De grote lijnen zijn inmiddels duidelijk denk ik. Schrijf dit keer je scene uit opdracht 2 uit vanuit een ander karakter! Hoe beïnvloedt dit de beleving van de lezers en jouw schrijfstijl? Je mag ook van perspectief wisselen (dus van hij/zij naar ik-perspectief bijvoorbeeld). Als je een extra uitdaging zoekt kun je ook denken aan spelen met tijd (van v.t. naar t.t. bijvoorbeeld).
Woordlimiet: 700 woorden
Periode: Vanaf 16 juni tot en met 6 juli
Vragen/problemen, laat het me weten!
Re: Wat gaan we doen?
-
- Toetsenbord
Woohoo!
Ruim de tijd ook, dan kan ik mee beoordelen ^^
Ruim de tijd ook, dan kan ik mee beoordelen ^^
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Tipp-Ex team
En je liet er geen gras over groeien ook
Had al bedacht, juni/juli wordt vakantietijd voor de meeste mensen natuurlijk! Dus wel zo handig dan weer een beetje meer de tijd te hebben. Toch gek idee, ik heb pas in oktober of november ergens een keer twee weekjes vakantie weer... Nu al jaloers op alle zomervakantievierders!

Had al bedacht, juni/juli wordt vakantietijd voor de meeste mensen natuurlijk! Dus wel zo handig dan weer een beetje meer de tijd te hebben. Toch gek idee, ik heb pas in oktober of november ergens een keer twee weekjes vakantie weer... Nu al jaloers op alle zomervakantievierders!
-
- Toetsenbord
Ik werk fulltime ;-) Heb alleen vrij als ik dat neem :P
Ik leef met je mee!
Also jaja, binnen een uur gepost xD (wilde eigenlijk 10 mins maar was het vergeten xD )
Ik leef met je mee!
Also jaja, binnen een uur gepost xD (wilde eigenlijk 10 mins maar was het vergeten xD )
-
- Toetsenbord
heb je internet? ;)
-
- Toetsenbord
Ah dan zal t toch niet zon probleem moeten zijn? :P
Nja, die laatste twee weken, zou ik zegmaar dan moeten betalen en ik zit dan in Italiaaaaaaa. Mja, ik kijk wel even. Ik denk iig dat ik dan geen puf/tijd heb om te schrijven. :p
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Tipp-Ex team
Hey ROMEH,
Excuus voor de late reactie, ik had je post even over het hoofd gezien...
Ik wilde sowieso wat meer tijd geven voor de laatste opdracht, ik zat te denken aan 4 weken (van 6 juli tot 3 augustus). Als veel mensen met vakantie zijn in juli moeten we er misschien 5 of 6 weken van maken. Maar daar gaan we het over hebben
Excuus voor de late reactie, ik had je post even over het hoofd gezien...
Ik wilde sowieso wat meer tijd geven voor de laatste opdracht, ik zat te denken aan 4 weken (van 6 juli tot 3 augustus). Als veel mensen met vakantie zijn in juli moeten we er misschien 5 of 6 weken van maken. Maar daar gaan we het over hebben

-
- Toetsenbord
Hmm, nog maar iets van vijf mensen over die meedoen? :P
-
- Toetsenbord
Degenen die reacties hebben gepost neem ik aan :P Dus jij en de vier verhalen die er nu staan.
Maar er is nog een week, het kan :P Maar we zijn geloof ik alweer twee mensen verloren in de vorige opdracht dus :(
Maar er is nog een week, het kan :P Maar we zijn geloof ik alweer twee mensen verloren in de vorige opdracht dus :(
Ahw, vet zonde... Ja, mijn verhaal komt er ook aan hoor. De laatste weken van school waren een beetje druk, maar ik heb nu eindelijk vakantie. Dus ik kan me volop storten op de opdrachten. Yay. Ik ben er nu mee bezig btw.
-
- Toetsenbord
oh masterbreel doet denk ik ook nog wel mee, dus 6, het valt nog mee. Maar toch jammer dat er zoveel mensen meedoen met de triatlon, en zich dan niet aan de (vooraf duidelijk vastgestelde) regels houden -.- zwakjes :(
[Als er uitzonderingen zijn, prima :p maar neem dan contact op met de organisatie om er wat op te vinden, zoals marquise dat heeft gedaan :P niet gewoon POOF niks meer reageren enzo]
[Als er uitzonderingen zijn, prima :p maar neem dan contact op met de organisatie om er wat op te vinden, zoals marquise dat heeft gedaan :P niet gewoon POOF niks meer reageren enzo]
-
- Tipp-Ex team
Tjah, het lastige is dat het makkelijk beloven is op internet. Het is niet alsof ik de boze leraar kan uithangen o.i.d.
Ik zal nog wat vriendelijke aansporingen de deur uit doen
Ik zal nog wat vriendelijke aansporingen de deur uit doen

Hey jongens! Voordat ik op kamp ga, wilde ik toch nog even m'n versie van 'Hartstocht voor Astos' herschrijven. Ik hoop dat jullie nog 'n kijkje willen nemen? Hele fijne vakantie! En ik hoop dat ik aan de volgende opdracht mee kan doen....