'The Future of Storytelling' is een soort online cursus die net begonnen is, die diep ingaat op verhalen, hoe ze in elkaar zitten, hoe ze verteld worden, etc. Het bestaat uit een wekelijkse serie 'lezingen' in de vorm van korte filmpjes, met daarbij quizvragen, creatieve opdrachten en forumdiscussies. Je kan je gratis aanmelden en je bent vrij in hoeveel tijd je erin steekt en waar je wel en niet aan meedoet. Voor meer info kun je het beste gewoon op de site kijken: https://iversity.org/courses/the-future-of-storytelling
Het is afgelopen vrijdag begonnen, dus op dit moment staat er 1 les (bestaande uit 10 deeltjes) online. Ik heb hiervan nog maar twee delen kunnen bekijken (yay, drukte...) maar heb nu al de indruk dat het erg goed in elkaar zit.
Aan te raden om eens naar te kijken dus

Ik hoop niet dat dit telt als illegale reclame volgens de forumregels. Ik waag de gok maar omdat ik denk dat het echt een waardevolle link is en omdat Iversity.org en/of de cursus in functie compleet niet vergelijkbaar zijn met OV, en ik geen enkel voordeel heb bij het leden daar naartoe lokken