Woon je in Nijmegen? (Dit is echt een heel heel erg late reactie maar ja.)Tijgerlelie schreef:Is mijn trajectkaart Nijmegen-Utrecht zo meteen gewoon duurder dan wat ik als vergoeding krijg!
The Big Argh! Topic
-
- Vulpen
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik over drie weken (na vier maanden) weer thuis ben, mijn familie en vrienden kan zien en in mijn eigen bed kan slapen. Of verdrietig dat ik vaarwel moet zeggen tegen mijn geweldige 'familie', vrienden en vriend hier. Ik ga Indiana missen. :c
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
-
- Tipp-Ex team
Thuis komen is altijd heerlijk (vind ik dan) maar wel jammer als je leuke/lieve mensen moet achterlaten! Ga je nog een keer terug?

@Arendaaaa, succes dan. Misschien ken je alles gewoon te goed om je nog erg druk te maken
Ik heb zojuist een mailtje gekregen of ik vrijdag een first draft van een verslag wil inleveren... waar ik tot nu toe niets van wist behalve dat ik het eindresultaat 1 juli moest inleveren. Komen ze nu mee! Ik heb pas een stageverslag en verantwoordingsverslag voor een van m'n fondsenschieters staan voor deze week...
Ach, slaap was toch overrated...
Jup, alweer een paar jaartjesdancing in the sun schreef:Woon je in Nijmegen? (Dit is echt een heel heel erg late reactie maar ja.)

@Arendaaaa, succes dan. Misschien ken je alles gewoon te goed om je nog erg druk te maken

Ik heb zojuist een mailtje gekregen of ik vrijdag een first draft van een verslag wil inleveren... waar ik tot nu toe niets van wist behalve dat ik het eindresultaat 1 juli moest inleveren. Komen ze nu mee! Ik heb pas een stageverslag en verantwoordingsverslag voor een van m'n fondsenschieters staan voor deze week...
Ach, slaap was toch overrated...
-
- Tipp-Ex team
Aaaaaaannnnnnd, I am f***ed again....
Deadline van 1 juli is opeens verschoven naar 1 juni omdat ze net bedacht hebben dat ze meer nakijktijd willen...
Deadline van 1 juli is opeens verschoven naar 1 juni omdat ze net bedacht hebben dat ze meer nakijktijd willen...
- Saskjezwaard
- Computer
Waaat
dat is gewoon een maand eraf! (goh, captain :') maar dat suckt heel erg hard! Succes met proberen te halen. Pfoe

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Vulpen
@Tijgerlelie hey tof, we wonen in dezelfde stad!
Volgens mij ben je wel iets ouder dan ik ben (16 jaartjes jong) dus waarschijnlijk kennen we elkaar niet haha.
En ja, thuiskomen is heerlijk. Mensen achterlaten minder.

En ja, thuiskomen is heerlijk. Mensen achterlaten minder.

