zo hehe na twee nieuwe stukjes reageert hij dan eindelijk haha
over het eerste deel heb ik vrij weinig te zegge, je kan de markt goed voor je zien en ik zou er best is heen willen.
wat je tweede stukje betreft ik vind je einde zo abrupt, ik mis iets van gevoelens erin
verder heb ik al een klein vermoeden waar het naar toe gaat
Drakenbloed
Spreek uit dat vermoeden
ben wel benieuwd!
Ja ik vond het ook abrupt, maar wist even niet meer wat ik moest schrijven. Misschien dat er nog een klein stukje bij komt

Ja ik vond het ook abrupt, maar wist even niet meer wat ik moest schrijven. Misschien dat er nog een klein stukje bij komt

It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves.
Shakespeare
Shakespeare
Yes my lady
Ik denk dat ze elkaar weer zullen treffen en dan samen naar onar zijn afkomst opzoek gaan. Dat zal uiteraard leiden tot een pad vol avonturen tot daar aan het eind de ultieme liefde is.
Ik denk dat ze elkaar weer zullen treffen en dan samen naar onar zijn afkomst opzoek gaan. Dat zal uiteraard leiden tot een pad vol avonturen tot daar aan het eind de ultieme liefde is.
Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor
Mooi geschreven savrom! Ik heb geen foutjes weten te vinden, goed gedaan! Al mis ik op het einde inderdaad wel wat emoties bij Onan vandaan. Misschien kan je uitleggen waarom hij zo van streek is? Een soort flashback naar het moment dat hij Thaila voor het eerst had ontmoet en wat de consequenties daarvan waren, want hij werd gevangen genomen, toch? Iig goed stukje!
“When you play the game of thrones, you win or you die.”