gebroken hart.

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Maartje
Vulpen
Vulpen

De jongen uit mijn klas die zo supergeweldig, leuk en lief en aantrekkelijk en knap en mooi en schattig is en waar ik smoorverliefd op ben - heeft een vriendin, sinds VANDAAG. Mijn hart is gebroken en mijn leven is voorbij.
Het begon allemaal eergisteren in de les en ik hoorde hem praten met een vriend van hem die aan hem vroeg: 'Hé, Tim, hoe gaat het met je chick,' ik was meteen allert en luisterde (*oeps*) het gesprek natuurlijk even af.
'Hou je kop,' zei hij tegen zijn vriend Nick, die zich niet gewonnen gaf en dooring met vragen.
'Timmie, kom op, doe niet zo verrekte flauw. Iedereen ziet dat je gek op Nathalie bent, waarom ga je er niet gewoon voor?' vroeg Nick.
Ik was Nick vanbinnen aan het vervloeken en kon hem wel doodschieten. In plaats daarvan deed ik alsof ik druk doorging met schrijven. Er kwam niet veel meer op papier te staan dan: Laat het niet zo zijn, laat het niet zo zijn. Hij is van mij, hij is van mij, etc.
De volgende dag zag ik hen in de pauze samen lopen, een beetje naar elkaar toegeleund. Nou, daar maak ik geen probleem van, dat mag nog. Dus ik in de les na die pauze al mijn moed bij elkaar gesprokkeld en ben achter hem gaan zitten. Toen zei ik op een gegeven moment heel erg spontaan *ahum..* 'Hé, Tim, wie was dat in de pauze?'
'Oh, niemand,' wuifde hij het onderwerp weg en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, hem ook trouwens. Nou, ik heb de rest van de les niks meer tegen hem gezegd en mijn huiswerk gemaakt.
Nu vandaag: in de eerste les vroeg ik mezelf nog af of ik actie moest ondernemen bij Tim, aangezien er concurrentie was. Maar ik dacht aan hoe hij de dag ervoor mij had afgekapt door een kort antwoord te geven en subtiel maar beleefd duidelijk te maken dat ik mijn kop tegen hem moest houden en al helemaal wat betreft Nathalie. Ik zit de lessen uit en de eerste pauze is aangebroken. De bel is gegaan en ik besluit nog even snel naar de wc te gaan voordat ik mijn vriendinnen opzoek. We zitten op de bovenste verdieping van het schoolgebouw en ik moet drie trappen af om beneden te komen, en eerst de hele gang door. Ik dus lopen en lopen als ik onderdrukte stemmen hoor. En dan zie ik ze staan: Tim en Nathalie, in elkaar verstrengeld helemaal opgaand in hun moment. Ze zoenen elkaar hevig en hebben niet eens door dat ik langsloop. Ik vecht tegen mijn tranen en loop de eerste trap af, waarna jankend ik in de wc eronder ben gaan zitten en de rest van de pauze niet meer uit ben gekomen.
Tim gaat met Nathalie; mijn hart is gebroken, en mijn leven is voorbij.

(dat meen ik niet helemaal serieus, hoor. maar ben wel superdown nu. wie vrolijkt mij op? :sweet Haha )
Laatst gewijzigd door Maartje op 15 nov 2008 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Destiny is build a bridge, to the one you love.
Rainbow

Ach arme meid! *knuft*
Dat is echt heel heel heel heel vervelend! Maar, gelukkig voor jou, zijn er nog zoveel leuke geweldige lieve jongens op de wereld, dat deze kleine, arrogante zak in duigen valt bij alleen het idée al!

(sorry xD dat arrogante zak had niet gehoeven :angel )
lady-chrisie
Balpen
Balpen

:o Arme schat!!! Ik ken het wel , alleen in plaats van met een vreemd meisje die ik niet kende, met mijn beste vriendin. Ik kon ze allebei wel vermoorden, en natuurlijk had niemand het in de gaten ofzo. pff trek je er niet veel van aan . 3 miljard mannen op de wereld, er zijn nog wel meer vissen in de zee. En hij was niet eens een vis, hij was een kwal. En ook nog eens idioot dat hij jou misgelopen heeft. GELOOF me :D
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Rainbow

lady-chrisie schreef::o Arme schat!!! Ik ken het wel , alleen in plaats van met een vreemd meisje die ik niet kende, met mijn beste vriendin. Ik kon ze allebei wel vermoorden, en natuurlijk had niemand het in de gaten ofzo. pff trek je er niet veel van aan . 3 miljard mannen op de wereld, er zijn nog wel meer vissen in de zee. En hij was niet eens een vis, hij was een kwal. En ook nog eens idioot dat hij jou misgelopen heeft. GELOOF me :D

