De moord op mijn familie, vrienden en mijn ziel

Hier kun je naar hartelust je One Shots kwijt die in het genre Drama vallen. Maak een topic aan en zet ze er allemaal in.

Moderator: Patrick

Plaats reactie
SusanaGonzalez
Nieuw
Nieuw
Contacteer:

(Tweede verhaal! Dus wees aardig en reageer alsjeblieft)

Het was 23 september, mijn verjaardag! (Is in het echt ook zo :D )
Al mijn familie en vrienden waren gekomen, ik voelde me zo gelukkig!
Ik was net bezig een cadeau uit te pakken van mijn moeder toen er opeens een harde gil klonk uit het huis van onze buren.
Het volgende moment hoorde ik het geluid van pistolen die werden afgevuurd, toen hoorde ik harde voetstappen naar onze huis en knalde opeens onze deur uit z'n scharnieren, iedereen gilde en toen kwam er een man binnenstappen...dezelfde man die ik vanochtend in een nieuwsuitzending had gezien...een man die van moorden hield...
Toen leek alles opeens vertraagt af te spelen...
De man hief zijn armen op en nu pas zag ik dat hij twee mitrailleurs in zijn handen had...
De man richtte de mitrailleurs op mijn vader die naast mij stond en trok de trekkers over...
Mijn vader's hoofd spatte opeens uiteen en allemaal bloed spatte op mij...
Iedereen gilde en probeerde te vluchten...maar het was te laat...
De man gooide opeens een kleine bom naar binnen en rende weg...ik zag hoe mijn moeder haarzelf met een wanhopig gezicht op mij wierp toen de bom ontpofte...proberend mij beschermen...

Ik opende mijn ogen, en keek in de ogen van mijn, nu dode, moeder.
Ik duwde haar zachtjes van mij af en stond op...
Ik staarde naar de dode lichamen op de grond, die van mijn familie en vrienden...
Opeens voelde ik mezelf in elkaar zakken...ik voelde mijn knieen tegen de grond aankomen...
Ik hief mijn hoofd op en schreeuwde, schreeuwde zo hard als ik kon, schreeuwde omdat ik hoopte dat ik me daardoor beter zou voelen, schreeuwde om de verdriet en pijn minder te voelen, schreeuwde...omdat ik niets anders kon...
If you cry, your happiness flows away with your tears...
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Net als in je vorige verhaal mis ik het gevoel. Je schrijft op wat er gebeurt en niet wat de (hoofd)personen voelen en denken. En persoonlijk vind ik dat een van de belangrijkste aspecten in een verhaal, omdat je je dan kunt inleven en dat heb ik nu niet.
Probeer alles ook iets uitgebreider te omschreven. Nu vind ik het allemaal wat kort door de bocht. Dit zou een héél spannend verhaal kunnen zijn, maar dan moet je de personen, de omgeving en de gebeurtenissen veel gedetailleerder omschrijven, zodat je als lezer een goed beeld van het verhaal kunt vormen en je goed kunt inleven.
Verder raad ik je ook bij dit verhaal aan om niet steeds te enteren.

Het onderwerp vind ik erg leuk en ik hoop dan ook dat je dit verhaal beter gaat uitwerken! :)
The quiet scares me cause it screams the truth
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Vind dit verhaal persoonlijk eigenlijk minder als het andere.
Het onderwerp spreekt me niet zo aan,
maar dat kan natuurlijk nog komen ;) .
Vind zoals Sanne zegt ook dat je net als bij je andere verhaal bijna niet beschrijft wat de personen denken en het een beetje lijkt of je alleen achter elkaar verteld wat er gebeurt.
Probeer daar maar eens op te letten,
ben benieuwd :) !
You're the one who cries, when you're alone..
Valerie
Balpen
Balpen
Contacteer:

Daar heb ik eigenlijk niet veel aan toe te voegen^^

Het is idd een leuk onderwerp en ik hoop dat je dit als opbouwende kritiek ziet en niet als afkraken :)
Veni :)
Plaats reactie

Terug naar “Dramatische One Shots”