De laatste uren, minuten en seconden worden afgeteld tot het dan daadwerkelijke 1 november is, de dag van het grote begin voor de mensen die meedoen aan het grote feest waar de woorden over de papieren worden gegooid. Waar koffie, thee, frisdrank en water snel naar binnen wordt gegoten om daarna weer verder te gaan met het woorden rondslingeren. De maand waar het getik van de toetsenborden goed hoorbaar is. Deze maand staat wel bekend als: de NaNoWriMo-maand.
Aangezien ik erg nieuwsgierig ben naar wie er dit jaar gezellig met mij mee doet aan dit evenement, dacht ik " Goh, laat ik er eens een topic voor maken, aangezien dat voorgaande jaren ook is gebeurd." Het verbaasde mij dat er nog niets door mensen werd gezegd over dat het bijna zover is. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er dit jaar bijna niemand van hier aan meedoet.
De vraag die jullie natuurlijk al lang zagen aankomen zal ik nu stellen; wie doet er dit jaar allemaal mee aan NaNoWriMo 2013?
NaNoWriMo 2013
- Saskjezwaard
- Computer
Ik ben dit jaar ook van plan om mee te doen
50k is niet echt mijn streven, bij mij gaat het er eigenlijk om dat ik elke dag iets schrijf. Dan moet dat verhaal ooit wel afkomen xD
Met welk verhaal doe jij mee, Jochem? Heb je een geheel nieuw verhaal bedacht of ga je verder met een verhaal wat je al een tijdje in je hoofd had?

Met welk verhaal doe jij mee, Jochem? Heb je een geheel nieuw verhaal bedacht of ga je verder met een verhaal wat je al een tijdje in je hoofd had?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik heb veel verhalen in mijn hoofd, maar ik dacht: ik gooi alles gewoon de andere kant op. En zo ontstond er langzaam een verhaal. Ik ben van plan om paar elementen uit mijn leven, maar ook uit andere tieners te pakken, om zo een groot doelgroep aan te spreken
Omdat ik eens wilde dat ik een verhaal kan schrijven waar veel mensen zich in kunnen herkennen. Om even wat elementen te noemen: twijfel over jezelf, verraad, verliefdheid maar ook de dood. Het wordt waarschijnlijk een aangrijpend verhaal, maar dat wil ik ook wel eens schrijven
Maar om een lang verhaal kort te maken: ik begin weer met een nieuw verhaal, maar deze ga ik minimaal tot de 50.000 woorden schrijven. Omdat ik eens een verhaal met trots wil kunnen presenteren, niet allemaal van die losse stukjes die ik soms hier post. Ik krijg er allemaal wel, in het algemeen, goede en positieve feedback op. Maar ik heb nog steeds geen verhaal waar ik zelf zeg van: "En dat heb je nou eens mooi geschreven." En daar ga ik nu voor
Maar sas, met welk verhaal ga jij meedoen?
Edit: voordat mensen denken dat ik depressief ben of ben geweest, wil ik alvast zeggen dat dat niet zo is

Maar om een lang verhaal kort te maken: ik begin weer met een nieuw verhaal, maar deze ga ik minimaal tot de 50.000 woorden schrijven. Omdat ik eens een verhaal met trots wil kunnen presenteren, niet allemaal van die losse stukjes die ik soms hier post. Ik krijg er allemaal wel, in het algemeen, goede en positieve feedback op. Maar ik heb nog steeds geen verhaal waar ik zelf zeg van: "En dat heb je nou eens mooi geschreven." En daar ga ik nu voor

Maar sas, met welk verhaal ga jij meedoen?
Edit: voordat mensen denken dat ik depressief ben of ben geweest, wil ik alvast zeggen dat dat niet zo is

Laatst gewijzigd door artikel op 31 okt 2013 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Saskjezwaard
- Computer
Klinkt als een interessant verhaal! Een hoop elementen erin die het echt mooi kunnen maken. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt! Als je het een kwalitatief goed verhaal wil laten zijn zou ik niet al te veel meedoen met de wordwars, dan kan er echt een hoop onzin uit je vingers komen xD maar goed, later kan je het allemaal weer herschrijven, maar dat is weer zo saai als je het eindelijk afhebt xD
Ik heb de weken hiervoor aan mijn plot voor Bloederige Tranen en de daaropvolgende delen gewerkt. Zowat alles omgegooid, maar ik heb nu eindelijk wel een plot waar ik tevreden over ben :p en omdat ik zo ontzettend logisch ben ga ik gewoon beginnen met het tweede deel :'D maar ik vind dat het mag, het eerste deel heb ik nu al zo vaak afgeschreven en weer herschreven xD
Al helemaal klaar voor om dadelijk te beginnen?
Ik heb de weken hiervoor aan mijn plot voor Bloederige Tranen en de daaropvolgende delen gewerkt. Zowat alles omgegooid, maar ik heb nu eindelijk wel een plot waar ik tevreden over ben :p en omdat ik zo ontzettend logisch ben ga ik gewoon beginnen met het tweede deel :'D maar ik vind dat het mag, het eerste deel heb ik nu al zo vaak afgeschreven en weer herschreven xD
Al helemaal klaar voor om dadelijk te beginnen?

