Niels

Strijk hier neer om te zwijmelen in het maanlicht over de Liefde en Romantiek.
Plaats reactie
Fenn.
Puntenslijper
Puntenslijper

Dit is een van mijn dromen, waarvan ik hoop dat het ooit werkelijkheid zal worden! Elke keer als ik dit lees straal ik helemaal haha! I hope you like it
Loves, me

'Kom is hier', zei Niels. Langzaam liep ik naar hem toe. Ik wist niet wat het was, maar elke keer als hij iets zei, smolt ik van binnen. M'n hart bonkte als een gek en terwijl ik tegenover hem ging staan vroeg ik me af of hij het zou kunnen horen. 'Wat is er, dikzakje?' Vroeg ik. Hij moest lachen. 'M'n sixpack is er al bijna!' Ik glimlachte. Ik wist dat dat zo was, maar ik kon het niet laten om te zeggen dat ik het niet geloofde. 'Je mag het best voelen hoor', zei hij plagerig. 'Oh, mag ik dat?' Met een scheve glimlach keek ik hem aan. Langzaam trok hij me naar zich toe. Ik keek in zijn ogen, ze straalden. Ik wist dat dit het moment was. Ik wist dat het nu zou gebeuren. Hij pakte mijn hand, zoals hij vaker had gedaan. Met zijn andere hand in mijn nek, bewoog hij langzaam zijn hoofd naar me toe. Ik dacht dat ik voor zijn gezicht, hier, door de vloer heen zou smelten. Ik voelde me zo gelukkig. Bij hem wilde ik zijn, ik wist het zeker. Bijna, bijna, waren zijn lippen bij de mijne. Ik ging op m'n tenen staan, en toen.. Hij drukte zijn lippen tegen die van mij. Zo zoet, zo zacht, waren zijn lippen. Ik voelde niks anders dan mijn liefde voor hem, zijn lichaam tegen de mijne. Ik had.hier zo lang op gewacht, het was precies zoals ik me.had voorgesteld. Hij liet me.niet meer los, en ik hem niet. Nooit niet.
Falling is just like flying, but with a final destination
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Ah, zo schattig! :)

Twee kleine opmerkingen:

'Kom is hier' is naar mijn mening beter als 'Kom 'ns hier'

'Zijn lichaam tegen de mijne' moet zijn 'Zijn lichaam tegen het mijne'

Een tip: gun een gesproken zin een eigen regel. Zo leest het geordender en makkelijker weg. Voorbeeldje:
Ze keek haar met een verliefde blik aan. Het meisje keek Elle in haar ogen.
'Ik vind je heel bijzonder,' zei Elle verlegen. Ze zag dat het meisje bloosde.
'Ik jou ook,' fluisterde ze.

Je hebt ook wat punten op t einde staan die er niet horen, midden in zinnen.

Je verwoord de verliefdheid heel goed, ik word er spontaan vrolijk van :)

Ga zo door!

~Tessa
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Ben het helemaal met Tess eens, alleen nog een klein puntje:

De laatste zin: Nooit niet.

Nooit niet is geen gebruikelijke zin. Nooit is al dat je het niet zult doen. Dus als suggestie zou ik aangeven: nooit zal ik hem loslaten.

Verder, leuk verhaal!
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Fenn.
Puntenslijper
Puntenslijper

Heeel erg bedankt voor de tips, ik zal ze gebruiken
Falling is just like flying, but with a final destination
Blieje
Typmachine
Typmachine

Graag gedaan! :D
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Plaats reactie

Terug naar “Het Romantische Prieel”