Hier ben ik weer, haha.
Ik wilde deze week - eigenlijk sinds je weer een stukje geplaatst had - al reageren, maar goed, ik ben heel goed in uitstellen

Dus, laat ik maar eens een uitgebreide reactie geven.
Peter, hun dansleraar, zal haar wel weer een preek geven, hoewel hij wist dat het weinig zin zou hebben.
Zal moet zou zijn, denk ik.
Ze was zelf niet bepaald een Tokio Hotel fan, maar haar zusje draaide hun muziek non-stop. Misschien was dat ook wel de reden waarom ze er nooit naar geluisterd had. Dit is best herkenbaar, haha.
“Zo, je kijkt niet echt alsof het boeiende verhalen zijn.” Hij lachte zijn hagelwitte tanden bloot en May twijfelde even of ze eerlijk moest zijn.
"May gaat mee, May gaat mee!” riep hij, waarna hij een raar soort dansje deed en daar alleen zijn armen bij gebruikte. Nu lukte het May helemaal niet meer haar lachen in te houden en na enige tijd stroomden de tranen zelfs over haar wangen.' Ik ben net als May geen fan van TH, maar in fanfictions is Bill bijna altijd mijn favoriet door zulke acties en opmerkingen.
En daarna komt Tom, omdat hij bijna altijd, als hij eenmaal een vriendin heeft, enorm schattig is. Hoewel ik hoop dat hij in dit verhaal in het begin nog leuk dwars blijft liggen, haha.
De beschrijvingen van de Tokio Hotel jongens vind ik nog altijd leuk. Een beetje als de eerdere versie, maar dan uitgebreider en net iets leuker.
May's opmerkingen vind ik trouwens ook geweldig, ook die in de sms'jes. Ik ben net als zij zo'n type die heel onsubtiel gaat vragen wie mij sms't en woorden als 'chickie' echt verschrikkelijk vind, haha.
“Ik zou me maar eens klaar gaan maken als ik jou was.” Evy staakte het gesprek met haar vriendinnen en trok arrogant een wenekbrauw op. Typfoutje.
“Stel je aan..” mompelde May, waarna ze naar buiten stapte en haar zwarte brommer tevoorschijn toverde. Ik denk dat het 'Stel je
niet aan moet zijn, hoewel ik het nooit zeker weet met dialogen. Sommige personen zeggen nou eenmaal dingen die in het begin niet helemaal logisch zijn.
“Ze is gek geworden, Tom! Red me!” riep Evy, terwijl ze histerisch begon te snikken. Hysterisch (:
En ik snap May's reactie trouwens heel goed. Dan zie je opeens je zusje die met (de meest playerachtige) member van de band aan het zoenen is, en dan moet je ook nog met die band op tour.
Maar goed, tot nu toe mag ik Evy sowieso niet zo.
Fijn dat je trouwens May's 'echte' vriendinnen ook nog aan bod laat komen. Ik heb helaas al best vaak gelezen dat schrijvers te vaak gaan focussen op de plotlijn, en daarbij de realistische dingen een beetje weglaten.
“Mwah, wel redelijk geloof ik! Ik vond het minder moeilijk als anders!” riep Marie enthousiast. Dan anders, zover ik weet. Je moet de zin denkbeeldig langer maken, maar met deze zin gaat het iets moeilijker.
“May, jij weet net zo goed als ik dat je veel te nieuwsgierig bent om het niet na te kijken, dan kun je het net zo goed meteen doen.” grinikte haar moeder. Er staat een klein foutje in, het moet grinnikte zijn. En May wordt steeds herkenbaarder bij mij, haha.
Ik ben geen danseres, hoewel ik het wel heel gaaf vind om te zien, maar May heeft echt geluk. Touren met een band lijkt me sowieso geweldig, maar vooral de meiden. En als dit verhaal uiteindelijk dezelfde plotlijn heeft als de oude versie, ook met de jongens. Bill, Gustav en George zijn sowieso al geweldig.
Bill en Noah stonden allebei te klooien met hun veterlaarsjes en skinnyjeans. Ik vind deze zin leuk. Sommige jongens met hun skinnyjeans ook :')
“Hoevaak moet David jullie nog vertellen dat er overal papparazi is die dolgraag een domme foto willen maken”
Spatie tussen hoe vaak, paparazzi met een p minder en een z meer (volgens mijn Google Chrome dan, ik had het zelf niet opgemerkt) en een punt achter de zin (:
“Oh mein gott, May!” Noah wees op de foto die van May gemaakt was toen ze wegfietste. “Duidelijk teleurgesteld verliet een van de drie meiden het appartement, blijkbaar was zij niet helemaal het type waar Tom de avond mee door wou brengen, wat bij de andere twee meiden duidelijk wel het geval was”
Journalisten zijn heel vaak irritant bij sterren, maar dit vind ik echt geniaal. Sowieso al, maar helemaal als je het echte verhaal kent, haha.
Ik moet nu gaan, dus ik ben niet helemaal bij met reageren (wel met lezen). Je moet trouwens zelf zeggen of je het fijn vindt als ik alle typfoutjes etc weghaal. Het lijken er misschien veel, maar dat valt hartstikke mee (:
Hele fijne vakantie trouwens!