Ik vind persoonlijk de titel Een andere aarde er niet zo goed bij passen, maar jullie kunnen altijd mee helpen zoeken!

In de normale wereld die wij kennen loopt liefde anders volgens het geloof, maar ook puur op het gevoel.
Als je iemand tegen komt, en je voelt kriebels in je buik en je denkt elke seconde aan die persoon weet je dat je verliefd bent. Maar waar je nooit helemaal zeker van bent, ook al hoop je dat wel te zijn... Dat is: Is die persoon dan wel de ware? Ga jij met die persoon oud worden, en ga je met die persoon onder een grafsteen liggen als je beide gestorven bent? Dat weet je nooit zeker tot die tijd nadert. Maar in de wereld van Mira loopt het heel anders. In haar wereld hebben mensen 1 speciale gave, als de ware bestaat... En als die persoon er klaar voor is hoor je elkaars gedachten. Normaal wonen die personen dan dichtbij, maar bij Mira ligt het anders. Zij hoort al 1 jaar de gedachten van een jongen, maar ze is hem nog altijd niet tegengekomen.
Ik ben nog niet super lang bezig met schrijven, meer zo korte verhaaltjes die ik nooit afmaakte... Dus zeg je eerlijke mening, dan kan ik er aan werken. Wat de spelling betreft; ik ben pas 15, dus daar werk ik ook aan