Geweldige fans!

Schiet in een stuip of grinnik achter je pc. Hier kun je alles kwijt wat met humor te maken heeft.
Plaats reactie
Nienke98
Puntenslijper
Puntenslijper

Dit is gewoon even iets om mijn energie los te laten, bij lange na niet mijn beste werk!
Ik moet even toelichting geven bij dit stukje!
Op een ander forum heeft één van mijn personages (Kay) uit het verhaal Eywin, een eigen fanclub gekregen. Op de één of andere manier zijn ze helemaal gek op hem. (Dat komt echt niet doordat ik regelmatig vanuit hem antwoord geef hoor :angel )
Nou goed, wie ben ik om hun dat lolletje niet te gunnen?

Ik heb mijn verhaal hier ingeprent als één grote filmset. Al mijn personages zijn dus acteurs en actrices hier.
En natuurlijk ben ik de baas!
Hier komt ie!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo mijn geweldig lieve, leuke en loyale fans!

Nienke heeft me verteld dat jullie een fanclub voor mij opgericht hebben! Wat fan-tas-tisch!
Jammer genoeg kwam ze ook met het ‘‘idee’’ dat ik jullie op de hoogte moet houden van mijn super spannende leventje… Eigenlijk ben ik daar veel te druk voor op het moment, maar voor jullie maak ik graag een uitzondering!

Goed… Wat kan ik in godsnaam vertellen dan? Ik bedoel maar, erg veel dingen in mijn leven zijn privé. Jullie hoeven bijvoorbeeld echt helemaal niet te weten wat ik allemaal in de badkamer doe. Ach ja, ik zal er maar aan moeten wennen dat ik nu een superster ben. Waarom ben ik dan toch ook zo’n knappe superster? (<Dat heb ik NIET doorgestreept, dat was Nienke… ik mag niet arrogant doen. Gemeen hè?)

Oké, wat ik verder allemaal doe als ik niet in het appartement ben of ergens high zit te worden… Dan ben ik natuurlijk in de studio! Ja! Dat was ik alweer bijna vergeten.
Vandaag hebben we: Jinell, Alwin, Eywin en ik, een nogal zware dag gehad! Nienke wilde erg veel scenes opnemen en tussendoor hebben we een paar keer last gehad van ingeslagen ruiten op onze set! Wat een vandaal, wie doet nu zoiets?
Dus dat duurde ook allemaal wat langer. En wat waren we ook al weer aan het opnemen? Oh ja!
Eywin en ik waren een groep lijpe demonstranten aan het volgen en toen- ERROR
Hé jemig… Welke sukkel stoot er nou weer tegen mijn arm aan? (Dat deed ik echt niet zelf) Dat^^ kan ik toch niet versturen? Ach, ik heb geen zin om het opnieuw te schrijven, dus jullie zullen er wel achter komen als Nienke het materiaal bekeken en bewerkt heeft. Wat een pech nou voor jullie!
Ik kan jullie wel vertellen wat er tussendoor allemaal gebeurt.

1. Ten eerste moet ik een aantal keer naar de make-up trailer. (Dat is toch niet nodig? Ik bedoel, kijk naar me…) Dat mens wat mijn make-up altijd bijwerkt is echt afschuwelijk lelijk en creepy. Echt ik lieg niet, (echt niet) als ik zeg dat ze een snor heeft. En doorlopende wenkbrauwen. Ze heet Erla, en ze stinkt vreselijk uit haar bakkes… Dat is dus echt NIET goed voor mijn longen, straks krijg ik nog tuberculose of iets anders levensbedreigends. Ik moet wel toegeven, ze is een wonder met make-up. Ze is in staat mij nog veel knapper te maken dan ik al ben! Snappen jullie wat dat betekend? Dan ben ik ONWEERSTAANBAAR!

2. Lunch! Tegelijkertijd het mooiste en het verschrikkelijkste moment van de dag… Dat ga ik maar eens even haarfijn uitleggen! Nienke besteld altijd heel saai eten voor ons, het enige wat geweldig is zijn de donuts die ze speciaal voor ons (ze bedoeld zichzelf natuurlijk) meeneemt. Dus zodra de laatste scene van de ochtend voorbij is gooi ik mijn bord vol met eten en sneak ik een donut mee. En hier komt het ergste deel: Zodra ik die donut op heb, zit er glazuur op mijn gezicht. Dat veeg ik eraf, en dan stuurt Nienke me weer terug naar de make-up omdat het niet goed meer zit. Als ik daar weer vandaan kom, ben ik zo hevig in shock dat ik weer een donut nodig heb… Het is een vicieuze cirkel, er komt geen einde aan! Totdat de donuts op zijn, of totdat we weer gaan draaien.