Oooh! Dat had ik ook! :shock:
Eerst werd ik zo helemaal geplaagd met "jij vindt huppelepup leuk" en toen ontkende ik dat, maar toen ging ik hem echt leuk vinden XD En toen had hij het inneens met éen van mijn beste vriendin. :'C En toen ging ik helemaal vaag denken met "als ze het nú uitmaken, dan kan het nog aan voor de zomer en de middelbare". --' Echt zwaar triest : L

maargoed, ik ben het eens over dat kwal stukje! : O Stomme inktvis!
lady-chrisie
Balpen
Balpen

inderdaad he? Ik bedoel, tssss hij is je aandacht HE LE MAAL niet waard als hij zo doet. Ik bedoel , er zitten vast hordes jongens achter je aan. En kijk om je heen. Misschien zie je opeens wel dat die jongen uit de andere klas wel een o zo schattige glimlach heeft
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Maartje
Vulpen
Vulpen

Jullie allebei,

echt superbedankt voor de lieve reactie's!

Voel me alweer beter met alleen al te weten dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt. Alhoewel ik chagrijnig ben en nog steeds alleen maar aan Tim denk.
*Zucht*
lady-chrisie
Balpen
Balpen

JAah ik had laatst, ik was smoooor op een jognen en toen deed hij opeens heeeeeeeel naaiend tegen me echt ik voelde me een maand of 2 heeleemaal slecht en nu denk ikk nog steeds wel vaak aan hem alleen ik negeer m 100% omdat ik zo ook mijn trots heb en hij wil niet? dan niet, zijn probleem. Om dan nog eens te liggen piekeren om zo'n idioot, ik heb heus wel wat anders te doen
Maartje
Vulpen
Vulpen

Goedzo! We zweren ze gewoon af, al die jongens! Gaan we met z'n drieën een ritueel houden, Maria voor de hare, lady-chrisie voor de jouwe en ik voor de mijne.
We kunnen wel wat beters krijgen dan die losers :twisted:
En dan kijken & denken we alleen nog maar naar andere leuke jongens! :super
lady-chrisie
Balpen
Balpen

uhu, klinkt goed. Een vriendin zei dat ik met zijn beste vriend aan moest pappen :P:P egt erg
Coor
Puntenslijper
Puntenslijper

ik wou net gaan troosten maar ik heb het gevoel dat ik heir de deur wordt uitgegooid :P
ik ben het er mee eens, sommige jongens zijn *** maar ik niet^^
The rest is still unwritten
Rainbow

Coor schreef:ik wou net gaan troosten maar ik heb het gevoel dat ik hier de deur wordt uitgegooid :P
Een jongen! ( om eens lekker uit te horen)
Tell me, wat is dat toch met dat testosteron?
lady-chrisie
Balpen
Balpen

Coor schreef:ik wou net gaan troosten maar ik heb het gevoel dat ik hier de deur wordt uitgegooid :P

geen probleem , ik ga ontzettend veel met jongens om ook , een keer een Ei#el betekent niet dat ze allemaal zo zijn ^^
Maartje
Vulpen
Vulpen

Haha, nee zo is dat! Sommigen zijn best oké. Coor, jij vast ook wel! :super
Wat is testosteron? :O
lady-chrisie
Balpen
Balpen

een stof in mannen dat mannen mannelijk maaktXD het is een vrouwen hebben oestrogeen... mannen testosteron dacht ik en agressiviteit wordt bij mannen ook door testosteron gewekt:P is moeilijk uit te leggen
Coor
Puntenslijper
Puntenslijper

bedankt maartje:P
Ik denk dat je het wel overleefd en ik kan zo tien leuke jongens opnoemen tip
heeft hij je afgewezen maak een top tien van leuke jongens zonder hem:P
Maartje
Vulpen
Vulpen

Haha, het probleem is dat als jij tien andere leuke jongens opnoemt ik ze niet ken... ;)
en bedankt voor de tip hha :lol:
Coor
Puntenslijper
Puntenslijper

ik meot dat niet doen maar jij:P 8)
Maartje
Vulpen
Vulpen

Coor schreef:en ik kan zo tien leuke jongens opnoemen
???

;)
Coor
Puntenslijper
Puntenslijper

1.ik
2.hij in ik vorm
3. u in ik vorm
4. jij in ik vorm
5.jullie in ik vorm
6.wij in ik vorm
7.zij in ik vorm
8. meervoud zij in ik vorm
enzo^^

goed hé ik ken de joune niet
Artemiss
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hahaha.

Ik begin nu eigenlijk pas naar jongens te kijken op die manier... Ik ga wel met jongens om hoor, ik fiets vaak met een jongen uit mijn klas naar huis, of gewoon even bla op school ofzo. Best gezellig, maar meer is het dan ook niet. :roll:
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...

-Herman van Veen
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”