het zijn niet echt een schrijvers, meer filosofen bijelkaar aanrader is de film om te kijken en beter te begrijpen. Google maar eens op de term The secret..
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik heb the Secret ook gelezen en ik kan het iedereen aanraden :) ! Het is echt een mooi boek, vol waarheden. Ik geloof erin!
Lijkt me echt iets voor jou Darkstar :)
The quiet scares me cause it screams the truth
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Okee, nu ben ik al helemaal benieuwd =P .
Hij staat op de planning voor in de vakantie,
zal wel laten weten wat ik ervan vond ;)
You're the one who cries, when you're alone..
Bloem
Balpen
Balpen

En nu maar hopen dat je wens uitkomt. Ik ben benieuwd!
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”