The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
nurias
Vulpen
Vulpen

Wat een toeval Blieje :) Tja, ken wel meer bazen die behoorlijk chaotisch en vergeetachtig zijn!
Blieje
Typmachine
Typmachine

Haha, dat hoort misschien wel bij bazen!
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Frustrerend. Ik schrijf aan een romantisch verhaal, maar met psychologisch kantje, maar het enige wat ik bereik, zowel in mijn hoofd als op papier, is een herschreven versie van twilight, en dat wil ik niet. Somebody help :(
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
artikel
Computer
Computer

Als je hulp nodig hebt, ik wil je wel helpen :P Ik ken het gevoel dat je iets origineels wilt bedenken en dat je dan wat verder bent en het verhaal opeens op een ander lijkt :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

@artikel, ik heb je even een pm gestuurd met waar het over gaat :p
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
artikel
Computer
Computer

Moet dinsdag weer debatteren met de stelling: Water is een mensenrecht. Ikzelf ben het daar wel mee eens, maar van de docent moet ik ertegen zijn. Maar ik kan helemaal geen argumenten tegen deze stelling vinden!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
artikel
Computer
Computer

Vreselijke dag achter te rug. Eerst krijg ik, na 4 lange weken wachten, een kluis. Krijg ik een kluis die helemaal op de grond zit. Ik ben misschien niet de langste, maar een kluis op de grond? Dan blijkt de sleutel niet te kloppen, moet ik wachten omdat een man het ging uitzoeken. Uiteindelijk dan wel de goede sleutel gekregen.
Stap ik de bus uit, loop ik naar mijn fiets. Zie ik dat er voor de 2de keer in 2 weken mijn fietsband weer is gesloopt. Mag ik 15 min. met de fiets aan de hand naar huis gaan lopen. Erg leuk jongens, erg grappig!
Daarnaast heb ik mijn debat verloren terwijl ik duidelijk sterker was. Iedereen in de klas heeft dat toegegeven. Maar omdat die man partijdig is, heeft die ander gewonnen. Nou dat is eerlijk zeg, ik krijg er later een cijfer voor. Maar ach, we zijn even als jurylid partijdig. Eerlijk... :|!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

@artikel, water is een mensenrecht? Ligt dat nou aan mij of zie ik er de logica niet van in? Water is toch niet alleen voor mensen, maar ook voor dieren en zo? Of heb ik nou iets verkeerd begrepen?

Hoe ging het debat?
artikel
Computer
Computer

Verloren, omdat die man partijdig was. Ik had ervoor gezorgd dat die ander paar keer echt stilviel en niets wist te zeggen. Iedereen in de klas zei dat ik overduidelijk had gewonnen...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Bah, wat een eikel. Helaas heb je er altijd van dat soort gekken tussen zitten. Volgende keer maar zorgen dat die niet weer moet jureren als jij debatteert.
artikel
Computer
Computer

Het is mijn docent, die moet altijd jureren :(
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Druuuuuuuuuuk... ;s
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Loop al een paar dagen te hoesten, kriebel in de longen, pffff...
artikel
Computer
Computer

Mijn natuurkunde toets een beetje verknald. Economie ging wel. En nu nog voor morgen leren; Engels en Duits
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Bah, wat keken een hoop mensen weer kwaad vandaag... schijnt voor hen de zon, is het nog niet goed! Welkom op de wereld!
nurias
Vulpen
Vulpen

Tja geef je gelijk Blieje, bij sommige mensen kan je touw aan vast knoppen en zijn nooit tevreden.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Precies. Kunnen ze dat zootje ongelukkigen dan niet in een aparte wereld stoppen? In een wereld zonder luxe? Dan moeten ze maar eens leren te genieten van de kleinere dingen in het leven!
nurias
Vulpen
Vulpen

:( Mijn laptop is kapot, helemaal overleden. Nu moet ik alles op de tablet doen, zo. .............. :cry:

Gelukkig heb ik al min verhalen en ern backup op een externe hardeschijf staan, die kan ik bereiken via een netwerk, maar zo. ...........

Morgen mijn laptop weg brengen om te kijken of ie nog gemaakt kan worden. Duim zo hard voor hem en heb een kaarsje aangestokken, ja sorry maar naast mijn man en kinderen is dit wel mijn allerliefste schat.

Mis hem nu al.
artikel
Computer
Computer

Ik hoop heel erg dat hij nog te maken is!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Ik ben weer iets te hard bezig geweest met dingen uitstellen en moet nog véél huiswerk maken voor morgen. Dat wordt dus een all nighter. Ik heb koffie en energy drink en veel muesli repen. Wens me succes!
Het goede nieuws is dat, of ik het nu afkrijg of niet, ik hierna wel twee weken lekker vrij heb! Maar arghh het wordt een lange nacht.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
artikel
Computer
Computer

Het regent hier pijpenstelen :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”