The Big Argh! Topic
Een test van 7/25 teruggekregen waar ik een hele namiddag voor heb geleerd. En dan gaat die leerkracht ook nog zeggen dat ik nooit oplet enzo. IK LET WEL OP IK SNAP GEWOON NOOIT IETS VAN GESCHIEDENIS. Kan ik eraan doen dat ik dat niet interessant vind. Moest ze is weten hoelang ik wel niet voor haar vak leer.
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Daarstraks ging ik op Skype en er waren een paar mensen online. Sprak ik er een aan, is die later opeens offline. Is het dan voor sommigen zo moeilijk om even iets terug te zeggen in de trant van hee sorry ik moet weg?
Vind dat zo irritant.... dan denk ik als je online kunt komen kun je dat dan toch ook even zeggen....

Vind dat zo irritant.... dan denk ik als je online kunt komen kun je dat dan toch ook even zeggen....

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Vulpen
Hoe vertel je iemand die verliefd op je is (en jij op hem) en bereid is om zo'n beetje alles op te geven om met jou te zijn, dat het gewoon niet kan werken? Serieus, hoe doe je dat, wanneer je heel erg graag wilt geloven dat het wel zal werken?
Ik geloof niet in langeafstandrelaties - zeker niet wanneer de afstand bijna zevenduizend kilometer is. Argh.
Edit: Ik besef me nu dat dit best wel erge 'first world problems' is, maar ja.
Ik geloof niet in langeafstandrelaties - zeker niet wanneer de afstand bijna zevenduizend kilometer is. Argh.
Edit: Ik besef me nu dat dit best wel erge 'first world problems' is, maar ja.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Nee 7000 is wel heel ver... ik zou gewoon eerlijk zijn dat je iemand nodig hebt die dichtbij woont, waar je altijd heen kan wanneer je het nodig hebt. :p
Ahg ja first world problems mogen er ook zijn xD
Ahg ja first world problems mogen er ook zijn xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik geloof wel in lange afstandsrelaties, zeker nu er internet is. Een oud collega van mij is met een man getrouwd die in buitenland woont. En zo zijn er wel meerderen die dat hebben. Als je echt gek op elkaar bent is er niets mis mee om het een tijdje te proberen. Je kunt altijd met elkaar Skypen en naar elkaar toe gaan op vakantie en wie weet wat er gebeurt als de relatie goed blijft gaan. Kijk maar eens naar Grenzeloos Verliefd. Er zijn zo veel mogelijkheden. Ik zie er wat dat betreft geen problemen in maar goed, ieder heeft zo zijn of haar eigen mening natuurlijk. 

-
- Toetsenbord
Het wisselt per persoon; de een kan het prima de ander niet. Ik heb een flink aantal collega's die nog man/vrouw in het buitenland hebben, maar de basis voor die relaties is ook altijd al vele jaren wél samen zijn geweest. Als je elkaar nog niet zo lang kent kan het prima dat die basis nog niet sterk genoeg is.
Maar again, hangt echt af van de persoon die je bent.
En zoals jodie al zegt, eerlijkheid is het beste. Kan misschien hard zijn, maar dan blijft er in ieder geval geen loze hoop ronddwalen.
Maar again, hangt echt af van de persoon die je bent.
En zoals jodie al zegt, eerlijkheid is het beste. Kan misschien hard zijn, maar dan blijft er in ieder geval geen loze hoop ronddwalen.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je niet denkt dat een langeafstandsrelatie kan werken. Dat betekent echt niet dat je elkaar niet leuk genoeg vindt, het is gewoon niet altijd mogelijk. Dat moet ie toch begrijpen...
Ik heb dus nu lenzen, maar die heb ik al best lang nu en ze beginnen te irriteren - omdat ik dus nieuwe nodig heb. Maar die stomme opticien had ze nog niet, dus moet ik nu weer wachten. Kan ik lekker met mijn kutbril gaan rondlopen, omdat ik anders niks zie. Lekker dan. :/
Ik heb dus nu lenzen, maar die heb ik al best lang nu en ze beginnen te irriteren - omdat ik dus nieuwe nodig heb. Maar die stomme opticien had ze nog niet, dus moet ik nu weer wachten. Kan ik lekker met mijn kutbril gaan rondlopen, omdat ik anders niks zie. Lekker dan. :/
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Vulpen
Mijn baarmoeder uit mijn lichaam snijden zou minder pijn doen dan wat ik nu doormaak. Wat is het toch heerlijk om een vrouw te zijn.
Vooral als je het helemaal niet nodig hebt. Want sommige mensen kunnen niet eens zwanger worden als ze seks hebben. Zelfs al willen ze het nog zo graag :') *kuch*
Ik ben moeeeeeeeeeee.
Ik ben moeeeeeeeeeee.

