How it all turned out to be...

Strijk hier neer om te zwijmelen in het maanlicht over de Liefde en Romantiek.
Plaats reactie
Aislin
Potlood
Potlood

Proloog

Op een warme zomer avond vraag ik mezelf af waar ik moet beginnen. Ik lig in mijn hangmat op het strand. Waar is mijn verhaal nu eigenlijk echt begonnen? Dat is de enige vraag die mij ervan weerhoud om pen en papier te pakken. Mijn doel is om met mijn verhaal mensen ervan te overtuigen dat je je droom waar kan maken. En dat het niet altijd waar wordt gemaakt op de manier dat jij in gedachten had. Het leven zit vol verassingen, dat is iets wat ik heb geleerd. Sommige zijn onverdraaglijk, maar sommige, zullen je het eeuwige geluk bezorgen. Ondanks mijn slechte ervaringen heb ik altijd alleen aandacht besteed aan mijn goede. Dit heeft mij genoeg kracht gegeven om nu hier, op dit strand, te liggen. Om het persoon te zijn die ik nu ben.
Maar nogmaals, wanneer begint mijn verhaal? Mijn geboorte? De dood van mijn oom? Of toen ik mijn eerste geluksbedeltje kreeg? Opeens lijkt het allemaal heel helder, mijn zestiende verjaardag. Al sinds jongs af aan wilde ik niks anders dan mijn eigen pony. Je zal nu vast denken, oh nee weer zo'n paarden verhaal, maar dit is anders. Mijn leven ging niet alleen over paarden ik was verder een normale tiener... Definieer 'normaal'. Ik was niet echt het populairste meisje zou je kunnen zeggen. Maar dat was niet iets waar ik me zorgen over maakte. Wat maakte mij het uit dat ze mijn ondergoed uit de kleedkamers stalen of me altijd book noemde. Dat moet ik misschien even uitleggen. Brooke is mijn echte naam en ik bracht vaak mijn tijd door in de bibliotheek. En aangezien Brooke op book lijkt en book boek betekend is dat mijn bijnaam. De bibliotheek was eigenlijk de enige plaats waar ik echt kon ontsnappen. De plaats waar ik makkelijk weg kon dromen over zwaardgevechten, magie, mysteriën en nog allemaal andere fantasierijke dingen. Maar alles zou anders worden na mijn zestiende verjaardag...
Faatje
Balpen
Balpen

Je hebt een lezer erbij ;)
Geniet van de kleine dingen in het leven.

Je kunt je leven niet langer maken, maar wel meer leven uit elke dag halen.
Plaats reactie

Terug naar “Het Romantische Prieel”