Gates of Olympus Super Scatter: Brief Overview

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
YaMic
Nieuw
Nieuw

A giant 50,000x ceiling — that's ten times the original. Pragmatic Play took their legendary series to the next tier with the Super Scatter system.

Want to test slot without risk?

Click here to play: https://gatesofolympus1000x.com/en-gb/

Other picks you'll like: https://gatesofolympus1000x.com/de-de/

Technical Details

- Layout: 6x5, pay anywhere system
- RTP: 96.5%
- Variance: Extreme
- Mult symbols: up to 500x each

What Sets It Apart

Super Scatters activate instant payouts during the bonus trigger:

- 1 Super Scatter > 100x right away
- A pair of Super Scatters > 500x on the spot
- 3 SS icons awards 5,000x wager
- All four SS symbols = a whopping 50,000x — total cap

In Practice

Avalanche mechanic keeps each spin alive — triggered symbols disappear, new ones fall in. Multiplier symbols stack across tumbles. In free spins (15 FS, retriggerable), multipliers accumulate into a growing total rather than clearing.

Regular spins feels familiar if you've spun the original. The excitement moves to bonus triggers: will a Super Scatter land next to those four regulars?

Verdict

Same core as the original release, sharper edge. Recommended if you enjoy high-potential variance with tested mechanics.
glyncMic
Puntenslijper
Puntenslijper

Servus in die Runde!

Vor etwa einem Jahr habe ich gestartet, eine neue Seite zu entwickeln. Heute mochte ich euch davon erzahlen.

Die Motivation entstand, als ich selbst auf der Suche nach beste automatenspiele 2026 war. Ewig suchte ich mich durch Portale, die total austauschbar wirkten. Identische Texte, gleiche Listen, dieselben nichtssagenden Versprechungen. Am Ende war klar: Entweder ich lebe damit — oder ich andere es.

Ich ging fur Option zwei.

Nach monatelanger Arbeit war die Seite endlich live:

> Echte Bewertungen ohne Werbedeals
> Offene Bewertungskriterien, die ich erklare
> Regelma?ige Updates
> Konzentration auf den DACH-Raum
> Tipps fur Einsteiger und Profis

Es ist noch nicht perfekt. Lucken existieren, einiges kann sicher verbessert werden. Aber ich feile taglich am Projekt. Frische Infos erscheinen laufend dazu.

Mein Wunsch: Eine Seite, der man vertrauen kann. Ohne Kooperationen. Wenn etwas nicht uberzeugt, wird das ehrlich genannt.

Was mir weiterhilft? Input von echten Menschen. Von Leuten wie ihr, die wissen, worauf es ankommen sollte. Eure Meinung ware wichtig fur mich.

Also: Besucht die Seite und sagt mir, was ihr denkt. Jeder Kommentar ist wertvoll. Kritik genauso wie Zuspruch.

Danke euch und bis dann!

Schone Gru?e
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”