Truth be told, I miss you.
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Heb ik net ontdekt dat een samenvatting van één van mijn vakken niet van dit jaar is, kan ik opnieuw een honderdtal pagina's afdrukken aaarh!
En inderdaad tijdzone's zijn echt lastig :'(
En inderdaad tijdzone's zijn echt lastig :'(
"A writer is a world trapped in a person."
Ja, ik heb mensen uit Canada enzo waar ik dagelijks mee praat. Kan altijd pas vanaf vier uur, en dan ook nog omdat ze gewoon op haar werk op Tumblr kan. Het is vooral irritant met roleplay op Tumblr :')
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Bij mij gaat het ook vooral over mensen op tumblr, gelukkig doe ik niet aan roleplay maar toch het is nog steeds lastig als je berichtjes soms tot 12 uur later worden beantwoord omdat ik dan altijd vergeet wat ik allemaal wilde zeggen hahaejell schreef:Ja, ik heb mensen uit Canada enzo waar ik dagelijks mee praat. Kan altijd pas vanaf vier uur, en dan ook nog omdat ze gewoon op haar werk op Tumblr kan. Het is vooral irritant met roleplay op Tumblr :')
Wat wel grappig is is dat ik alle tijdzones van Noord Amerika uit m'n hoofd ken. Kan je zo vertellen hoe laat het in iedere tijdzone is, haha.
Ugh heb echt geen behoefte aan huiswerk vandaag. Ik ga wel fanfictie lezen ofzo...
Ugh heb echt geen behoefte aan huiswerk vandaag. Ik ga wel fanfictie lezen ofzo...
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Ik probeer al bijna twee dagen mijn verhaal te beginnen, maar voor de een of andere reden vind ik geen enkel begin dat me aanstaat. Urh :(
Goed gesprek met de opdrachtgever van het schoolproject gehad. Maar nu moet ik 3kwartier in de regen en kou wachten op de bus. Gelukkig heb ik m'n plu nog en bevroren vingers... Ugh dat gaat nog wel even duren voordat ik thuis ben
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Puntenslijper
- Contacteer:
Ik had vandaag een les filosofie die normaal op maandag doorging maar verplaatst was, ben ik daar een uur tevroeg omdat ik geen zin had om door de regen terug naar mijn kot te wandelen en dan weer naar de aula. Ontdek ik dat de les volgende week doorgaat en dus niet vandaag, aargh
-
- Tipp-Ex team
Die twee extra deadlines die ik noemde? Daar hebben ze ook even een voldaags symposium wat we in een maandje moeten organiseren bij op gegooid (terwijl ik dan full-time bij een vak aan het assisteren ben) en twee middagen workshops waar we bij moeten zijn (terwijl ik dan full-time bij een vak aan het assisteren ben).
Wat een ROTZOOI...
Enige pluspuntje, volgens mij beginnen er meer mensen verontwaardigd/in paniek te raken...
#wijziging: jeuj! waarschijnlijk vals alarm... pfieuw!
Wat een ROTZOOI...
Enige pluspuntje, volgens mij beginnen er meer mensen verontwaardigd/in paniek te raken...
#wijziging: jeuj! waarschijnlijk vals alarm... pfieuw!
-
- Toetsenbord
Hoe ver?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Is het minder dan 200 kilometer? :P
Ja, maar het gaat om het idee he ;p
Gewoon stom dat een bepaald persoon niet kan komen op een bijzondere dag voor mij, omdat hij geen vervoer heeft. uuuuuuuuuuuuuuuugh.
Gewoon stom dat een bepaald persoon niet kan komen op een bijzondere dag voor mij, omdat hij geen vervoer heeft. uuuuuuuuuuuuuuuugh.
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Toetsenbord
Serieus, eurovisie songfestival. ik denk, ik zet tv even aan, eens kijken wie er wint. Alle landen geven - in het engels - hun scores door.
En toen kwam frankrijk.
LEER ENGELS(5,52% moedertaal en de algeheel gebruikte wereldtaal) -.- Of Chinees(14,1% moedertaal), desnoods Spaans(5,85% moedertaal). Kies maar, twee (/drie) wereldtalen... Of Zweeds, daar wordt het festival gehouden.
Maar FRANS?!?!?!?!?!?
Diepe, diepe zucht.
EDIT:
EN ZE HERHALEN ALLES OOK NOG EENS IN HET FRANS...
En die kerel uit Macedonie doet het netjes in het Zweeds, gevolgd door Engels.... zucht zucht zucht
EDIT 2:
Wauw. Zwitserland doet het ook in het Frans... 19% Franssprekenden in dat landje... Doe het dan tenminste in het Duits xD
En toen kwam frankrijk.
LEER ENGELS(5,52% moedertaal en de algeheel gebruikte wereldtaal) -.- Of Chinees(14,1% moedertaal), desnoods Spaans(5,85% moedertaal). Kies maar, twee (/drie) wereldtalen... Of Zweeds, daar wordt het festival gehouden.
Maar FRANS?!?!?!?!?!?
Diepe, diepe zucht.
EDIT:
EN ZE HERHALEN ALLES OOK NOG EENS IN HET FRANS...
En die kerel uit Macedonie doet het netjes in het Zweeds, gevolgd door Engels.... zucht zucht zucht
EDIT 2:
Wauw. Zwitserland doet het ook in het Frans... 19% Franssprekenden in dat landje... Doe het dan tenminste in het Duits xD
-
- Tipp-Ex team
het is het eurovisie songfestival... Wat is daar niet triest aan? 

