Alleen

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Lothlórien
Nieuw
Nieuw

Geschreven toen ik me serieus niet vrolijk voelde. Het betekent heel veel voor me, bepaalde elementen zijn metafoor van waar gebeurde dingen. Nu gaat het beter, gelukkig :). Ik hoop dat het een beetje ok is, ben niet echt supergoed in dichten ofzo ^^.
  • Alleen

Soms lijkt de wereld te groot
    Tegelijkertijd klein
    Je ziet iedereen gaan
    Wil erbij zijn.

Tegelijkertijd dichtbij
    En ver weg
    Als een wand van glas
    Maar wie kan het snappen
    Verdwenen lijken ze
    de woorden die ik zeg.

Leegte, stilte.
    Twee woorden.
    Zeggen mijn gevoel.

Waar hoor ik nog bij?
Tigerlily
Balpen
Balpen

*knuffelt* (niet op letten, doe ik vaker :mrgreen: ) Ik ben blij dat het beter gaat want ik ken het gevoel wat dit gedicht ook zo duidelijk overbrengt. Goed geschreven ^^ vooral de metafoor 'een wand van glas' vind ik heel mooi gekozen, het laat zien dat je er wel bent, maar toch niet. Je kan zien dat je er echt gevoel in hebt gelegd.
Better to write for yourself and have no public, than write for the public and have no self
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Deze vind ik mooi! Je weet heel goed een gevoel over te brengen :super Gelukkig gaat het nu beter :)
The quiet scares me cause it screams the truth
Lothlórien
Nieuw
Nieuw

*knuffelt terug*

dank je :)

En nu maar hopen dat er niet nog eens zoiets voorvalt, het mag dan wel dicht-inspi opleveren maar zelfs op het moment dat ik dit teruglees kan ik er weer verdrietig om worden.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”