Hallo allemaal niemand kent mij nog logisch net tien minuten online en dit zijn mijn eerste woorden. Ik schrijf meestal realistisch ook dit stuk zal dat zijn.
Ik overleef het wel
Overal beweging, mensen, drukte, nooit een moment stilstaan. Soms zou ik willen gillen en dat iedereen even stil zou zijn. Even geen beweging even helemaal niks. Maar dat kan niet. Nu moet ik heel de dag door. Even stil staan kan niet want dan word je gevraag of je ziek bent. Even niks zeggen kan niet want dan word je gevraagd of je chagrijnig bent. Soms zou ik willen dat iedereen even zou luisteren maar dat zal nooit gebeuren dat weet ik wel. Daarom bikkel ik door tot ik een klein moment kan vinden waarin ik even alleen kan zijn. Geen beweging, geen mensen, geen drukte, gewoon een moment stilstaan.
Dood, Dood wilde ik. Ik wilde dood. Ik wilde zo graag dood
Ik heb al zo vaak naar mijn polsen gekeken. Gekeken hoe de aders vanaf mijn handen over mijn polsen langzaam naar beneden liepen.
Ik overleef het wel
't Is een super kort stukje wat je hebt geschreven, maar het trekt wel mijn aandacht. Ik ben benieuwd waar het verhaal heen gaat 
Ga zo door!

Ga zo door!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Daar zit ik dan, alle ogen op mij gericht. Benieuwd naar wat ik te vertellen heb, benieuwd naar mijn verhaal. Misschien wat mensen die denken wat een jong meisje wat kan die nou te vertellen hebben.
Jong naja ik ben zestien. Oké, dat is jong, maar qua doen en laten ben ik ouder, ik denk anders ik gedraag me anders. Ik ben nou eenmaal volwassener. Het liefst zou ik op mijn ID-kaart kunnen laten zien dat ik al 18 ben maar ja dat duurt nog twee jaartjes. Waarom wil ik achttien zijn? De meeste volwassenen zouden een moord doen om weer zestien zijn. Maar ik wil graag achttien zijn, waarom wil ik achttien zijn? De meeste mensen denken bij een zestien jarige meid. Aan meiden met veel te veel make-up geplamuurde gezichten echte tutjes. Sorry hoor make-up loos. Misschien denk je aan meiden die bij wijs van spreken nog rondjes zouden gaan rennen door de school.
Vooroordeel, een vooroordeel, het is een vooroordeel
Blond? Dom!
Dun? Anorexia!
Dik? Vreetzak!
Zwarte kleding? Gothic!
Hakken? Tutje!
Bril? Stuutje Nerd
Jongen en meisje? Stelletje
Vrienden zijn? On-Mo-Gelijk
Beetje inkijk? Slet.
Anders zijn? LELIJK ZIJN
Dood, dood wilde ik. Ik wilde dood. Ik wilde zo graag dood.
Hoe vaak heb ik al met een mes in mijn handen gestaan. Het mes in mijn pols geduwd en gekeken hoe mijn huid in werd geduwd. Daarna langzaam doorgeduwd tot er druppels bloed langs mijn mes liepen. Het druppelen langs mijn mes ging eerst langzaam, maar ging daarna over in het lopen van een paar straaltjes die langs het mes naar beneden liepen. Niet opeens heel snel, gewoon langzaam alsof ze alle tijd hadden.
(het is misschien nog een beetje onduidelijk maar het wordt vanzelf duidelijk waar het heen gaat)
Jong naja ik ben zestien. Oké, dat is jong, maar qua doen en laten ben ik ouder, ik denk anders ik gedraag me anders. Ik ben nou eenmaal volwassener. Het liefst zou ik op mijn ID-kaart kunnen laten zien dat ik al 18 ben maar ja dat duurt nog twee jaartjes. Waarom wil ik achttien zijn? De meeste volwassenen zouden een moord doen om weer zestien zijn. Maar ik wil graag achttien zijn, waarom wil ik achttien zijn? De meeste mensen denken bij een zestien jarige meid. Aan meiden met veel te veel make-up geplamuurde gezichten echte tutjes. Sorry hoor make-up loos. Misschien denk je aan meiden die bij wijs van spreken nog rondjes zouden gaan rennen door de school.
Blond? Dom!
Dun? Anorexia!
Dik? Vreetzak!
Zwarte kleding? Gothic!
Hakken? Tutje!
Bril? Stuutje Nerd
Beetje inkijk? Slet.
Anders zijn? LELIJK ZIJN
Hoe vaak heb ik al met een mes in mijn handen gestaan. Het mes in mijn pols geduwd en gekeken hoe mijn huid in werd geduwd. Daarna langzaam doorgeduwd tot er druppels bloed langs mijn mes liepen. Het druppelen langs mijn mes ging eerst langzaam, maar ging daarna over in het lopen van een paar straaltjes die langs het mes naar beneden liepen. Niet opeens heel snel, gewoon langzaam alsof ze alle tijd hadden.
(het is misschien nog een beetje onduidelijk maar het wordt vanzelf duidelijk waar het heen gaat)
Ik ben benieuwd(het is misschien nog een beetje onduidelijk maar het wordt vanzelf duidelijk waar het heen gaat)

