Gisteravond heeft er geheel onverwacht spoed onderhoud plaats gevonden op de server waar OnlineVerhalen.nl op draait. Hierdoor was deze tijdelijk niet beschikbaar.
Inmiddels draait alles op een nieuwe locatie weer als van ouds.
Indien er performance problemen plaats vinden verneem ik dat graag.
Groeten,
Sebas
Ongepland onderhoud 15-7-2013
Moderator: Patrick
@Blieje volgens mij is het alleen de Indexpagina.
Het forum is wel snel.
Ik heb echter geen idee waar dat aan kan liggen!
Het forum is wel snel.
Ik heb echter geen idee waar dat aan kan liggen!
Even de pagina geheel refreshen door de shift toets in te houden en dan je browser te verversen (rechts in de status balk op het tekentje met een pijl). Hierdoor word de browser cache geleegd.
Heb weer inlog problemen en de site is gewoon traag. Op de mobile versie kan ik wel komen maar de desktop versie niet. Wij kan mij helpen want met de mobile versie kan ik weinig. Sorry als ik een beetje aan het zeuren ben maar want vind het gewoon verder een goede site.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Het zou gewoon weer prima moeten werken. Verwijder misschien de forumcookies eens?
Er komt wel binnenkort een nieuw inlogsysteem dat deze problemen volledig zou moeten oplossen. Nog even geduld
Er komt wel binnenkort een nieuw inlogsysteem dat deze problemen volledig zou moeten oplossen. Nog even geduld

Why are you so frightened? Have you no faith?
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Daar kunnen we voorlopig helaas even niets aan doen
De server zal binnenkort nog eens een kort onderhoud krijgen en daarna gaat ook de nieuwe versie van de site de lucht in (die veel sneller en stabieler zal zijn!)

De server zal binnenkort nog eens een kort onderhoud krijgen en daarna gaat ook de nieuwe versie van de site de lucht in (die veel sneller en stabieler zal zijn!)
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is @Sebas zijn domein
We kunnen er helaas nu verder niets aan doen. Ik kan wel verklappen dat we nu heel dicht bij zitten met de nieuwe versie! Met een beetje geluk begin september!

We kunnen er helaas nu verder niets aan doen. Ik kan wel verklappen dat we nu heel dicht bij zitten met de nieuwe versie! Met een beetje geluk begin september!

Nog even geduld mensen.
Sinds gisternacht zitten we vanuit het tijdelijke datacenter weer in een prachte nieuwe locatie in Dronten.
Dit datacenter is al meer dan 1000 dagen online (en het bestaat pas 3 jaar
) dus verwacht weinig downtime meer.
Zoals @Patrick al aangaf gaat binnenkort de nieuwe site op een nieuwe server online.
Sinds gisternacht zitten we vanuit het tijdelijke datacenter weer in een prachte nieuwe locatie in Dronten.
Dit datacenter is al meer dan 1000 dagen online (en het bestaat pas 3 jaar

Zoals @Patrick al aangaf gaat binnenkort de nieuwe site op een nieuwe server online.