nieuw kapsel

De titel zegt het al. One shots die nergens anders bij passen mogen in dit board geplaatst worden.
Plaats reactie
Blieje
Typmachine
Typmachine

Geschrokken keek hij in de spiegel, het verbaasde hem dat hij niet zag wat hij wilde zien. Boos wreef hij door zijn haar. Had hij daar nou al dat geld voor betaald? Hij liep naar beneden en keek op de klok. Het was al half vijf, over een half uur was de kapsalon dicht. Gehaast deed hij zijn gewone kleren weer aan en rende hij naar buiten naar zijn auto. Hij stapte er vlug in maar voordat hij weg wilde rijden realiseerde hij zich dat hij de autosleutels binnen had laten liggen.
“Wat ben ik een kluns.” mompelde hij en liep weer terug naar binnen om zijn autosleutels te zoeken.
Vloekend graaide hij tussen een stapel papieren om te kijken de sleutels daar tussen lagen. Helaas voor hem was dat niet het geval dus moest hij verder zoeken. Hij keek op de vensterbank, op zijn bureau en zelfs in de koelkast maar nergens waren de sleutels te vinden. Hij vloekte en om nog op tijd bij de kapsalon te kunnen zijn ging hij maar fietsen. Hij rende naar de schuur en pakte daar zijn fiets uit maar ook deze was op slot.
“Kan ik dáár de sleutel weer van gaan zoeken!” riep hij kwaad en keek om zich heen. Gelukkig voor hem lag er een sleutel op de werktafel. Meteen pakte hij deze en stak hem in het slot. De sleutel paste niet. Hij zuchtte diep en keek eens goed waar de sleutel van was. Het bleek zijn autosleutel te zijn. Die had hij per ongeluk in het schuurtje laten liggen. Het enige dat hij zich afvroeg was waarom hij die sleutel van de sleutelbos af had gehaald maar dat vond hij nu niet belangrijk. Hij kon eindelijk naar de kapper.
Daar aangekomen stormde hij naar binnen en eiste onmiddellijk een verklaring.
“U zou mijn haren verven!” riep hij naar de kapper. “Maar ik zie geen verschil terwijl ik er wel voor heb betaald!”
Hij werd nog kwader toen de kapper zweeg en dwong de kapper te vertellen wat er gebeurd was. De verklaring was eenvoudig, de kapper had per ongeluk de haarverf op de grond laten vallen.
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
lastingstar
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Haha wat een grappig verhaaltje!

Jammer genoeg heb ik dit ook meegemaakt, enfin niet exact hetzelfde natuurlijk. Ik wilde mijn haar namelijk laten kleuren en de kapper had aangeraden om met het kleinste verschil te beginnen, jammer genoeg was het verschil zo klein dat je het amper zag tenzij je twee foto's naast elkaar legde :(
"A writer is a world trapped in a person."
Blieje
Typmachine
Typmachine

En moest je er veel voor betalen?
JannitavH
Puntenslijper
Puntenslijper

Hahaa Grappig!
Moooooi de spanning opgebouwd zeg!
Goed gedaan (:
Blieje
Typmachine
Typmachine

Dank je wel, Jannita! :D
Plaats reactie

Terug naar “Nergens Anders Passende One Shots”