- Saskjezwaard
- Computer
Groepswerken --' normaal heb ik er niet zoveel problemen mee, maar deze keer loopt het met één persoon niet lekker. Jammer genoeg is ze ook mijn bovenbuurvrouw, dus ben ik het onderwerp van haar stalken :') en ze moet dan wel de inleiding doen, waar vooral het werk zit in het timen van de hoeveelheid informatie, en het opzoeken van onderzoeksartikelen, maar als ze op tijd haar werk was begonnen was het geen probleem geweest.
Begin het schooljaar zijn we begonnen, en als eerste moest de eerste versie van de inleiding af. En de groepsbegeleider heeft het een paar keer nagekeken en elke keer bleef groepsgenootje zowat dezelfde versie inleveren. Ja, die was in het begin goed, maar dat was goed voor een eerste versie. Nu is dat echt niet meer actueel. En dat besef kwam bij haar pas door na de laatste keer feedback. Dat was een halve week geleden :')
Dus nou moet ze veel aanpassen in één keer. En zij is zo'n type die dan gaat klagen en gaat denken dat zij het meeste werk moet doen van iedereen. Dus wordt het veel te vaak proberen of iemand anders haar wil helpen. En nee, daar heb ik geen zin in. Zeker niet nadat je al meer dan een half jaar ermee bezig bent.
En ik weet hoe die hulp er dan uitziet. Hetzelfde als ze me vraagt of ik haar wil helpen met testtheorie. Kijk eens, ik vind het helemaal niet erg als je het niet snapt en dan vraagt of ik haar wil helpen. Maar dan moet je niet op je telefoon gaan zitten spelen als ik bezig ben met het zoeken van een antwoord.
Zo, dat was mijn relaas :p
Begin het schooljaar zijn we begonnen, en als eerste moest de eerste versie van de inleiding af. En de groepsbegeleider heeft het een paar keer nagekeken en elke keer bleef groepsgenootje zowat dezelfde versie inleveren. Ja, die was in het begin goed, maar dat was goed voor een eerste versie. Nu is dat echt niet meer actueel. En dat besef kwam bij haar pas door na de laatste keer feedback. Dat was een halve week geleden :')
Dus nou moet ze veel aanpassen in één keer. En zij is zo'n type die dan gaat klagen en gaat denken dat zij het meeste werk moet doen van iedereen. Dus wordt het veel te vaak proberen of iemand anders haar wil helpen. En nee, daar heb ik geen zin in. Zeker niet nadat je al meer dan een half jaar ermee bezig bent.
En ik weet hoe die hulp er dan uitziet. Hetzelfde als ze me vraagt of ik haar wil helpen met testtheorie. Kijk eens, ik vind het helemaal niet erg als je het niet snapt en dan vraagt of ik haar wil helpen. Maar dan moet je niet op je telefoon gaan zitten spelen als ik bezig ben met het zoeken van een antwoord.
Zo, dat was mijn relaas :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
@Sas: Pffff. Samenwerken is gewoon klote, zeker als je het gewoon op tijd af wilt hebben en jouw medestudent lui is.
VERDER BEN IK GEWOON SUPER BOOS, nee... meer teleurgesteld. We hadden afgesproken om met Japans te gaan eten met een deel van de klas enzo. SUPER GEZELLIG. Een paar konden niet, nja... jammer. MAAR HET GING WEL GEWOON DOOR. Dus gereserveerd, alles. ZEGT INEENS IEDEREEN AF, worden ze boos op mij omdat ik daar boos om wordt en ik was zeker boos omdat ze nu ineens op een andere datum wat wilden gaan doen zonder mij er bij te betrekken. IK HOEF NIET OVERAL BIJ TE ZIJN, maar dit sloeg echt alles. IDIOTS.
VERDER BEN IK GEWOON SUPER BOOS, nee... meer teleurgesteld. We hadden afgesproken om met Japans te gaan eten met een deel van de klas enzo. SUPER GEZELLIG. Een paar konden niet, nja... jammer. MAAR HET GING WEL GEWOON DOOR. Dus gereserveerd, alles. ZEGT INEENS IEDEREEN AF, worden ze boos op mij omdat ik daar boos om wordt en ik was zeker boos omdat ze nu ineens op een andere datum wat wilden gaan doen zonder mij er bij te betrekken. IK HOEF NIET OVERAL BIJ TE ZIJN, maar dit sloeg echt alles. IDIOTS.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Gisteren mijn haar gewassen en omdat ik nogal een vervelende haarsoort heb moet ik er altijd tig keer met een borstel of zo doorheen gaan om het een beetje mooi te krijgen als het droogt. En vandaag moest ik weg en het regende een beetje. Regen is niet erg, maar ja, toen ik thuis kwam zat mijn haar dus weer afschuwelijk, helemaal 'plat' geworden door de capuchon.... 

