De OV triatlon 2013
-
- Toetsenbord
Zat het nog eens door te lezen en bedacht me toen ineens:
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie er in het zonnetje komt te staan?
Hoe wordt eigenlijk bepaald wie er in het zonnetje komt te staan?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Tipp-Ex team
Heb ik er inderdaad niet ingezet!
Ik wilde aan iedereen vragen of ze me een PM' tje willen sturen met twee namen. De deelnemer waarvan ze vinden dat die het meest verbeterd is (gewoon omdat die ook erkenning verdient!) tijdens de triatlon en de deelnemer met het beste verhaaltje tijdens de laatste opdracht.
Als ik van iedereen alles binnen heb komt er een top vijf online dacht ik. Diegene met de meeste stemmen voor de laatste opdracht wordt in het zonnetje gezet.
Anderen ideeen hierover zijn welkom
Dit is het enige onderdeel waar ik eerlijk gezegd nog niet heel diepzinnig over nagedacht heb...
Ik wilde aan iedereen vragen of ze me een PM' tje willen sturen met twee namen. De deelnemer waarvan ze vinden dat die het meest verbeterd is (gewoon omdat die ook erkenning verdient!) tijdens de triatlon en de deelnemer met het beste verhaaltje tijdens de laatste opdracht.
Als ik van iedereen alles binnen heb komt er een top vijf online dacht ik. Diegene met de meeste stemmen voor de laatste opdracht wordt in het zonnetje gezet.
Anderen ideeen hierover zijn welkom

-
- Toetsenbord
Klinkt op zich prima. (Ik ga er vanuit dat er dan op die top vijf gestemd mag worden)
-
- Tipp-Ex team
Dat was wel de bedoeling ja. Misschien het handigste om alleen een pol te openen voor de verkiezing van de winnaar. Iedereen in de top 5 van de meest verbeterde auteurs verdient een dik applaus! Maar misschien minder zinnig om daar nog een winnaar uit te kiezen aangezien ik daar helaas geen beloning aan kan hangen behalve de eer en het heerlijke gevoel dat je boven jezelf uitgestegen bent.
@Blieje, leuk te horen! Hopelijk wordt het een leuk en leerzaam geheel.
Ohja, en voor iedereen die de kans zocht mijn schrijfsels een flink onder vuur te nemen, ik doe zelf niet mee helaas. Onafhankelijke organisatie and all. Maar ik ga zeker mee lezen!
Succes allemaal met de eerste opdracht
@Blieje, leuk te horen! Hopelijk wordt het een leuk en leerzaam geheel.
Ohja, en voor iedereen die de kans zocht mijn schrijfsels een flink onder vuur te nemen, ik doe zelf niet mee helaas. Onafhankelijke organisatie and all. Maar ik ga zeker mee lezen!
Succes allemaal met de eerste opdracht

- Saskjezwaard
- Computer
Ik zat even te denken over die twee top5-en die eigenlijk gemaakt worden en dat er eigenlijk maar één prijs te verdelen is. Want is het niet een idee om het winnende verhaal in de Spotlight te plaatsen, en het lid dat zich het meeste heeft ontwikkeld in het Zonnetje te plaatsen? Of andersom natuurlijk :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Dat, is een heel goed idee ;-)
- Saskjezwaard
- Computer
Ik moet vaker pas om 5 uur naar bed gaan! Doet mijn hersenen goed xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Leuk idee! Andersom lijkt me niet zo. Want ja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar spotlight is meteen bam, snap je wat ik bedoel, dat knalt meteen. Maar een lid dat zich ontwikkelt knalt niet meteen, daar gaat nog een ontwikkelingsproces overheen en daarom past het beter in het zonnetje, snappen jullie wat ik bedoel?Saskjezwaard schreef:Ik zat even te denken over die twee top5-en die eigenlijk gemaakt worden en dat er eigenlijk maar één prijs te verdelen is. Want is het niet een idee om het winnende verhaal in de Spotlight te plaatsen, en het lid dat zich het meeste heeft ontwikkeld in het Zonnetje te plaatsen? Of andersom natuurlijk :p
Misschien een beetje apart uitgelegd.

