Just read it and if you want to, I'll let you know afterwards what it means to me x] (and I'm not very good at English, just say it if you note some mistakes x])
The queen is smiling, standing there
Loving, laughing, playing nice
She makes them happy, they don’t care
But soon they will pay the price
A frozen smile lies on her face
Her frozen heart brings warmth in life
Her frozen arms try to embrace
A frozen mind keeps them alive
She saves so many, but forgets one
So much love but not for her
She’ll drown in sorrow, will be gone
And then the hate will slowly stir
A frozen smile lies on her face
Her frozen heart brings warmth in life
Her frozen arms try to embrace
A frozen mind keeps them alive
But one last breath is left for their queen
Her nation can’t be saved no more
It’s a pity that they’ve never seen
What she had to fall for
Their queen
Ik ben nu niet echt een crack in engels, maar mij leek dit toch wel vrij goed geschreven.
Er zit volgens mij veel gevoel in het gedicht, en ik zou graag weten wat het precies voor jou betekende.
Er zit volgens mij veel gevoel in het gedicht, en ik zou graag weten wat het precies voor jou betekende.
Het verleden heb je, je toekomst bepaal jezelf
jeuj =D Ik heb een reaaaaactie ^.^ Dankjewel =)
Voor mij is dit de betekenis:
Het gaat over een liefklein volkje met een perfecte koningin. Denken ze. Die koningin wordt eigenlijk onderdrukt door hogere machten, ze probeert haar volk/land zo lang mogelijk in stand te houden maar gaat van binenn en van buiten kapot omdat de 'hogere machten' haar straffen. Uiteindelijk kan ze het niet meer aan en sterft ze, het volk heeft er al die tijd niks van gemerkt.
En zo is dat vaak ook in het leven. Mensen gaan van binnen kapot en doen zich naar buiten vrolijk voor, de omstanders kiezen ervoor te geloven dat het goed gaat omdat dat de makkelijke weg is.
Voor mij is dit de betekenis:
Het gaat over een liefklein volkje met een perfecte koningin. Denken ze. Die koningin wordt eigenlijk onderdrukt door hogere machten, ze probeert haar volk/land zo lang mogelijk in stand te houden maar gaat van binenn en van buiten kapot omdat de 'hogere machten' haar straffen. Uiteindelijk kan ze het niet meer aan en sterft ze, het volk heeft er al die tijd niks van gemerkt.
En zo is dat vaak ook in het leven. Mensen gaan van binnen kapot en doen zich naar buiten vrolijk voor, de omstanders kiezen ervoor te geloven dat het goed gaat omdat dat de makkelijke weg is.
Better to write for yourself and have no public, than write for the public and have no self
Als je het zo leuk even uitlegd, dan is het een goed gedicht, maar ik merk helemaal niets van die sfeer, dat gevoel of zelfs het onderwerp in je gedicht!
Misschien zou je je eens iets minder op het rijmen moeten concentreren, en meer op het onderwerp en het gevóel dat je wil creëren!
Misschien zou je je eens iets minder op het rijmen moeten concentreren, en meer op het onderwerp en het gevóel dat je wil creëren!
ik vind het een heel goed geschreven gedicht, en ik snap je ook. Weet eigenlijk niet wat ik er nog meer over kan zeggen x'D
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy