The Big Argh! Topic
Frustrerend. Ik schrijf aan een romantisch verhaal, maar met psychologisch kantje, maar het enige wat ik bereik, zowel in mijn hoofd als op papier, is een herschreven versie van twilight, en dat wil ik niet. Somebody help 

~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
Moet dinsdag weer debatteren met de stelling: Water is een mensenrecht. Ikzelf ben het daar wel mee eens, maar van de docent moet ik ertegen zijn. Maar ik kan helemaal geen argumenten tegen deze stelling vinden!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Vreselijke dag achter te rug. Eerst krijg ik, na 4 lange weken wachten, een kluis. Krijg ik een kluis die helemaal op de grond zit. Ik ben misschien niet de langste, maar een kluis op de grond? Dan blijkt de sleutel niet te kloppen, moet ik wachten omdat een man het ging uitzoeken. Uiteindelijk dan wel de goede sleutel gekregen.
Stap ik de bus uit, loop ik naar mijn fiets. Zie ik dat er voor de 2de keer in 2 weken mijn fietsband weer is gesloopt. Mag ik 15 min. met de fiets aan de hand naar huis gaan lopen. Erg leuk jongens, erg grappig!
Daarnaast heb ik mijn debat verloren terwijl ik duidelijk sterker was. Iedereen in de klas heeft dat toegegeven. Maar omdat die man partijdig is, heeft die ander gewonnen. Nou dat is eerlijk zeg, ik krijg er later een cijfer voor. Maar ach, we zijn even als jurylid partijdig. Eerlijk...
!
Stap ik de bus uit, loop ik naar mijn fiets. Zie ik dat er voor de 2de keer in 2 weken mijn fietsband weer is gesloopt. Mag ik 15 min. met de fiets aan de hand naar huis gaan lopen. Erg leuk jongens, erg grappig!
Daarnaast heb ik mijn debat verloren terwijl ik duidelijk sterker was. Iedereen in de klas heeft dat toegegeven. Maar omdat die man partijdig is, heeft die ander gewonnen. Nou dat is eerlijk zeg, ik krijg er later een cijfer voor. Maar ach, we zijn even als jurylid partijdig. Eerlijk...

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
@artikel, water is een mensenrecht? Ligt dat nou aan mij of zie ik er de logica niet van in? Water is toch niet alleen voor mensen, maar ook voor dieren en zo? Of heb ik nou iets verkeerd begrepen?
Hoe ging het debat?
Hoe ging het debat?
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Precies. Kunnen ze dat zootje ongelukkigen dan niet in een aparte wereld stoppen? In een wereld zonder luxe? Dan moeten ze maar eens leren te genieten van de kleinere dingen in het leven!
Het laatste contact is altijd het zwaarste.

Gelukkig heb ik al min verhalen en ern backup op een externe hardeschijf staan, die kan ik bereiken via een netwerk, maar zo. ...........
Morgen mijn laptop weg brengen om te kijken of ie nog gemaakt kan worden. Duim zo hard voor hem en heb een kaarsje aangestokken, ja sorry maar naast mijn man en kinderen is dit wel mijn allerliefste schat.
Mis hem nu al.
-
- Vulpen
Ik ben weer iets te hard bezig geweest met dingen uitstellen en moet nog véél huiswerk maken voor morgen. Dat wordt dus een all nighter. Ik heb koffie en energy drink en veel muesli repen. Wens me succes!
Het goede nieuws is dat, of ik het nu afkrijg of niet, ik hierna wel twee weken lekker vrij heb! Maar arghh het wordt een lange nacht.
Het goede nieuws is dat, of ik het nu afkrijg of niet, ik hierna wel twee weken lekker vrij heb! Maar arghh het wordt een lange nacht.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.