the vampire diaries!

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Het is juist leuk dat Caroline dat soort dingen belangrijk vindt! Ze zeikt tenminste niet altijd maar over Silas of humanity enzo :P

Ik kijk met name voor de aantrekkelijke vrouwen *kuch* Rebekah *kuch*.

Hebben jullie die ene ep van The Originals gezien? Met Klaus en Hayey... Mijn god wat een grap zeg.
When the power of love overcomes the love of power.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja... die heb ik gezien. Serieus.... Hayley en Klaus? ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN. Maar de spin-off gaat dus daarover! :s
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

OH EN IK BEN HET ECHT HELEMAAL MET JE EENS HOOR! Dat soort dingen maakt gewoon Caroline.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Caroline ftw!

"Every king needs an heir." dat was wel een mooie quote, tbh
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

WHOEHOEEEEEE. Ik ben wel echt heeeeel jaloers op haar uitstraling zeg, omg.
lastingstar
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Ik vind Rebekah net helemaal geweldig haha Ik bedoel zij heeft tenminste een deftige (of toch betere) reden dan sommige om terug mens te zijn. Ze kan soms wel wat onnozel uit de hoek komen, maar dat is zo bij alle vrouwelijke personages in die serie vind ik.

Met onbenullige dingen bedoel ik zoals die keer dat ze deed alsof de wereld verging omdat Elena haar jurk had gestolen en er waren er nog een paar maar daar kan ik nu even niet opkomen. Maar soms vind ik haar ook wel geweldig, meestal is ze met Stefan op die momenten.

En ik vond die aflevering eigenlijk echt vreselijk, (Ik was Hayley vergeten op mijn lijstje ha). Ik bedoel een baby ???!! Het enige leuke was dat Elijah terug is, al moet ik ook niets van Katherine x Elijah hebben.

Ik snap niet dat iedereen in die serie altijd van die idiote keuzes maakt als het komt tot relaties, al moet ik zeggen dat ik Bonnie x Jeremy toch wel hét toppunt vond brrr
"A writer is a world trapped in a person."
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Het aller- aller- allerleukste stel blijft toch echt Jenna en Alaric.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

JENNA! *huilt*

Gelukkig is het een spin-off, dus je hoeft niet per se dat te kijken om de serie zelf nog te begrijpen. :') Ik ga 'm wel kijken, maar gewoon omdat ik anders Klaus te veel ga missen. En nee, Elijah/Katherine is leuk! Volgens mij was dat echt, maar omdat Katherine zo'n slecht imago heeft met mannen ging Elijah twijfelen. En omdat ie gewoon rare priorities heeft en liever zijn broer gaat helpen :P
lastingstar
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

ejell schreef:JENNA! *huilt*

Gelukkig is het een spin-off, dus je hoeft niet per se dat te kijken om de serie zelf nog te begrijpen. :') Ik ga 'm wel kijken, maar gewoon omdat ik anders Klaus te veel ga missen. En nee, Elijah/Katherine is leuk! Volgens mij was dat echt, maar omdat Katherine zo'n slecht imago heeft met mannen ging Elijah twijfelen. En omdat ie gewoon rare priorities heeft en liever zijn broer gaat helpen :P
Nou dat is toch niet zo'n vreemde prioriteit, familie blijft familie toch ? :)

Katherine heeft in het algemeen een slecht imago lmao, maar ik zou haar toch elk moment inruilen voor Caroline, Bonnie, Elena haha Ik vind Katherine (meestal) geweldig, ze is op z'n minst niet mega voorspelbaar qua gedrag zoals de anderen ^^
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja, ik ben niet zo'n familie mens, misschien ligt het daar aan. En als Klaus mijn broer was zou ik ook niet echt staan te springen om hem uit de brand te helpen, hoor! Hij is echt niet zo geweldig als broer :')

Katherine is één van mijn favoriete personages. :3 Dus ik zou haar sowieso inruilen voor Elena - niet Bonnie want dan zou ze dood zijn.
Tijgerlelie
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Wel grappig dat dus niemand nog kijkt voor de originele hoofdrolspelers (Elena en Stefan).
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Toch wel grappig heh, zo'n season finale.
lastingstar
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

ejell schreef:Toch wel grappig heh, zo'n season finale.
Ik vond hem best goed eigenlijk, tot het einde kwam. Het einde is echt volstrekt belachelijk, totaal niet logisch en betekent dat volgend seizoen nog maar eens om Sillas gaat draaien uh
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik vond 'm ook wel goed, en het is tenminste niet zo dat ze zo snel van die gast af waren. Dat zou pas echt slecht geweest zijn ^^
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

IK SNAP ER GEEN ENE HOL VAN.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”