The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Daarom zeur ik ook altijd zo bij de kapper. Als ze er bij mij te veel afknippen doe ik ze wat!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Classy en haar haar hoor xp
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Ik vind het zo vervelend als ik iets post in bijvoorbeeld de chatbox en ik later zie dat er mensen hebben gereageerd en daar wil ik dan op reageren maar dan is het onderwerp al lang veranderd en dat is naar. :c
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Helemaal verslaafd aan RP... Is eigenlijk wel leuk, maar ook weer niet. Ik leef voor RP nu! Ben er de hele dag mee bezig :$ Beetje zonde van mijn tijd misschien... Maar ja, aan de andere kant... YOLO.

Nee oke, nu een echte ARGH.

Mensen die grappen maken over de cutforbieber trend die er op Twitter was. Zoiets is echt serieus! Als je zoiets echt doet heb je hulp nodig, klaar. Het is niet iets om grappen over te maken, vooral niet omdat sommige mensen echt met dat probleem zitten. Ik snap niet hoe sommige mensen denken, echt niet....
When the power of love overcomes the love of power.
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Hier ben ik het mee eens. De mensen die foto's plaatsten dat ze hun haar knipten vond ik nog wel grappig, sommige anderen gingen echt te ver.

Sinds mijn Argh hier goed bij aansluit... Ik was eigenlijk niet van plan om dit te posten, maar zoals Emilia zo mooi heeft gezegd: YOLO. ;)

Een tijd geleden hebben de jongens uit mijn klas een nieuwe "grap" bedacht. Elke keer als er iets gebeurt (of gewoon zonder reden) dan zeggen ze dat ze hun "frustraties moeten uiten door te snijden" en dan doen ze net alsof ze in hun polsen snijden. En ze maken rotopmerkingen over emo's enzo.
Ik ben heel erg goed bevriend met die jongens en ik houd zielsveel van ze, maar ik word er echt niet goed van als ze die grappen maken. Ik ken ze pas een jaar of twee en ze weten niet dat ik, voordat ik bij hun in de klas zat, depressief was en écht aan zelfmutilatie deed.
Ik ga ze binnenkort wel een keer erop aanspreken, misschien vertel ik ze zelfs wel de waarheid. Ik schaam me niet voor de dingen die ik heb gedaan, alleen heb ik echt geen behoefte aan medelijden.

Maar goed, voordat jullie zorgen om me gaan maken moeten jullie weten dat het inmiddels veel beter met me gaat. Ik voel me over het algemeen prima en heb haast geen terugvallen. :super

Ja, best wel een flinke Argh dus. :c

EDIT: overigens, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier naar kijkt en denkt; Ja, wat moet ik hier nou op zeggen? Ik begrijp dat het geen makkelijk onderwerp is, dus bij deze hebben jullie toestemming om het onderwerp te veranderen. Mocht dat gewenst zijn.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@dancing in the sun; hier durven ze met zulke dingen ook te lachen, wanneer het ter sprake komt of wanneer iemand heel veel zwart draagt, verdenken ze je er ook al van, ik word er ook niet goed van. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik vind het niet iets om mee te lachen. Mensen die er écht aan doen/deden kunnen hierdoor behoorlijk gekwetst worden, want velen vertellen dat niet zomaar hé. En dat je geen medelijden wilt kan ik wel heel goed begrijpen.. op een of andere manier heb ik zegmaar meer respect voor je, je bent er uiteindelijk sterker uitgekomen (noujaa, ik hoop dat je dit niet slecht opvat, want ik weet het niet echt anders te verwoorden).

mijn argh: ik heb mijn klas niet gemist. Het spijt me voor het leuke gedeelte van de klas, maar kom.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Ik ben het compleet met je eens. En nee, ik vatte dat niet verkeerd op, het is als het is.

En hoe bedoel je, "niet gemist"?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Nou, mijn klas is echt bedorven geworden. In de zin van dat ze het altijd maar weer op een of andere manier weten te verpesten voor iedereen. Onze klas is eigenlijk opgedeelt in de helft. De ene helft met de tutjes die totaal geen respect hebben voor leerkrachten en hun omgeving en de andere kant die er zich niet veel van probeert aan te trekken en daar effectief wel zit om iets bij te leren.
De ene helft zit echt continu te babbelen, op gsm bezig, brutale mond, tot zo ver dat we dit jaar de titel 'ergste klas van het jaar' op ons hoofd hebben staan bij het secretariaat.
Daardoor word de andere helft (waaronder mijn vriendinnen en ik) gestraft. Ze kunnen moeilijk maar de helft van de klas straffen. Dit uit zich wel op het rapport - ons attituderapporten zijn veel beter, maar daar blijft het bij. Het is even zo erg geweest dat er drie leerkrachten naar de directie zijn geweest voor ons.
Nu, in de vakantie denk ik daar niet meteen aan terug, maar als je vanaf de eerste dag meteen weer in de bedorven sfeer van je klas terecht komt, merk je zeer goed dat je ze niet gemist hebt.
~*~
~*~

dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Jemig, ik snap wel dat je dat niet mist.