Eigenlijk is het niet echt een argh, maar meer iets kuts, maar iemand die ik ken - zou net niet zeggen dat ze een vriendin is maar we praten wel eens en het klikt wel - heeft gisteravond een zelfmoordpoging gedaan. K u t. 

- Saskjezwaard
- Computer
Dat is zeker rot, Emilia! Dat kan er echt in hakken. Sterkte ermee!
En Romy, dat klinkt ook niet leuk! Stomme onnadenkende mensen ook --' niet te veel druk om maken, komt wel goed, schatje *geeft roosvicee*
Leuke reclame is dat :3
En Romy, dat klinkt ook niet leuk! Stomme onnadenkende mensen ook --' niet te veel druk om maken, komt wel goed, schatje *geeft roosvicee*
Leuke reclame is dat :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Eén of andere leukerd heeft bedacht dat ie het Frans examen laat uitlekken en daardoor mijn hele planning in de war gooit -.-
Nu moet ik morgen nog een examen maken, terwijl ik anders al vakantie zou hebben... zucht, als ik die persoon in mn vingers krijg...
Nu moet ik morgen nog een examen maken, terwijl ik anders al vakantie zou hebben... zucht, als ik die persoon in mn vingers krijg...
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
@ejell Oei, dat is nog minder, je zou het haar kunnen voorstellen maar ja, dat is denk ik ook het enige dat je kunt doen. De kans dat ze het weigert is groot. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Wat je verder nog kunt doen is er gewoon voor haar zijn als het nodig is. Meer tips kan ik je ook niet geven, ze moet toch uiteindelijk zelf hulp gaan zoeken, of haar ouders moeten dat voor haar doen. Maar als vriendin kun je niet zo veel denk ik...
Ik denk niet dat we close genoeg zijn dat ik dat kan zeggen. En ze is volgens mij bijna negentien, en ze heeft gewoon een kutjeugd gehad. O ja, en haar vader heeft haar onterft, ofzoiets. Het is gewoon alles een beetje, denk ik. Maar ik weet niet of ze ooit hulp gezocht heeft. Vast wel. Helpt niet altijd.
Ugh, was ik hier een verhaal aan het lezen. Heb ik het tabje gesloten maar weet niet meer welke het was en of ik het nu afgelezen heb
Volgens mij vond ik het wel een leuk verhaal
irritant....

