als je de klas noten trapper bent dan own je wel ja haha Wouter: we zullen wel zien jij mongrol Hans: haha Snik okey dan : wouter en hans loopte naar huis en onderweg kwammen ze twee brillenmanen tegen met nette strop dasjes en zaten op hun leptopje world of warcraft te spelen Wouter: he harry potter wat speel je daar brilman één: world of warcraft en ik ben geen harry potter Hans: lolz wij spelen ook world of warcraft wij ownen jullie haha Brillenmannen zeggen: oow ja kijk maar even mee jongens
brillman een: kijk arena set 3 van warrior + warglaives brillman twee: tier 6 van warlock
+ 5000 gold Wouter en Hans zeggen: hahahaha vieze n00bs moet je ons zien Wouter: copper vest en dirk en ik ben een drawf warrior brillman een: -_O Hans: kijk kijk undead rogue rank 1 stealh en pickpocket en 3 copper coins haha ik ben master assassin Brillmannen: -_O -_- zZzzZzzzzzzzzzZZzZZ Wouter: kom hans haha ze zijn in slaap gevallen van onze vette gear hans: hell ja!!!! en hun lopen weg Brillmannn: noobs
WOrd Vervolgt volgende episode heet: in north shire