Wij staan onder de leraren bekend als 'de drukste klas', maar daar dat is de hele klas, niet alleen een aantal. xD

En hoezo kan je niet maar de helft van de klas straffen? Gewoon iedereen die met gsm zit, brutaal is of te veel praat, laten nablijven.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha dat komt me bekend voor xD ook al was ik over het algemeen een van de praters... en die altijd wilde discussieren xD
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Zo ken ik er ook een paar. Het is niet altijd even slim, maar zeer amusant voor omstanders. :)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wilde ik met mijn RP partner uit de RP stappen vandaag, komt ineens zo'n kind terug dat we net nodig hadden. Dus nu gaan we maandag pas weg. :')
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@dancing in the sun: ik zeg niet dat wij nooit een woordje zeggen of niet eens druk zijn, we zijn ook niet heilig hé. Maar daar zit een verschil tussen totaal geen respect tonen en af en toe even het niet kunnen opbrengen te luisteren.
En nablijven helpt niet hoor, ze gaan gewoon weg. Wat maakt hun dat uit? Echt, het kan hun allemaal niet zoveel schelen zolang je hun geen nota geeft, maar daar word alleen maar mee gedreigd, nooit gedaan. En op een of andere manier vinden hun ouders dat uiteindelijk toch niet erg. Pak je hun gsm af; halen ze hun ipod boven; word die afgepakt, dan zitten ze luidop te babbelen over iets anders.
~*~
~*~

JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Of het heel groot op briefjes schrijven dat werkte ook heel goed :D xp

goh eigenlijk ben ik wel blij niet meer op de middelbare te zitten. Maar toen was het wel grappig xp
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ziek :(
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Van die mensen die denken dat als je een keer met iemand gezoend heb, je meteen in een relatie zit met diegene ..........................
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, do I detect a story here? xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

hmmm wat bedoel je?
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Je comment ruikt naar 'hier zit een verhaal achter', maakt me schieuwnierig :p
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Nouja het is wat het is, hoor. Ik zal het even kort voor je samenvatten.
Ik heb met een jongen gezoend, als in gezoendgezoend, en nu denkt zijn neef dat we een of andere relatie hebben en onze trouwdag al aan het plannen zijn terwijl wij beiden geen relatie willen met elkaar. De laatste keer dat ik checkte was zoenen niet hetzelfde als een huwelijksaanzoek accepteren ..
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Tuurlijk wel! Dat weet iedereen!

Doen ze toch ook altijd op tv? Zoenen aan t einde van een romantische film? Vroeger was dat in de Disney films een huwelijk, nu is het huwelijk gewoon geimpliceerd door het zoenen :)

Ik snap die neef wel hoor, heeft gewoon heel goed opgelet bij de soaps op tv.

/sarcasm off :p
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

ahahahahhaahah. Het is gewoon irritant. Als je uitgaat zoen je soms toch ook met mensen die je later nooit meer spreekt o.i.d. ? En zie je hun familieleden je trouwdag plannen?
En wauw, om even mijn volgende argh te plaatsen..
SEIZOENSFINALES. Wanneer je een tv programma kijkt eindigd het seizoen ALTIJD met een stomme cliffhanger. En laat het nou net zo zijn dat ik pas 1 februari genoeg geld heb om seizoen 3 te halen ......................
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Jouw avatar lijkt trouwens onderin in de online-lijst op een middelvinger die naar me wordt opgestoken xD

How is that for an argh? xD
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

ahahhahahahahahaha omg, inderdaad. Dat had ik helemaal nog niet gezien .. wauw. Echt weer mooi gekozen van mij.
Even tegen iedereen: sorry dat mijn ava lijkt op een hand die zijn middelvinger naar je opsteekt, ik hou van jullie allemaal.
...
(Stiekem is het wel een middelvinger ........... die in de fik staat)

Nog een argh ..
Wanneer mensen van die grappen gaan maken over zelfmoord of snijden of zoiets, of daar helemaal vooroordelen over gaan hebben. Ik bedoel, waarom zou je er grappen over maken als je niet weet hoe het is, waarom het gedaan wordt en dat soort dingen?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Deze grap kan ik alleen in engels maken, anders werkt de woordspeling niet:p

So if you give me the finger, that means you're flaming me?
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

ik snap hem niet maar ik ga gewoon even doen alsof ik het helemaal begrijp ...

