Spuw je happiness
Oeeh! Heel veel plezier 

For sale: Babyshoes, never worn
- Saskjezwaard
- Computer
Ik heb ook een hekel aan sneeuw. Plakkerige, veel te gladde rotzooi is het :p en heel je schoenen komen onder de modder te zitten omdat het nu al aan het smelten is. Ik vind kou helemaal niet erg, zolang er maar geen sneeuw is.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Vulpen
Ikschrijf dit op mijn gloednieuwe laptop!!! (Hij is tweedehands.... maar gloednieuw voor mij!) kerstcadeautje van m'n ouders 

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Cool dat je een nieuwe laptop hebt!
Gefeliciteerd!
Yes, mijn site begint eindelijk vorm te krijgen. Die grijze cellen hebben zowaar nog een beetje html/css kennis onthouden. So happy! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk online kan zetten

Yes, mijn site begint eindelijk vorm te krijgen. Die grijze cellen hebben zowaar nog een beetje html/css kennis onthouden. So happy! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk online kan zetten

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Ik ben erg benieuwd.-Maaike- schreef:Yes, mijn site begint eindelijk vorm te krijgen.
En mocht je vragen hebben kun je altijd een mailtje of PB sturen

Eindelijk, na een zoektocht van vijf jaar, vele malen pech en enkele stomme beslissingen, heb ik mijn absolute graal op merchandise-gebied te pakken weten te krijgen: de Ringwraith and Steed van de Lord of the Rings-lijn van Sideshow/Weta.

Wat een geweldig beeld en wat ben ik blij dat ik hem na al die tijd aan mijn collectie heb kunnen toevoegen. Dat geeft maar weer aan: never lose hope if you really want something
duizendmaal dank aan de verkoper en aan de koper voor mij die maar niet over de brug wilde komen, de kneus 

Wat een geweldig beeld en wat ben ik blij dat ik hem na al die tijd aan mijn collectie heb kunnen toevoegen. Dat geeft maar weer aan: never lose hope if you really want something

~: Geen loopvogel maar een sloopvogel :~
Beetje late reactie >.< maar dank je wel! Ik zal het in gedachte houdenSebas schreef:Ik ben erg benieuwd.
En mocht je vragen hebben kun je altijd een mailtje of PB sturen

@Jeetje; die ziet er mooi uit!
My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Vulpen
Brusselse wafels. <3333333333333
Altijd leuk om je agenda bij te werken en er achter te komen dat het project nog zo'n 2 weken duurt en dat daarna het 2 weken soort van "vakantie" is, omdat ik dan maar 3x naar school hoef voordat het nieuwe project in februari begint 
Alleen nog wel even flink bikkelen komende week om de puntjes op de ï te krijgen

Alleen nog wel even flink bikkelen komende week om de puntjes op de ï te krijgen

My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Vulpen
Nog drie dagen school en dan vier dagen weekend! 

-
- Toetsenbord
Mn laptop was kaput, dus nieuwe notebook besteld zodat ik in de trein kan schrijven/werken
Zit er nu op, hij werkt lekkerrrrrrr :D
Zit er nu op, hij werkt lekkerrrrrrr :D
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
Ik heb weer een f
en een numpad, ook super handig! Er lag nog een toetsenbord -letterlijk- te verstoffen in de kast en die heb ik aangesloten aan mijn laptop. Nog wel even wennen met typen... Er zit toch wel een groot verschil tussen een laptoptoetsenbord en een gewone. Ach, klein ongemak xD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ja! De tweede keer dat ik mijn persoonlijk record verbreek met schieten! Vorige week een beker ermee gewonnen!
Ooh! EN ik ben helemaal vergeten dat ik mijn eigen bedrijvenpagina heb voor mijn blog! http://www.facebook.com/sandraa2blog
Suuuuperveel zin in het weekend! Morgen na school direct verjaardag, zaterdag Open Dag en met een goede vriend gezellig doen en over studies kletsen en zondag komt een geweldige vriendin helemaal vanuit de andere kant van het land langs! 
Enige probleempje is dat ik vanavond nog een boel moet doen en morgen nog een schooldag moet overleven, maar met zo'n geweldig vooruitzicht moet dat lukken (:

Enige probleempje is dat ik vanavond nog een boel moet doen en morgen nog een schooldag moet overleven, maar met zo'n geweldig vooruitzicht moet dat lukken (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Balpen
13 april met mn beste vriendin slash soulmate voor een dagje naar Disney. Dat wordt dus vrijdagavond vertrekken, zaterdagochtend met de bus aankomen en zaterdagnacht weer terug met de bus. Slopend, maar totally worth it. Dan in mei nog een weekje weg met ietsvan de helft van de family, en dat is dus al gauw 70 man, ahah.
Wel grafzooi dat ik voor deze leuke dingen nog een paar weekjes school moet overleven, maar dat is dan maar bijzaak, aha :')
Wel grafzooi dat ik voor deze leuke dingen nog een paar weekjes school moet overleven, maar dat is dan maar bijzaak, aha :')
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
- Saskjezwaard
- Computer
Het is terug om ons te martelen
en, heeft de zon je vampier-zijn verbrand? Al de enge dingen uit je laten fikken?
*kijkt hoopvol*

*kijkt hoopvol*
AAAAH YESYESYESYESYES.
Na bijna een halfjaar werken is ook ons Profielwerkstuk EINDELIJK af. ;D
Onderwerp: Alcoholgebruik onder jongeren, 45 kantjes. (aa).
Nu vanavond nog presenteren, maar dat komt helemaal goed ;D
Na bijna een halfjaar werken is ook ons Profielwerkstuk EINDELIJK af. ;D
Onderwerp: Alcoholgebruik onder jongeren, 45 kantjes. (aa).
Nu vanavond nog presenteren, maar dat komt helemaal goed ;D
iloveyou' 25.08.2012
-
- Tipp-Ex team
Eerste online activiteit ever die ik organiseer heeft al leuk aantal aanmeldingen en net fantastisch lekker uit eten geweest met wijn arrangementje *hik*
Live is goooood
Live is goooood

-
- Typmachine
- Contacteer:
Thuis gekomen met een idee voor een verhaal en even later 784 woorden aan Mircrosoft Word toevertrouwd. Het leven is vol inspiratie als je er voor open staat.
Nu de USB-stick opzij gelegd om het op een later moment te gaan herschrijven. 

Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
-
- Toetsenbord
Ooeeehhhh!!! De schieuwnierigheid spuit mijn oren uit!
Suppose you toss a coin enough times