Eerste ingeving was dat de hp bij een of andere kliniek zat en daar haar verhaal moet doen, maar daarna.. het zou net zo goed een school moeten zijn.

Wat betreft het stukje dat de hp aangeeft, graag 18 te willen zijn. De meeste jongeren willen dat, dus het is niet zo vreemd

Ben benieuwd hoe het verder gaat

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
Als je me goed bekijkt denk je waarschijnlijk hele normale meid wat puistjes zoals elke tiener. Mooi lijntje alleen jammer van de bril. Maar ik word raar aangekeken een bril bij tieners is niet zo’n probleem zolang hij op een populair gezicht staat of in het goede rijtje thuis hoort. In mijn vriendengroep zal ik het maar even noemen, zijn er twee meiden met lenzen die mij proberen te veranderen ze blijven maar herhalen dat lenzen mooier is. Aan de ene kant baal ik zo erg van de vooroordelen, maar aan de andere kant denk ik ook dat je me moet nemen om wie ik ben met of zonder bril. Ik houdt een bril omdat ik niet wil dat mensen het alleen om uiterlijk doen. Ik ben meer dan een jonge meid met lange blonde haren.
Blond? Dom!
Dun? Anorexia!
Dik? Vreetzak!
Zwarte kleding? Gothic!
Hakken? Tutje!
Bril? Stuutje Nerd
Beetje inkijk? Slet.
Anders zijn? LELIJK ZIJN
Ik wilde dood, niet alleen voor mezelf, dat zou egoïstisch zijn. Ik wilde dood voor mijn ouders die steeds vaker ruzie hadden als ik 's middags weer met rode ogen thuis kwam. Ook voor mijn oudere zus die steeds vaker werd nagekeken en achter haar rug steeds vaker gefluister hoorde. Een jaar later kwam ook mijn jongere zusje op school, ook zij hoorde gefluister. Ze deed net of ze het niet erg vond, maar als ik 's avonds naar boven ging hoorde ik haar huilen. Ik wilde dood niet alleen voor mezelf dat zou egoïstisch zijn.
Blond? Dom!
Dun? Anorexia!
Dik? Vreetzak!
Zwarte kleding? Gothic!
Hakken? Tutje!
Bril? Stuutje Nerd
Beetje inkijk? Slet.
Anders zijn? LELIJK ZIJN
Ik wilde dood, niet alleen voor mezelf, dat zou egoïstisch zijn. Ik wilde dood voor mijn ouders die steeds vaker ruzie hadden als ik 's middags weer met rode ogen thuis kwam. Ook voor mijn oudere zus die steeds vaker werd nagekeken en achter haar rug steeds vaker gefluister hoorde. Een jaar later kwam ook mijn jongere zusje op school, ook zij hoorde gefluister. Ze deed net of ze het niet erg vond, maar als ik 's avonds naar boven ging hoorde ik haar huilen. Ik wilde dood niet alleen voor mezelf dat zou egoïstisch zijn.