I try and try
But it's not enough
How hard I try to make you happy
You don't care
Zo denk ik dus.. En dit denk ik ook nog steeds:
I'm not happy
So why should I live
When I don't have a life
of deze:
I look happy
But I'm not
I just pretend
To be me
What you want that is
I am happy
When you let me do what I want
I'm ugly
I'm fat
I'm unhappy
And I'm sad
When I'm thin it'll change
Dit alles was dus eigenlijk mijn leven..
Heel nuttig een interessant mrja...
I try
oehh, fout, fout fout.
je bent niet dun, je bent niet lelijk, niet ongelukkig. Geloof in jezelf. Het enige wat werkt.
"Ik ben vrolijk, ik ben mooi, ik ben gelukkig met mezelf en waardeer mezelf zoals ik ben. Ik doe dat, en dat moeten de anderen ook maar doen."
zo moet het, en zo is het. en als dit niet lukt, laat het me horen. want niets is waar van je laatste strofe, dat weet ik zeker
je bent niet dun, je bent niet lelijk, niet ongelukkig. Geloof in jezelf. Het enige wat werkt.
"Ik ben vrolijk, ik ben mooi, ik ben gelukkig met mezelf en waardeer mezelf zoals ik ben. Ik doe dat, en dat moeten de anderen ook maar doen."
zo moet het, en zo is het. en als dit niet lukt, laat het me horen. want niets is waar van je laatste strofe, dat weet ik zeker
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
-
- Nieuw
dankje voor je reactie.Laura schreef:oehh, fout, fout fout.
Je zegt het precies goed: je bent niet dun. ik weet het, het is een typefout (denk ik, want je kent me niet eens

Ik heb een tijd gehad van 'op het randje' anorexia. Ik weet niet of je het zo moet omschrijven, maar ik heb me er enorm mee bezig gehouden en ben toen ook heel erg afgevallen. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd en ik heb het er soms echt moeilijk mee. Dan voel ik me zo'n mislukkeling.
xxx
Zolang je nog door een deur past, zou ik me er niet druk om maken
Er is altijd iemand die het erger heeft
En werk jezelf niet in een negatieve spiraal, bereik je niets mee dan je eigen verdriet.

When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
ik bedoelde je bent niet dun en ook niet dik 
waarom vind je jezelf dik? vergelijk je je dan met iemand?
ik snap dat je daarmee zit en dat moet je gewoon even kwijt en je moet er even tegen vechten. het is niet dat ik het zelf mee maak ofzo, maar ik snap het op één of andere manier wel. misschien heb ik gewoon te veel boeken gelezen, en het echte leven is geen boek, maar het helpt wel. de enige die bepaalt wat er in je leven gebeurt ben jij! ^^
jij maakt je leven
jij leeft je leven
jij bepaalt in je leven
jij straalt in je leven
jij gaat in je leven
jij laat in je leven
jij bent je leven

waarom vind je jezelf dik? vergelijk je je dan met iemand?
ik snap dat je daarmee zit en dat moet je gewoon even kwijt en je moet er even tegen vechten. het is niet dat ik het zelf mee maak ofzo, maar ik snap het op één of andere manier wel. misschien heb ik gewoon te veel boeken gelezen, en het echte leven is geen boek, maar het helpt wel. de enige die bepaalt wat er in je leven gebeurt ben jij! ^^
jij maakt je leven
jij leeft je leven
jij bepaalt in je leven
jij straalt in je leven
jij gaat in je leven
jij laat in je leven
jij bent je leven
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy