Jullie zijn allemaal verloren
ik had geen angst en geen verdriet
Ik ben gewoon weggelopen
En niemand die het ziet
Nu moet ik jullie allemaal missen
ik kan nergens meer iets kwijt
Ik moet mijn vreugde dwingen
Anders krijg ik nog meer spijt
We proberen het opnieuw
maar velen zien niets meer in mij
Ik ben overal vergeten
(wie maakt dit af?)
xx-Laura
Where did you go?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind hem wel mooi, maar toch jammer dat hij zo simpel gerijmd is.
The quiet scares me cause it screams the truth
Tja, 't is nou eenmaal wat ik voel en 't rijmt nog ook.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Maar je hebt het niet expres zo vervormd dat het rijmde?
Misschien dat de laatste regel zou kunnen zijn: niemand maakt mij meer blij
Ik weet het niet, ik krijg verder geen andere ideeën in mijn hoofd..
Misschien dat de laatste regel zou kunnen zijn: niemand maakt mij meer blij
Ik weet het niet, ik krijg verder geen andere ideeën in mijn hoofd..
You're the one who cries, when you're alone..
Nou, nee, niet alles nee, maar het meeste stroomde er gewoon zo uit ^^ Ik ben er gewoon tevreden mee want ik heb heel erg het gevoel dat dit gedicht mij heel erg goed is gelukt.
Nouja het is niet één van je beste gedichten, maar slecht is hij iid. zeker niet
! En je moet dat fijne gevoel wat je erbij hebt ook niet laten verpesten door ons commentaar natuurlijk want dat zou zonde zijn
..

You're the one who cries, when you're alone..
Ik vind hem ook zeker niet 1 van mijn beste gedichten ^^ Ik heb heel er 't gevoel dat ik super brutaal ben vandaag x'D