Ze zeggen wel eens: 'wanneer je op zoek bent, vind je niemand. Wanneer je niet opzoek bent, vind je de liefde van je leven.'
Ik denk dat ze wel gelijk hebben. Zonder dat ik überhaupt iemand in mijn leven wilde,
verscheen de liefde van me leven. Je weet nooit wie de liefde van je leven zal zijn.
Misschien is het iemand die je kent of misschien is het een onbekende.
Dit keer is het een bekende.
Iemand waarvan ik nooit zou verwachten dat hij een deel van mijn leven zou uitmaken.
In eerste instantie leken we twee verschillende mensen. Maar nadat we elkaar leerden kennen, zag ik dat we veel op elkaar leken.
Ondanks dat we veel gemeen hebben, zijn er ook een aantal obstakels waardoor het onmogelijk zou zijn.
Ondanks dat er zoveel reden zouden zijn waarom het niet zou werken, houd je je toch vast aan die ene reden waarom het wel zou werken.
Misschien wordt alles wel fantastisch of het gaat helemaal niet werken
Onverwachts
Herkenbaar, ik ben benieuwd waar je met dit verhaal heen gaat!
"I love the fact that when I open a new book, I am invited to a new world, a new universe, and a whole new life without leaving my bedroom." - Bookfessions.tumblr.com
Verhaal: Keerpunt (Romantisch Prieel)
Verhaal: Keerpunt (Romantisch Prieel)
Dit gevoel kan ik niet verwoorden. Ben ik verliefd of is het iets anders?
Of houd ik mijn gevoel tegen om niet verliefd te worden?
Ik raak zo gewend aan je alsof je mijn zuurstof bent. Ik durf dit gevoel niet te verwoorden.
Misschien weet ik al wat het is, maar ben ik er bang voor. Bang, om voor iets te gaan dat onmogelijk is.
Wanneer ik je zie, lijkt het net alsof de tijd even stil staat. Wanneer je weg bent, voelt het alsof er iets ontbreekt.
Of houd ik mijn gevoel tegen om niet verliefd te worden?
Ik raak zo gewend aan je alsof je mijn zuurstof bent. Ik durf dit gevoel niet te verwoorden.
Misschien weet ik al wat het is, maar ben ik er bang voor. Bang, om voor iets te gaan dat onmogelijk is.
Wanneer ik je zie, lijkt het net alsof de tijd even stil staat. Wanneer je weg bent, voelt het alsof er iets ontbreekt.
Een vraagje:
Plaats je steeds enkel korte stukjes of word het uiteindelijk een volledig verhaal?
Groetjes
Plaats je steeds enkel korte stukjes of word het uiteindelijk een volledig verhaal?
Groetjes

Geniet van de kleine dingen in het leven.
Je kunt je leven niet langer maken, maar wel meer leven uit elke dag halen.
Je kunt je leven niet langer maken, maar wel meer leven uit elke dag halen.