ahahahahahahahahhaahahhaahah omg !

volgende mooie mooie mooie argh (jaa ik ben nu goed op weg)

MIJN IRRITANTE MUZIEKLERAAR. Die man blijft me maar pushen om mee te doen aan een of ander talentenshow-achtig open podium ding bij ons op school en nu gaan ook mijn vrienden zich er mee bemoeien en bla bla bla.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Get it, ik wil mij bewijzen! Stop me dan niet ergens waarvan ik zeker weet dat ik het ga aankunnen. Seriously, ik ben bij mijn verstand, maar ik heb 6 jaar geleden ook naar jullie geluisterd en kijk nu waar ik sta! Hoe kan ik mezelf ooit bewijzen als jullie mij dat helemaal niet toelaten? -,-
~*~
~*~

dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

@DropsOfJupiter: als het aankomt op grapjes maken over iets waar je niets vanaf weet, ik ben het compleet met je eens! (Scroll een halve pagina omhoog, and you'll know why.)

ARGH, proefwerkweek! Gelukkig ben ik al bijna klaar, maar toch.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Duits idioom -.-
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Dancing Ik zie m nergens, ahahahah. En even over het feit dat je jezelf sneed enzo, been there. Ik stuur je wel fv een pm, datgene wat ik wil zeggen hang ik liever niet echt aan de grote klok enzo.

Mijn ARGH. Morgen een duits SO waar ik gewoon echt niet de concentratie voor kan opbrengen om te leren. En dat terwijl het wel moet. Want ik sta nog nèt voldoende ..
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat dachten jullie van een hotelkamer binnenlopen en er achter komen dat er geen bedden (!) in de kamer aanwezig zijn :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Apen slapen toch niet op bedden?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

I wuv u 2 saskia
Saskjezwaard
Computer
Computer

De aap praat :O
Dan ben ik eigenlijk wel heel sloom van begrip als me dat nu pas opvalt -_- mr. Monkey, je hebt alle recht om daarover te klagen! Mooi hotel trouwens daaro? waar is die conferentie eigenlijk en waar gaat ie over? :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

De Werelt in Lunteren.

Conferentie over Mathematische Besliskunde. (Kernelization, riskiness, queueing etc)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik knik en zeg liefjes: interessant, aha, interessant. En heb dan verder geen idee waar het over gaat. Mag dat? (a)
Pff, Lunteren klinkt Duits maar is het helemaal niet. Wat een onzin!
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Je bent zelf onzin!

Neh t is wel leuk, maar vermoeiend. Oh en vanochtend de achterklep van de auto tegen mn slaap aan geknald gekregen, t voelt niet zo goed :\ pijn en rood
Saskjezwaard
Computer
Computer

Volwassen antwoord, mr Monkey :p
Oooh :O dat klinkt heel pijnlijk! En geloof me, ik heb ervaring met m'n hoofd (en andere lichaamsdelen, vooral schenen) stoten tegen dingen die niet meegeven. Kan eigenlijk wel wat verklaren...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Lunteren is het deel van de prachtige bijbelbelt waarin ik mag vertoeven en klep tegrb je kop :o das niet best mr monkey xp
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee t wordt eigenlijk steeds ietsje erger :\

hopen dat t morgen over is
-Maaike-
Computer
Computer

En dan zegt je procesbegeleider opeens doodleuk dat hij niet bij de eindpresentatie bij de opdrachtgever kan zijn. Met z'n "en tussen twee haakjes mailtje", wat een stimulance... Pfft, wat een eikel. Alsof hij niet eerder wist dat hij op die dag ook een assessment heeft van een afstuderende student. Waarom gaan die mensen altijd voor?!?! >.<"
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
Saskjezwaard
Computer
Computer

R.I.P. mijn laptop :( hij wil niet meer opstarten, dus morgen langs de paradigit ermee. Shitzooi. Gelukkig heb ik alle belangrijke verhalen op een USB staan, maar er staan nog dingen op die ik liever niet kwijt wil. En er stond ook nog een document open met brainstormdigen... Gelukkig staat daar nog een groot deel van op m'n telefoon, maar ook wat niet. Grrr
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Als ie alleen maar niet meer wilt opstarten, kun je waarschijnlijk alle data die je had opgeslagen gewoon nog recoveren.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik hoop het! En ik hoop ook dat het niet duur is, mijn garantie is namelijk vervallen -_- we'll see, we'll see :p
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Goh, ik heb mijn telefoon op het gemeentehuis laten liggen (Daar maak ik tegenwoordig schoon als bijbaantje)
Op naar een heel weekend zonder Whatsapp!

Gelukkig kan mijn iPod ook op internet... :p
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”