@-Maaike-
Radiozender MNM organiseerde een wedstrijd 'De Strafste School Van Vlaanderen'. Iedereen kon zijn/haar school inschrijven, waarop je dus kon stemmen. Uit elke provincie werd één school geselecteerd die dan de titel droeg (in ons geval) 'Strafste School Van Antwerpen'. Maar, uit die vijf scholen uit elk een andere provincie werd er nog één gekozen die dan de titel 'Strafste School Van Vlaanderen' kreeg. Die titel kreeg je natuurlijk niet zomaar. Je kreeg exact één uur de tijd om de jury (bestaande uit radio presentator Tom De Cock en actrice Joy Anna Thielemans) te overtuigen dat je school de strafste was. Je moest o.a. zorgen voor een spetterende ontvangst, een straffe daad binnen de school, een straffe daad buiten de school en een schoollied. Hier werden punten op gezet door de jury. De school met de meeste punten werd dan gisteren verrast door Tom De Cock, die ergens bij de school verstopt zat. Alle scholen waren op dat moment in spanning naar de radio aan het luisteren, tot Tom in één van de scholen tevoorschijn kwam. Dat was onze school! Hierna kregen we optredens van Brahim, The Opposites, Paulien, Kato, Safi & Spreej en werd er een paar uur live vanuit onze school radio gemaakt. Nu zijn we dus voor altijd 'De Strafste School Van Vlaanderen 2013'.
Dit heb ik dus even helemaal zelf uit mijn duim gezogen, ik vind wel dat ik het goed heb uitgelegd, haha. Sorry dat het zo lang is

Life is a book and those who do not travel only read one page.