This time

Reizen naar verre landen en vreemde beschavingen. Is de reis belangrijk of juist de bestemming? Laat je meeslepen met de heldhaftige personages.
Plaats reactie
BrILjanTje
Potlood
Potlood

Dit verhaal is tot nu toe eigenlijk alleen nog maar een idee en een sfeer in mijn hoofd. Was benieuwd wat anderen er van vinden en of het potentie heeft. Hoewel, ik denk eigenlijk dat dit stukje daar te klein voor is. Maar je weet nooit. Het nadeel met verhalen alleen in je hoofd hebben is dat ze heel episch lijken, maar dan moet je ze nog op papier zien te krijgen. Nouja, laat mij horen wat je ervan vindt :)

Hoe dit er nu staat is eigenlijk niet hoe ik mij de inleiding voorstel, maar het kan niet anders.

Love, BrILjanTje

Daniel zit vooraan op zijn paard.

Stefan speelt op zijn gitaar terwijl hij achterstevoren bij daniel op het paard zit.

Ze zijn op reis.

-Op een zoektocht!

Ze zoeken hun kleine broertje,

Die 2 jaar geleden verdwenen is in de anonieme punk-rock scene van Claire-Junes.

Hij is zelf vertrokken en dat willen ze ook best accepteren,

Hij was immers volwassen,

Nog maar net, maar goed.

Alleen hebben ze in 2 jaar nog geen ansichtkaart gekregen.

En dat kunnen ze niet accepteren, ze maken zich grote zorgen.

hij is toch hun broertje

En hun moeder maakt zich ook grote zorgen

Daarom zoeken ze hem

En ze gaan hem vinden ook

Dat weten ze zeker
Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.

I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
-Maaike-
Computer
Computer

Ik vind het idee voor je verhaal leuk! En ik hoop dat gezien de datum dat je dit bericht plaatste, je inmiddels je idee verder kan uitwerken :) Ik ben in elk geval benieuwd naar het vervolg ^_^
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
Blieje
Typmachine
Typmachine

Leuk, maar een paar dingen die me zijn opgevallen:
Stefan speelt op zijn gitaar terwijl hij achterstevoren bij daniel op het paard zit. (Daniel met een hoofdletter, het is immers een naam.)

Ze zoeken hun kleine broertje,

Die 2 jaar geleden verdwenen is in de anonieme punk-rock scene van Claire-Junes. (Nu lijkt het wel alsof je één zin in tweeën hebt gesplitst. Je kunt het beste de komma achter broertje weghalen en die zin afmaken met een punt en dan bij de 2de zin kun je beter het woord is achter die zetten. Dus krijg je dit:

Ze zoeken hun kleine broertje.

Die is 2 jaar geleden verdwenen in de anonieme punk-rock scene van Claire-Junes.

En dat kunnen ze niet accepteren, ze maken zich grote zorgen. (die En kun je beter weghalen, anders lijkt het, zoals ik hierboven al zei, weer alsof je één zin gesplitst hebt.)

Dit is dus hetzelfde geval bij deze 2 zinnen.

En hun moeder maakt zich ook grote zorgen

En ze gaan hem vinden ook

Hier dus ook het woordje En weghalen.

Ik ben benieuwd hoe de zoektocht af gaat lopen!

Groetjes Blieje
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Plaats reactie

Terug naar “Het Avonturen Pad”