Begin met autorijden: tijd vergeten, was gelukkig net uit de douche toen hij belde, maar moest wel ongelooflijk snel afdrogen en omkleden en moe heb nu theorie examen over drie weken en ik begin nu al te flippen

Even hulzen en tabak halen. Niet genoeg geld meer op m'n pas. Dan maar enkel hulzen --_--" kom ik terug thuis, hoop dat je kunt raden!?
Sleutels vergeten EN mobiel. Thuis kijken of ouders thuis zijn, tuurlijk niet! Buren? jammer! Laatste hoop. Tante! no go! busje van vriend al voor de deur? Wat ik zelf, natuurlijk niet!!! ArG!!! Toch maar terug naar ouders huis om te kijken of ze miss toch al thuis zien. Nog steeds. dan maar wachten tot vriendje lief terug is... Loop net uit het hofje, zie ik de auto van de buren erin rijden! Tank freaking god!!!!! Nu nog maar hopen dat de reserve sleutels er nog liggen. OMG nee toch, ó gelukkig toch wel!

Half uur op straat gelopen op zoek naar freaking iemand die thuis was. gelukkig zit ik nu wel thuis, maar heb nu nergens zin meer in en moet nog de B'tjes training gaan geven en eten maken ARG!!!!

Zo en dit moest ik echt even kwijt pff... wat een verhaal xD