3. Tussendoor zijn er ook scenes waarin ik niet nodig ben, dus dan moet ik mezelf maar eens zien te vermaken. Als er geen eten te vinden is ga ik meestal tennissen. Ja echt…. Verder is er niks te doen. En tja, dan gaat er natuurlijk ook weleens iets mis. Haha…. Glas klinkt heel leuk als het breekt. Duizenden tingelgeluidjes! Geweldig! Verder ben ik vaak bezig met het saboteren van dingen, werknemers lastig vallen en Eywin pesten. Ze lag laatst een keer te slapen, en ik wilde het sprinklersysteem aanzetten… maar IEMAND zei dat ik dat niet mocht doen… Als wraak ga ik duizend rode rozen naar die persoon opsturen, ik heb gehoord dat ze daar… niet zo goed tegen kan. Haha… mmm, ik moet nog oefenen op mijn kwaadaardige lach. Al ben ik natuurlijk veel beter als knappe held of zo.

Ik kan ook nog wel iets vertellen over Jinell, Alwin en Eywin. Ik verblijf naast de studio tenslotte in hetzelfde appartement als dat stelletje collegaatjes van me. We hebben wel allemaal een eigen badkamer, dankzij mij natuurlijk. Nienke wilde eerst dat Alwin en ik een badkamer zouden delen! Dat is toch onmenselijk?
Er zijn dus drie badkamers (Eywin en Jinell delen er wel 1) en zeven slaapkamers. (waarvan 3 leeg) Dan is er nog een super-de-luxe keuken en een gave woonkamer. Beter kan niet toch?
Jinell en Alwin zijn eigenlijk een beetje saai, ze peren ‘m telkens samen, dus dan kan ik geen streken met ze uithalen. Nou ja, ik word ook niet graag door Alwin in elkaar getimmerd. Ik heb trouwens gehoord dat die twee onze cast voor een onbepaalde tijd gaan verlaten. Ze zijn hier nog een paar dagen, en daarna ben ik alleen met Eywin.
Niet dat dat wat uitmaakt, want dat was ik toch al vaak. Maar dat is niet zo erg… ze waardeert mijn streken. (ze flipt niet, Nienke wel) En ze kan goed acteren enne ze is wel ehhh lief.. Eh tja, ander onderwerp!

Nu Jinell en Alwin aan het afbouwen zijn komen er vast wel nieuwe cast members bij. Althans, dat dacht ik en ik had nog gelijk ook! Ik heb even door Nienkes papieren zitten zoeken. (geheel met toestemming hoor, maar je maar vooral geen zorgen) En ik heb ze gevonden. Er komen twee jongens bij (Adnan en Nanairo) en één meisje. (Siya)
Er komen er nog veel meer bij, maar dat zit allemaal in een ander appartement dan dat van ons, dus dat maakt mij niet zoveel uit.
Als ze hier maar van mijn badkamer afblijven!

Nu krijg ik honger, en ik heb hier geen zin meer in! Dus ik ga ervandoor. Toedeloe!

PS. Nienke kwam me net weer eens lastig vallen, ik moet vragen gaan beantwoorden. WAT?
Nou, de bedoeling is dat ik antwoord geef op vragen van fans zoals jullie, mag over van alles gaan. Mijn leven, mijn kleding, mijn muziek, mijn hobby’s. Bedankt, ben ik mooi klaar mee. Nou ja, ik moet er wat voor over hebben om mijn supersterren status hoog te houden.

PPS. Nu ga ik echt, ik moet een plannetje verzinnen om wraak te nemen op Nienke.

Groetjes,

Kay de fantastische
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik moet zeggen dat ik een beetje in de war raak :p Het verhaal is nogal druk vormgegeven, en de tekst die uit beeld loopt komt heel vreemd over.

Voor hoe chaotisch het overkomt (opzettelijk, uiteraard), valt het me op dat de spelling en taal erg goed lopen, goed gedaan!
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Nienke98
Puntenslijper
Puntenslijper

Christian Damen schreef:Ik moet zeggen dat ik een beetje in de war raak :p Het verhaal is nogal druk vormgegeven, en de tekst die uit beeld loopt komt heel vreemd over.

Voor hoe chaotisch het overkomt (opzettelijk, uiteraard), valt het me op dat de spelling en taal erg goed lopen, goed gedaan!
Hihi, bedankt!

Dat je het niet helemaal kan volgen snap ik wel. Inderdaad lekker chaotisch. (Ik kan ook heel goed niet chaotisch schrijven)
En ik dacht nog wel dat ik zo slecht was met de spelling.... (echt ik ben een ramp soms)
Plaats reactie

Terug naar “De Comedy Club”