Zusjes

Tranentrekkers en ernstige verhalen. Lees en laat je meeslepen in de drama van anderen.
Plaats reactie
Athena
Nieuw
Nieuw

hallo iedereen

Dit is het eerste stukje uit mijn verhaal.
Het is niet erg lang, maar ik wou eerst weten wat jullie er van vinden voor ik verder schrijf :)
Graag reacties/feedback zodat ik weet wat ik moet veranderen en of ik verder moet schrijven of niet.

Groetjes

...................................................................................................................................................

"Zeg elkaar maar gedag." Het was de stem van een vrouw, ze kon niet ouder dan vijfentwintig zijn geweest. Ze knuffelde het meisje dat als twee druppels water op haar leek.
De tranen stroomden over beide meisjes hun wangen. Hun roze jurkjes zaten onder de tranen en hun bruine krulletjes plakten aan hun hoofdjes. Ze wilden elkaar niet loslaten.
De vrouw raakte duidelijk geïrriteerd, ze wou hier vlug vanaf zijn. Ze nam het ene meisje bij de armen en rukte haar weg uit de omhelzing.
Had ze wel het juiste meisje vast? Ze keek op het naamkaartje. "Amalia" las ze.
Ja, ze had de juiste.

Weer dezelfde droom. Ze had die nu al tien jaar lang, elke nacht weer. Hun ouders waren omgekomen bij een bankoverval. Ze hadden geen familie meer, en moesten dus naar een weeshuis. Een paar dagen later kwam er een koppel dat graag een kindje wou adopteren. Ze kozen voor haar zusje. Ze wilden er maar eentje. Twee was teveel hadden ze gezegd.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Leuk verhaaltje, van mij mag je zeker verder schrijven! :super

Groetjes Blieje :D
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Kira
Puntenslijper
Puntenslijper

Het onderwerp lijkt me in ieder geval interessant, ik ben benieuwd hoe je ermee verder gaat.
Words find their way, from our fantasy through our past. But we have to write them at last. Only then can a story be.
The words are already in my head for ages. Still I am afraid to write them down, to release what's only mine.
It needs time.
nurias
Vulpen
Vulpen

Goed geschreven eerste stuk. Zal er ook niets aan veranderen, de verhaal is interessant om verder te willen lezen. Ik zeg ga zo door.
anartist
Puntenslijper
Puntenslijper

Ook ik vind het een interessant onderwerp waar zeker een mooi verhaal over kan worden geschreven, goed begonnen in ieder geval! Je hebt mijn aandacht
Plaats reactie

Terug naar “Het Dramatheater”