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Tipp-Ex team
Zal het even met Patrick overleggen!
-
- Balpen
- Contacteer:
Ik heb nu al ideeën voor de volgende twee opdrachten xD Ga het mezelf lekker moeilijk maken volgens mij xD

-
- Tipp-Ex team
Het idee van Saskjezwaard is in principe akkoord, mits het verhaal bij de laatste opdracht wel een kortverhaal is, geen hele lange scene. Met 800 woorden denk ik dat het mogelijk moet zijn (veel schrijfwedstrijden hanteren grenzen van slechts 500 woorden voor een afgesloten kortverhaal).
Dus: meest verbeterde lid: in het zonnetje
Beste verhaal bij de laatste opdracht: In the spotlight
Dus: meest verbeterde lid: in het zonnetje
Beste verhaal bij de laatste opdracht: In the spotlight
- Saskjezwaard
- Computer
Ahh, leuk!
-
- Tipp-Ex team
MeTheWriter heeft zich terug getrokken van de triatlon. Spijtig maar het is niet anders!
Ojeeojee. Ik volg het allemaal even niet meer. Ik had het zoooo ontzettend druk met stage, theorie-examen, schooool, maar ik heb weer even tijd! Nu maar snel kijken wat de rest heeft geschreven en reageren. 

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Toetsenbord
En aan iedereen die iets heeft ingestuurd; niet vergeten ook op de anderen te reageren!
Komt in orde, je hebt nog tot 5 mei en dan begint de volgende opdracht.ROMEH schreef:Ojeeojee. Ik volg het allemaal even niet meer. Ik had het zoooo ontzettend druk met stage, theorie-examen, schooool, maar ik heb weer even tijd! Nu maar snel kijken wat de rest heeft geschreven en reageren.

Succes in ieder geval met alles!

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Tipp-Ex team
Een aantal leden zijn uit de deelnemerslijst verwijderd na opdracht 1 door zich niet aan het reglement te houden (opdracht niet meegedaan en/of niet beoordeeld).
Hopelijk blijft de rest wel fanatiek bezig
Hopelijk blijft de rest wel fanatiek bezig

-
- Vulpen
Er blijven er niet zoveel over zo
-
- Toetsenbord
Naja, punt is natuurlijk dat de mensen die toch niet reageerden verwijderd zijn van deelname (zover ik kan zien). Wat dat betreft 'verliezen we er niet veel aan' ;-)
-
- Tipp-Ex team
Ik ben heel happy met 10 deelnemers die wel hun beste beentje voorzetten
Dat vind ik eigenlijk wel een mooi aantal, 15 was ook best veel om te moeten beoordelen denk ik.
Maar ik zou zelfs gelukkig zijn met twee fanatiekelingen
Zolang mensen er maar plezier in hebben en misschien ook nog iets opsteken vind ik het geslaagd!

Maar ik zou zelfs gelukkig zijn met twee fanatiekelingen

-
- Toetsenbord
Dat is trouwens best wel wat meer, wil je goede reacties achterlaten op 10 andere verhaaltjes ;-) Zeker omdat ik het daarna ook wel terecht vind om te kijken wat de schrijver met de commentaren heeft gedaan, gezien dat ook een belangrijk aspect is van de wedstrijd, de verbeteringen :)Wat ben je eraan kwijt?
Naar schatting zo'n twee uurtjes per week, soms wat meer, soms wat minder.
-
- Vulpen
Het is alwer 27 mei, tijd voor opdracht 2A toch?
-
- Toetsenbord
Daar heb je gelijk in, nieuwe subforum moet geopend worden :p
-
- Tipp-Ex team
Sorry! Was een beetje laat met Patrick een berichtje sturen en stuur ik hem nog het verkeerde ook
Maar, er is een nieuw subforum open!
Dus leef u uit beste dames en heren

