Omdat meerdere mensen over het begin gestruikeld zijn, is dat aangepast!
Oude versie:
“Het is mijn beurt.”
“Maar, ik ben- zij is… Natuurlijk, heer.”
“Beslis je nu al voor mij? Dat vind ik niet echt een goed teken, Hayden.”
“Hayden. Waarom geen Christopher?”
“Ik ben iemand die let op details. Je broer heeft een vriendelijker gezicht dan jij en in zijn ogen zit meer goud. Die van jou zijn donkerder, mysterieuzer. Gevaarlijker.”
“Ik ben ook gevaarlijk.”
“Meerdere mannen hebben dat tegen me gezegd, maar jij bent de eerste die ik geloof. Ik ben er blij mee, ik ben namelijk dol op gevaarlijke mannen.”
“Dat zou niet moeten.”
“Nee? Waarom niet?”
“Gevaarlijke mensen zijn onberekenbaar. Ze zullen iemand als jou pijn doen.”
“Pijn doen? Denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen?”
“Inderdaad.”
“…. De verhalen over jou kloppen blijkbaar niet.”
“Luisteren naar roddels is niet aantrekkelijk.”
“Het zijn geen roddels. Ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie waren en de mensen zeiden dat jullie charmant en vriendelijk waren. Daar heb ik nog niet veel van terug gezien: je gedraagt je als een onbehouwen boer.”
“Maskers.”
“Waar heb je het nu weer over?”
“Iedereen draagt maskers, jij ook. Ik heb alleen verkozen om hem nu te laten zakken.”
“Wat… hoe?”
“De dans is voorbij. Dag, Scarlett.”
Verbeterde versie:
"Wij gaan nu dansen."
“Oh, begin je meteen al met het voor mij beslissen? Dat vind ik niet echt een goed teken, Hayden.”
“Hayden. Waarom geen Christopher?”
“Ik ben iemand die let op details. Je broer heeft een vriendelijker gezicht dan jij en in zijn ogen zit meer goud. Die van jou zijn donkerder, mysterieuzer. Gevaarlijker.”
“Ik ben ook gevaarlijk.”
“Meerdere mannen hebben dat tegen me gezegd, maar jij bent de eerste die ik geloof. Ik ben er blij mee, ik ben namelijk dol op gevaarlijke mannen.”
“Dat zou niet moeten.”
“Nee? Waarom niet?”
“Gevaarlijke mensen zijn onberekenbaar. Ze zullen iemand als jij pijn doen.”
“Pijn doen? Denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen?”
“Inderdaad.”
“…. De verhalen over jou kloppen blijkbaar niet.”
“Luisteren naar roddels is niet aantrekkelijk.”
“Het zijn geen roddels. Ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie waren en de mensen zeiden dat jullie charmant en vriendelijk waren. Daar heb ik nog niet veel van terug gezien: je gedraagt je als een onbehouwen boer.”
“Maskers.”
“Waar heb je het nu weer over?”
“Iedereen draagt maskers, jij ook. Ik heb alleen verkozen om hem nu te laten zakken.”
“Wat? Waarom?”
“De dans is voorbij. Dag, Scarlett.”