Maagd
Hij zat naast me en kwam steeds dichterbij, waardoor mijn spieren zich strakker aanspanden.
Met zijn arm om mij heen, en zijn vingertoppen die mijn schouder lichtjes aanraakten, lieten het bloed door mijn aderen nog harder stromen.
Zijn benen raakten die van mij, terwijl hij naast me zat.
Het is geen angst, nee.
Een nieuwsgierigheid naar de smaak van zijn lippen en of ik zal verdrinken in zijn ogen, waardoor ik niet meer weet hoe ik mijn longen weer moet vullen met de lucht die nodig zal zijn om hem te kunnen blijven zien.
Hij reikte naar zijn drankje op tafel om een paar druppels op zijn tong te laten vallen en vervolgens draaide zijn hoofd richting mij en we keken elkaar recht in de ogen waardoor het perfect werd: de eerste zoen waarbij we elkaars lippen eindelijk konden proeven.
Zijn tong speelde met die van mij en hij stopte niet.
Een hand kwam op mijn buik en langzaam gaf hij mij de gelegenheid om even adem te halen. Hij keek, met een bevredigend gezicht en een afvragende blik, of ik wel in orde was en trok een grimas die in één seconde een paar tanden van zijn lach liet zien.
Hij drukte mij steviger tegen zich aan en ik sloeg mijn benen over die van hem. Zijn andere hand pakte mijn been vast en het zoenen werd heviger.
‘Het voelt goed’, liet hij mij weten met stralende ogen en streelde zijn hand over mijn wang en glimlachte.
Hij zette de film op pauze en hij liep naar het toilet.
Met verbazing raakten mijn vingers mijn bovenlip.
Als hij nog naar me zou kijken, zou hij kunnen zien dat mijn ogen schitteren van blijheid en enthousiasme.
Het voelt inderdaad goed, en die zoen had een eeuwigheid moeten duren.
Mijn gedachten werden verstoord door het water dat werd doorgespoeld in het toilet en ik hield diep adem.
Hij kwam weer in mijn zicht.
Onze blikken raakten elkaars gevoel en hij zette zich weer neer op de bank terwijl hij mij naar zich toe trok om tegen hem aan te zitten.
Alsof we in elkaar zaten vastgebonden.
Zijn hand vouwde hij in die van mij, en voelde dat zijn lippen mijn nek raakten.
Na middernacht sloeg de vermoeidheid toe en zijn dekens riepen naar mijn diepste verlangens.
Ik kleedde me langzaam uit, en terwijl hij naar me keek, deed hij hetzelfde.
Zijn gespierde lichaam kroop tegen mijn rug aan toen ik mijn rug naar hem toekeerde.
Met zijn armen houdt hij mij stevig vast alsof er buiten een storm was die deze muur om ons heen kapot kon maken.
Voor het eerst viel ik in slaap met liefde dat mij vasthield.
Zachte kusjes in mijn nek, dat me licht wekte.
Strelingen over mijn buik, en terwijl ik me omdraai zie ik zijn gezicht weer.
De verliefdheid slaat toe, erom heen draaien zou mijn dood worden.
Ik moet hieraan toegeven.
Zijn hand zit overal, behalve op de plekken die ik hem op een korte termijn heb verboden.
Mijn haar werd uit mijn gezicht gehaald door de toppen van zijn vingers en ik hield hem steviger tegen mij aan terwijl hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukte.
‘Het voelt fijn met jou’ en vervolgens pakte zijn hand de zijkant van mijn hals en begon me weer hevig te zoenen.
Zijn vingers gleden over mijn lichaam naar het verboden plekje, en ik liet het toe.
Mijn stembanden konden geen woorden creëren.
Door het gevoel wat ik bij hem krijg, dat verdoofd mij.
Opeens stopte hij en keek mij weer in de ogen aan en stelde mij de vraag of ik het korte termijn al voorbij was.
Bijtend op mijn lip liet ik mijn tanden zien van tevredenheid en hij glimlachte mij toe. ‘Het voelt ook goed bij mij’, vertelde ik hem met een zachte stem.
De rest om mij heen wordt vergeten, en hij probeerde in mij te komen waardoor mijn ademhaling en bloedsomloop sneller liepen dan normaal.
De warmte slaat toe en mijn huid wordt plakkerig van zijn zweetdruppels die mijn handen en nagels nat maakten.
Hij trok zich terug, uit angst voor de pijn voor mij. Ik stel hem gerust, gaf hem een zoen en hij bevredigd me.
Na een paar minuten pakte ik zijn hand vast, en vouwde mijn vingers in die van hem. ‘Laten we gaan slapen’.
Zo legde ik mijn hoofd op zijn schouder en hij streelde mijn wang weer met zijn rechterhand.
Ik klom met mijn benen in die van hem en hij hield mij nog steviger vast.
Liefde.
Zo val ik in slaap met zijn geur en warmte op mijn huid en in mijn gedachten.
Binnen een minuut verliet ik de wereld, om in een andere wereld verder te fantaseren..
Het licht van zijn raam dat in mijn ogenleden brandde, maakte mij wakker en ik draaide mijn hoofd om, om te kijken of hij er nog lag.
Zijn ogen zijn nog dicht, en ik hoor hem ademhalen.
Mijn lichaam draaide met mijn hoofd mee om beter naar hem te kunnen kijken.
Zijn ogen openden zich, en hij had door dat ik staarde.
Zijn arm kwam naar mij toe en werd naar hem toe getrokken waardoor mijn blote lichaam zijn hart hoorde bonzen.
Een kus van verliefdheid op mijn wang en een tweede op mijn voorhoofd.
Hij liet zijn vingers door mijn haar glijden en zoende mij nog een keer op mijn mond.
‘Fijn om wakker te worden met jou’.
De ochtend was nog te vroeg om uit dit wereldje te stappen, maar de deurbel ging en het bezoek brak een steen van onze muur.
Hij bezit die waarden die voldoen aan mijn lijst, voordat ik voor de tweede keer verliefd werd.
Een hemels genot neemt mijn leven in zijn handen.