Ver en ...
Moderator: Patrick
Jezelf de hele tijd wijs maken dat alles goed komt. Hij zal wel terugkomen. En dan ineens de klap, de klap van de realiteit. Weten dat hij nooit meer zal terugkomen. Af en toe vang je misschien nog eens een glimp op maar die glimp is juist hetgeen wat je nog harder in die put duwt. De put waar het licht van de buitenwereld steeds verder lijkt en je geen uitweg meer lijkt te vinden...
Laatst gewijzigd door Britt op 14 jun 2013 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start. Vergeet mijn tranen en luister naar mijn hart.
Het is een los deeltje waar ik verder mee aan de slag wil gaan, maar ik wou eerst wat reacties horen. Als dit al slecht is kan ik moeilijk verder schrijven. 

Ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start. Vergeet mijn tranen en luister naar mijn hart.
Mooi verwoord, ik denk dat er wel een boeiend verhaal rond kan ontstaan.
Words find their way, from our fantasy through our past. But we have to write them at last. Only then can a story be.
The words are already in my head for ages. Still I am afraid to write them down, to release what's only mine.
It needs time.
The words are already in my head for ages. Still I am afraid to write them down, to release what's only mine.
It needs time.
Hmm zou het te maken hebben met de dood?
Heb je het al verder uitgewerkt, zo ja laat ons niet meer in de spanning
Heb je het al verder uitgewerkt, zo ja laat ons niet meer in de spanning

Geniet van de kleine dingen in het leven.
Je kunt je leven niet langer maken, maar wel meer leven uit elke dag halen.
Je kunt je leven niet langer maken, maar wel meer leven uit elke dag halen.
-
- Potlood
Ik vind het begin erg spannend
ga zo door

Welcome in my world