Alles wat ik verzin qua verhaallijn is altijd super cliche, en ik weet voor een eigen verhaal (dus een niet-fanfic) niet of ik het in het NL of Engels moet doen... Help.
Dan hoor je opeens op de radio: "In New York is een man vermoord omdat hij homo was"
OKE DAAR WORD IK NU ECHT KWAAD VAN
Ik snap niet eens wat er zo erg is aan dat iemand homo/lesbisch is. Die mensen hebben je niks misdaan. Ze zijn toch ook gewoon mensen. Belachelijk dat iedereen daar zo moeilijk over doet. Mijn leerkracht Latijn zei trouwens dat het vroeger heel normaal was dat jongens verliefd werden op jongens en meisjes verliefd werden op meisjes.
No freedom 'till we're equal, damn right i support it.
OKE DAAR WORD IK NU ECHT KWAAD VAN
Ik snap niet eens wat er zo erg is aan dat iemand homo/lesbisch is. Die mensen hebben je niks misdaan. Ze zijn toch ook gewoon mensen. Belachelijk dat iedereen daar zo moeilijk over doet. Mijn leerkracht Latijn zei trouwens dat het vroeger heel normaal was dat jongens verliefd werden op jongens en meisjes verliefd werden op meisjes.
No freedom 'till we're equal, damn right i support it.
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Nou ik ga dagelijks de straat op om te preken dat iedereen lesbisch moet zijn hoor. Weet niet wat voor mensen jij tegenkomt, maar zo onschuldig zijn wij niet.
...
Nee okay, grapje. Ik vind 't ook echt stom, vooral omdat volgens mij in New York er al marriage equality is. :/
...
Nee okay, grapje. Ik vind 't ook echt stom, vooral omdat volgens mij in New York er al marriage equality is. :/
Ik snap echt niet waarom mensen daarom vermoord worden. Echt belachelijk gewoon.
Ik kan me daar echt kwaad in maken haha, en ik ben zelf straight.
Ik kan me daar echt kwaad in maken haha, en ik ben zelf straight.
Natuurlijk is dat belachelijk! Wist je dat er zelfs vogelsoorten zijn waarbij de "kinderen" worden opgevoed door twee vrouwtjes? En dan claimen dat het onnatuurlijk is. Like... :/
Dat wist ik niet xd
Maar ja, het slaat echt nergens op. Die mensen doen niets verkeerd. Damn de mensheid is echt zielig geworden. Iedereen moet is luisteren naar 'Same Love' van Macklemore en nadenken en realiseren dat er niets mis is met homo's/lesbiennes.
Maar ja, het slaat echt nergens op. Die mensen doen niets verkeerd. Damn de mensheid is echt zielig geworden. Iedereen moet is luisteren naar 'Same Love' van Macklemore en nadenken en realiseren dat er niets mis is met homo's/lesbiennes.
En wat te denken van die Friese Feeksen die een paar homo's mishandeld hebben? Die twee zou je samen in een klein celletje moeten zetten met alleen een beetje brood en water. Zo'n mensen als hen (nou ja, mensen?
) zijn een schande voor de maatschappij, ze zijn vervuilers en moeten uit de weg worden geruimd. 

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Misschien ben ik heel raar om deze mening te hebben, maar soms is het normaal voor die mensen om zo te denken. Kijk, wij zijn allemaal opgevoed met een open mind (neem ik aan) en dat het niet erg is om gay te zijn, maar als je je hele leven hoort dat het slecht is en onnatuurlijk dan weet je niet beter. Dat geeft natuurlijk niemand het recht om iemand anders te vermoorden, en ik wil homofobie ook zeker niet goed praten, maar als je er zo over nadenkt is het al begrijpelijker. Het wordt pas erg als mensen niet open staan om hun mening te veranderen. Dan is het echt 'slecht'.
Moet je dit filmpje eens zien. Ik vind 'm heel goed. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ROXTFfkcfo
Moet je dit filmpje eens zien. Ik vind 'm heel goed. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ROXTFfkcfo
Misschien heb je gelijk, maar het feit dat mensen worden opgevoed met te denken dat het 'slecht' is of een 'ziekte' is, vind ik echt erg.
Nu even dat filmpje kijken
Nu even dat filmpje kijken

Pfff, de omgedraaide wereld.
Het moet eens afgelopen zijn met de mensen die denken te bepalen over de liefde.
Homo, hetero, lesbisch, bi... wat maakt het toch uit...
Snap niet waarom iemand zich dáár nou aan stoort terwijl er zo veel andere dingen zijn om je aan te storen...

Het moet eens afgelopen zijn met de mensen die denken te bepalen over de liefde.
Homo, hetero, lesbisch, bi... wat maakt het toch uit...

Snap niet waarom iemand zich dáár nou aan stoort terwijl er zo veel andere dingen zijn om je aan te storen...

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Jawel, lesbisch ftw!
Nee grapje, ik ben geen heterofoob. Ook al vind ik het niet echt prettig om mensen te zien zoenen... Behalve als het twee meisjes zijn. Maar dat kan ook gewoon lack of interest zijn
Nee grapje, ik ben geen heterofoob. Ook al vind ik het niet echt prettig om mensen te zien zoenen... Behalve als het twee meisjes zijn. Maar dat kan ook gewoon lack of interest zijn

Ik vind het sowieso niet zo leuk om mensen te zien zoenen. Of het nu twee jongens, twee meisjes of een jongen & een meisje zijn. Ofja, zo erg vind ik het nu ook weer niet, maar het moet niet vlak voor m'n neus gebeuren.
Zo zat er ooit zo'n koppel vlak voor me in de bus, moesten ze perse heel de busrit zoenen. Ugh.
Zo zat er ooit zo'n koppel vlak voor me in de bus, moesten ze perse heel de busrit zoenen. Ugh.