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
-
- Toetsenbord
Staat nog in je geschiedenis, maaike!
Even naar menu van je browser gaan, geschiedenis doorzoeken
Even naar menu van je browser gaan, geschiedenis doorzoeken
Ja, dat dacht ik dus ook. Het enige wat die me verteld is dat ik schijnbaar vandaag bij mijn eigen verhaal ben geweest. Maar dat ik kan ik me niet herinneren -.-"
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Nee, want dan moet ik alles mee naar boven slepen. Weet niet of dat wel zo handig is. En ja maar ze woont in Australië dus das dubbel zo kut. Maar volgens mij gaat ie wel weer een beetje nu... 
Tegenwind <

Tegenwind <
Sprak net iemand aan op Skype, zegt die: "Nu svp niet, heb het druk." Vind ik zo irritant, mensen komen online en dan hebben ze het te druk om met je te praten... ze moeten dan gewoon offline blijven. 
@ejell niet te veel mee bezig zijn, gewoon haar steunen als ze het nodig heeft, meer kun je niet doen, zei ik al. Denk dat ze daar wel al wat mee geholpen is!

@ejell niet te veel mee bezig zijn, gewoon haar steunen als ze het nodig heeft, meer kun je niet doen, zei ik al. Denk dat ze daar wel al wat mee geholpen is!

-
- Toetsenbord
Maar wat dan als ze druk zijn op skype met bv een belangrijk gesprek?...
Draai ik het lievelingsliedje van mijn overleden èn liefste oom ter ere van zijn verjaardag, komt mijn vriend met de net niet passende opmerking:
"Ik vind deze plaat niet veel aan."
Voel me er nu best boos door, dat had hij nou niet moeten zeggen...
"Ik vind deze plaat niet veel aan."
Voel me er nu best boos door, dat had hij nou niet moeten zeggen...

-
- Fijnschrijver
Ik zag een eindje bovenaan staan dat iemand per ongeluk een tabje had gesloten ofzo? Druk dan gewoon op control+shirft+t, dan heb je je gesloten tabjes weer terug. :3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Hij weet wel van mijn oom, maar ja, dan draai je die muziek en dan denk je aan hem en dan komt opeens die opmerking, op een vrij botte toon ook nog, of zo van nou ja, wat moet ik ermee, zoiets. Zo reageert hij wel vaker, maar achteraf bedoelt hij het dan weer niet zo. Op dat moment is het gewoon erg pijnlijk.
-
- Vulpen
Denk toch niet dat hij het zo bedoelt, maar ik begrijp dat het pijnlijk is. Gecondoleerd.
Mijn argh: mijn vriend irriteert me. Normaal gesproken zou ik het daar gewoon met hem over hebben, maar ik verhuis over drie dagen weer terug naar Nederland... Mijn irritaties lijken best wel klein en nietszeggend vergeleken met het feit dat we elkaar na woensdag misschien nooit meer zien. Dus blijf ik met die nare gevoelens zitten en dat is wel erg vervelend.
Mijn argh: mijn vriend irriteert me. Normaal gesproken zou ik het daar gewoon met hem over hebben, maar ik verhuis over drie dagen weer terug naar Nederland... Mijn irritaties lijken best wel klein en nietszeggend vergeleken met het feit dat we elkaar na woensdag misschien nooit meer zien. Dus blijf ik met die nare gevoelens zitten en dat is wel erg vervelend.

-
- Toetsenbord
AARGGHH XD
Al die spam op forum en niks dat ik er tegen kan doen behalve wachten tot een mod het weghaalt
stomme spambots :p
Al die spam op forum en niks dat ik er tegen kan doen behalve wachten tot een mod het weghaalt
stomme spambots :p