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Wat leuk dat je verder gaat met een deel van Bloederige Tranen
Ik moet bekennen dat ik niet alles van dat verhaal heb gelezen, maar ik zal het nog wel eens helemaal lezen. Ooit.
Ik ga denk wel vaak meedoen aan wordwars, omdat ik dan nog sneller schrijf en dus meer woorden in een korte tijd. Bij mij viel het wel mee kwam "slechtheid" van de stukken die ik vorig jaar schreef tijdens een wordwar. Maar zoals je al zei, uiteindelijk moet ik hem toch nog een beetje aanpassen en herschrijven voordat ik hem waarschijnlijk hierop ga gooien
Vannacht was ik nog om 0:30 wakker. Dus het was toch al officieel 1 november, heb nu dus al paar woordjes op papier staan
Straks in de bus weer goed door pennen en dan ervoor zorgen dat ik vandaag minimaal op de 2.000 woorden kom.

Ik ga denk wel vaak meedoen aan wordwars, omdat ik dan nog sneller schrijf en dus meer woorden in een korte tijd. Bij mij viel het wel mee kwam "slechtheid" van de stukken die ik vorig jaar schreef tijdens een wordwar. Maar zoals je al zei, uiteindelijk moet ik hem toch nog een beetje aanpassen en herschrijven voordat ik hem waarschijnlijk hierop ga gooien

Vannacht was ik nog om 0:30 wakker. Dus het was toch al officieel 1 november, heb nu dus al paar woordjes op papier staan

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Vulpen
Ik doe ook mee. Heb de eerste dag helaas al gemist, haha. :') Nou ja, één dagje overleef ik wel.
Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, maar zit stiekem te twijfelen of ik niet toch liever verder wil met Puzzelstukjes...
Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, maar zit stiekem te twijfelen of ik niet toch liever verder wil met Puzzelstukjes...
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
Gister bijna niets kunnen schrijven omdat ik tot 1:00 op school zat omdat ik schoolfeest moest regelen en alles. Vandaag open dag in Amsterdam, ook weer niets kunnen schrijven. Morgen moet ik dan naar de 6.000, minimaal. Wish me luck!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Saskia...
Mooi he :3 Getuigt ook weer van zoveel fantasie en creativiteit. Die 3 puntjes maken het echt af. Perfect voorbeeld van mijn genialiteit
En voordat je zegt dat we al buddy's zijn, ik hoop stiekem dat andere mensen me toevoegen... ik heb niet echt veel vrienden T_T
En ik mag ook 3000 woorden bij gaan schrijven omdat gister heel mijn dag volgepland stond. Hopen dat het vanavond smoooooth gaat xD
Mooi he :3 Getuigt ook weer van zoveel fantasie en creativiteit. Die 3 puntjes maken het echt af. Perfect voorbeeld van mijn genialiteit

En voordat je zegt dat we al buddy's zijn, ik hoop stiekem dat andere mensen me toevoegen... ik heb niet echt veel vrienden T_T
En ik mag ook 3000 woorden bij gaan schrijven omdat gister heel mijn dag volgepland stond. Hopen dat het vanavond smoooooth gaat xD
-
- Toetsenbord
I AM SO SHOCKED!!!! ;-)ik heb niet echt veel vrienden T_T
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Ik heet gewoon hetzelfde
Heb het eindelijk weer voor elkaar gekregen om mijn internet werkende te krijgen, nu meteen mijn 7200 woorden, die ik afgelopen dagen heb geschreven, plaatsen bij NaNo
Hoe ver zijn jullie al? Ik ga straks denk ik tot ergens rond de 10.000 schrijven, althans dat hoop ik 

Heb het eindelijk weer voor elkaar gekregen om mijn internet werkende te krijgen, nu meteen mijn 7200 woorden, die ik afgelopen dagen heb geschreven, plaatsen bij NaNo

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik doe ook mee dit jaar! Ik zit nu op de juiste wordcount, maar ik ben zwaar gefrustreerd. Mijn verhaallijn blijkt verschrikkelijk cliché te zijn. Nouja, wasie al, maar dacht dat ik er tijdens het schrijven wle nog iets aan zou kunnen veranderen, maar blijkbaar gaat dat niet werken
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
- Saskjezwaard
- Computer
En.... het is 1 december! Heeft iemand het gehaald? Ik iig niet, ben blijven hangen op de -net geen- 15k. Wat gaat de tijd bizar snel