Opdracht 3

Plaats reactie
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

De volgende zes afbeeldingen zijn voor opdracht 3. Alle deelnemers kunnen meedoen aan de opdracht, ook als opdracht 2 niet is gelukt.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Bedenk een leuk verhaal bij een of twee van de afbeeldingen! (bonus punten voor 2) Zet aan het begin even welke afbeeldingen je gekozen hebt. Er zijn al afbeeldingen gekozen, maar als jullie VOOR DE START een mooie afbeeldingen willen aandragen, doe dat vooral !!! Maximum 1500 woorden!

Forum open: 23 juni
Einde Schrijven: 13 juli, 23:59
Einde Feedback: 20 juli, 23:59

Succes met de laatste opdracht!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Je hebt echt leuke plaatjes uitgezocht! Vooral die met die broccoliboomhut, die licht-man en dat meisje op de tijger zijn leuk :3 Ik zal m'n best doen om deze opdracht te halen, als het goed is moet ik ergens in m'n leer-rooster een vrije dag hebben :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

meeste van deze plaatjes komen uit mijn persoonlijke archief met Awesome Inspiring Images :P Vooral die met de broccoliboomhut ga ik ooit gebruiken voor een van mn kinderverhaaltjes :)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ohh, dat is daar perfect voor ja! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hirador
Vulpen
Vulpen

Ik ga voor plaatje drie, heb er al wel wat voor getikt maar dat moet toch effe anders. En ik moet opdracht 2 nog afmaken hihi
Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor
DaniChanRP
Puntenslijper
Puntenslijper

Hallo! Ik ben pas nieuw, en vind dit heel interessant. Ik zou graag een verhaal voor plaatje 5 willen maken. Ik denk dat ik er heel veel mee kan. Moet je al bepaalde opdrachten hebben gemaakt? Ik zou hier graag wat meer informatie over willen krijgen. Alvast bedankt. ^__^

Bye,

Danisha.
“Everything you can imagine is real.”
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Je mag zeker een verhaaltje voor deze opdracht maken, je maakt alleen helaas geen kans op een van de prijzen aangezien je niet vanaf het begin ingeschreven staat.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

En het forum is open! Succes met de laatste ronde, en houd de deadline in de gaten! 13 juli!
DaniChanRP
Puntenslijper
Puntenslijper

Oké, dan denk ik dat ik meedoe aan de volgende! ^^
“Everything you can imagine is real.”
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Fantasy strijd Brugge is voorbij, en nog minder dan 2 dagen te gaan voor de PHP!

Gelukkig zijn er nog 3 weken voor de triatlon! :)
savrom
Balpen
Balpen

PHP heb ik opgegeven haha. Veel te laat begonnen zo met mijn scriptie erbij. Deze gaat goed komen :)
It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.
Shakespeare
MarquiseCarabas
Balpen
Balpen
Contacteer:

Sorry voor mijn plotselinge verdwijning! Achteraf gezien had ik me misschien beter niet voor de triatlon kunnen aanmelden. De eerste opdracht kwam super goed uit, ik had juist even behoefte aan een schrijfopdracht compleet los van al mijn andere dingen. In de weken daarna is dat echter razendsnel veranderd, met een omslag in mijn directe toekomstplannen en daarmee het verschuiven van wat prioriteiten. Het goede nieuws: Thaoryn (mijn boek) is op de prioriteitenlijst helemaal bovenaan beland, en ik merk nu al resultaat van die beslissing. Het slechte nieuws: mijn interesse (en tijd) voor het schrijven van losse stukjes is daardoor danig afgenomen, waardoor ik genoodzaakt ben om me terug te trekken uit de triatlon. Nogmaals excuses, ik kon van te voren niet voorzien hoe het zou lopen maar twijfelde al wel of het zou lukken, dus ik had er misschien iets minder makkelijk in moeten duiken.
Afbeelding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Je bent niet de enige merk ik ;-) Net als vorig jaar overigens. Eenmalige evenementen lijken toch meer animo te genereren dan drie-opdracht stijl (of 5!) triatlon.

Hoe gaat het met Thaoryn? Ga je nog posten op de site? Of wordt het een offline projectje?
MarquiseCarabas
Balpen
Balpen
Contacteer:

Het gaat goed! Ik heb inmiddels zo'n beetje de helft van het boek gepland :P Voorlopig ga ik nog even door met plannen voor ik weer ga schrijven, dat werkt voor mijn gevoel toch beter omdat ik dan straks beter weet waar ik naartoe schrijf. Maar over een ruime week zit ik een week lang op Schiermonnikoog met alleen pen, papier en laptop en ga ik behalve plannen ook een stuk schrijven, even kijken hoeveel kilometers ik kan maken. Op zich wil ik het wel weer posten op de site, maar het lijkt me ook geen goed idee om wéér een paar stukken te posten en dan weer van alles aan het begin te veranderen, dus ik ga het hoe dan ook pas doen als ik er redelijk zeker van ben dat dat niet gebeurt. Alternatief is dat ik wat mensen afzonderlijk benader als ik al een heel eind verder ben, met de vraag of ze willen proeflezen. Of misschien de mods lief aankijken voor een afgesloten forumpje voor dat doel, met het oog op uitgevers en zo. Maar dat is allemaal van later zorg, eerst gewoon even goed verder plannen/schrijven!
Afbeelding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb zelf voor mijn eerste draft van ZvC 2 jaar geleden onderandere Saskia en Jodie gevraagd proef te lezen, dat beviel heel erg! ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Opdracht 3”