Zoen Fobie ¬¬

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Cherry
Balpen
Balpen

Ik sta voor een jongen (potentiële "Lover") en hij kijkt me aan op de manier van: ik ga je zoenen. *slik* denk ik dan.. De angst voor het afgaan is bij mij zo groot, dat ik niet eens kan genieten van het moment.
Het is me ooit eens overkomen:

Ik had een date achter de rug en na gezellig wat gegeten te hebben bij een station-cafetaria (lekker romantisch ¬¬) besloot ik hem uit te nodigen voor een kop thee bij mij thuis. Mijn ouders waren wel thuis, maar dat kon me weinig schelen. Ik stelde hem voor aan mn ouders en op de bank hing ik lekker knus tegen hem aan. Na een paar uur werdt het tijd voor hem om naar huis te gaan. Daar stond ik dan, buiten tegenover hem. Ik had hem die middag nog uitgelegd dat ik niet durfde te zoenen omdat ik bang was om af te gaan. Hij begreep het, maar op dat moment keek hij me op de ik-ga-je-zo-zoenen-manier aan en toen dacht ik aan het advies van mijn zus: "Niet bij nadenken, je telt tot 3 en BAM! Het probleem was dat ik dat nogal letterlijk had genomen.. dus ik BAM! beetje naast.. en een ergere afgang bestond niet. Ik schaamde mij, hij probeerde me te troosten met de woorden: Geeft niet, er is hier niemand die het heeft gezien! Het probleem is blijkbaar dat jongens niet begrijpen dat je juist voor hén niet af wilt gaan.. wat de rest van de wereld denkt zal je een worst wezen. Maargoed!

Zo kom ik dus aan mijn trauma's ¬¬
Hopelijk groei ik daar nog overheen..anders moet ik in therapie *_*"

Kuss..;)
"The enthusiasm of a woman's love is even beyond the biographer's."
- Jane Austen -
lady-chrisie
Balpen
Balpen

Ik ben nog groenXD maar ik heb het ook :P:P en ik mijd de ik-ga-je-zoenen blik zelfsXD verschrikkelijk
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Xemurai
Nieuw
Nieuw
Contacteer:

*zet een geweldige imitatie van de ik-ga-je-zoenen blik op* =P

Nee, niet wegrennen! HET WAS MAAR EEN GRAPJEE :(

Nee serieus, ikzelf als man besteed hier absoluut geen aandacht aan. Als hij je leuk vind kan het hem (volgens mij) echt niks schelen hoor!
Mkay!
Cherry
Balpen
Balpen

haha..:P
het was echt schamen.. maargoed.. ooit moet ik het toch gaan accepteren enzo..:P
Xemurai volgens mij heb je wel gelijk.. maar toch.. je probeert altijd je best te doen voor zo'n persoon!
En lady-chrisie.. ik ken het probleem.. xD
- Jane Austen -
lady-chrisie
Balpen
Balpen

whahaha lady-chrisie klinkt zo fantastisch bekakt XD Maar ik ben er al drie keer vandoor gegaan toen mensen het probeerden :$
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Tigerlily
Balpen
Balpen

whah XD Het is ook dooodeng =P (*spreekt uit ervaring want had 5 maanden verkering voordat ze heel voorzichtig durfde te zoenen*) (A) Maargoed, ik vind dat je gewoon moet wachten totdat het eigenlijk vanzelf gaat, je kan echt wel een vriendje ofzo hebben zonder eerst te zoenen naar mijn mening. Zo kan je je vertrouwd gaan voelen en dan komt het allemaal zelf wel ^^
Better to write for yourself and have no public, than write for the public and have no self
Cherry
Balpen
Balpen

Helemaal mee eens Tigerlily..
Misschien was dat uiteindelijk ook wel een beetje het probleem ;)
- Jane Austen -
lady-chrisie
Balpen
Balpen

XD k VERTROUW erop dat het ooit vanzelfgebeurd(anders vraag ik mijn verschrikkelijk lekkere kennis wel om therapie (A) ) maar toch kan het lastig zijn, want op zich wil je wel, alleen kan je je niet over je angst heen zetten (lullig voor die gozer, sta je voor z'n neus, 3 centimeter van zijn lippen af en ga je ervandoor :O)
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”