wouter en Hans in WoW

Schiet in een stuip of grinnik achter je pc. Hier kun je alles kwijt wat met humor te maken heeft.
Plaats reactie
Hooded Bard Poet
Nieuw
Nieuw

Wouter: woohoo tijd op world of warcraft te spelen vuile flikker. Hans: shit ja ik word undead rogue :p Wouter: :roll: uhhh zo rotte eikel Hans: ??? hou je klaater undead ownen dik hard man wat word jij dan Wouter: een drawf Hans: die kleine gasten haha
als je de klas noten trapper bent dan own je wel ja haha Wouter: we zullen wel zien jij mongrol Hans: haha Snik okey dan : wouter en hans loopte naar huis en onderweg kwammen ze twee brillenmanen tegen met nette strop dasjes en zaten op hun leptopje world of warcraft te spelen Wouter: he harry potter wat speel je daar brilman één: world of warcraft en ik ben geen harry potter Hans: lolz wij spelen ook world of warcraft wij ownen jullie haha Brillenmannen zeggen: oow ja kijk maar even mee jongens
brillman een: kijk arena set 3 van warrior + warglaives brillman twee: tier 6 van warlock
+ 5000 gold Wouter en Hans zeggen: hahahaha vieze n00bs moet je ons zien Wouter: copper vest en dirk en ik ben een drawf warrior brillman een: -_O Hans: kijk kijk undead rogue rank 1 stealh en pickpocket en 3 copper coins haha ik ben master assassin Brillmannen: -_O -_- zZzzZzzzzzzzzzZZzZZ Wouter: kom hans haha ze zijn in slaap gevallen van onze vette gear hans: hell ja!!!! en hun lopen weg Brillmannn: noobs

WOrd Vervolgt volgende episode heet: in north shire
Hooded Bard Poet
Nieuw
Nieuw

ik hoop op wat reacties ;) omdat ik nieuw ben lol comment verslaafd :D :lol:
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik kan er niet zoveel van maken. Ik las in je voorsteltopic dat je wat moeite hebt met orde houden in je verhalen. Misschien is het een idee om het door iemand te laten bètareaden? :) Probeer het scheldwoordengehalte trouwens een beetje te beperken.
The quiet scares me cause it screams the truth
eerised
Potlood
Potlood

''Wouter: copper vest en dirk en ik ben een drawf warrior''
eeeuuummhh volgens mij bedoel je dwarf warrior -.-*
ik ben zelf orc hunter en tauren druid op private server xD
enne welke alliance/horde ding is wouter dan??

oja copper vest is noob die kan ik ook maken
Plaats reactie

Terug naar “De Comedy Club”