Dus leef u uit beste dames en heren

-
- Vulpen
Ik heb zo vaak gelijk jonguhChristian Damen schreef:Daar heb je gelijk in, nieuwe subforum moet geopend worden :p

-
- Balpen
- Contacteer:
Vraagje over de volgende opdracht alvast: is het erg als het dan niet echt meer een achtervolging is? (Bijna) zelfde verhaal natuurlijk, maar een ander perspectief maakt in mijn geval heel veel uit wat algemene sfeer betreft 

-
- Toetsenbord
Ik rek zelf ook heel erg de grenzen van 'achtervolging' op, helemaal in 2C :P Dus ik zou t gewoon doen, maar houd er rekening mee dat je er commentaar op gaat krijgen van mensen :p
-
- Vulpen
in 2C beschrijf je jouw achtervolging uit 2A, maar dan vanuit een ander personage. Oftewel, de achtervolging blijft, de point of view wordt anders waardoor je misschien het idee hebt naar een televisie te kijken, een toeschouwer en niet een deelnemer
-
- Toetsenbord
Ik ga 2C alvast schrijven, wanneer wordt 2C geopend? Morgen of overmorgen?
En er missen nog wat reacties hier en daar op de verhalen geloof ik :O TIME IS ALMOST UP! :D
En er missen nog wat reacties hier en daar op de verhalen geloof ik :O TIME IS ALMOST UP! :D
-
- Balpen
- Contacteer:
Klopt, ik loop enorm achter. Ik wissel momenteel tussen druk, ziekig en heel af en toe wél in staat om wat zinnigs over een verhaal te zeggen 

-
- Toetsenbord
2C af ^^ Kan ik hem dit weekend gelijk posten. Ben zooooo benieuwd naar de reacties xD
-
- Balpen
- Contacteer:
Die van mij is ook af. Zin in posten! Maar ik zal nog even geduld moeten hebben 
Misschien handig om hier even te melden dat ik van 24 juni t/m 7 juli op vakantie ben. Ik ga proberen te reageren op wat er voor die tijd verschijnt (en waarschijnlijk met terugwerkende kracht nog op een paar 2B's) maar kan niets garanderen.

Misschien handig om hier even te melden dat ik van 24 juni t/m 7 juli op vakantie ben. Ik ga proberen te reageren op wat er voor die tijd verschijnt (en waarschijnlijk met terugwerkende kracht nog op een paar 2B's) maar kan niets garanderen.

-
- Vulpen
Ik ben nog niet eens begonnen met mijn 2C 

-
- Toetsenbord
Verzoek:
Kunnen de plaatjes voor 3 al een weekje voor de deadline van 2C geplaatst worden? Dan is er wat meer tijd voor artistieke inspiratie :P
Kunnen de plaatjes voor 3 al een weekje voor de deadline van 2C geplaatst worden? Dan is er wat meer tijd voor artistieke inspiratie :P
-
- Tipp-Ex team
Ik ga m'n best doen
De zoekmachine gaat open!
Als iemand een briljante suggestie heeft mag dat ook natuurlijk!

Als iemand een briljante suggestie heeft mag dat ook natuurlijk!
-
- Puntenslijper
Inderdaad, lijkt mij ook erg leuk om mee te doen!Kimmutju schreef:Komt er dit jaar weer een triatlon? Dan zou ik graag mee willen doen!

-
- Toetsenbord
Ik geloof dat het idee was om dit ongeveer jaarlijks te doen? Maar alleen het team zelf kan daar uitsluitsel over geven ;-)
- Saskjezwaard
- Computer
Volgens mij was het inderdaad het idee om het ongeveer jaarlijks te doen, maar het is allemaal vanuit Tijgerlelie geregeld en ik weet niet wat ze voor dit jaar van plan is. Als ze nog op OV aanwezig is xD ik zal haar eens een pb'tje sturen met de vraag of ze het dit jaar ook weer op wil starten