Verloren in mijn gevoelens
Probeer ik een weg te vinden
Naar het pad dat ik wil
Om me aan hen te binden
Mijn lichaam gaat graag mee
Maar mijn gedachten staan nog stil
Ik denk het wel te weten
Maar weet toch niet wat ik wil
Verdwaald
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Dankjee ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Hoi Laura,
Een meisje van dertien *sorry had eerst je profiel bekeken, je plaatje intrigeerde me, vandaar*, Ik wist niet wat voor gedicht ik verwachten kon. Toen ik dertien was schreef ik gedichten als:
“De lucht is blauw,
en dat is iets waar ik van hou.
De zon is geel,
iets wat ik met jou deel”
In die trant.
Maar tegen mijn verwachting in is dit gedicht heel anders!
Een mooi gedicht om van te houden!
Niet te lang, mysterieus en toch begrijpelijk.
Mooie woorden op goede plekken!
Of te wel, ik ben heel blij dat ik gekeken heb!!
Liefs Debora
p.s. Nu lijkt het misschien net alsof ik niks verwacht van mensen van dertien, zo bedoel ik het niet hoor!!
Een meisje van dertien *sorry had eerst je profiel bekeken, je plaatje intrigeerde me, vandaar*, Ik wist niet wat voor gedicht ik verwachten kon. Toen ik dertien was schreef ik gedichten als:
“De lucht is blauw,
en dat is iets waar ik van hou.
De zon is geel,
iets wat ik met jou deel”
In die trant.
Maar tegen mijn verwachting in is dit gedicht heel anders!
Een mooi gedicht om van te houden!
Niet te lang, mysterieus en toch begrijpelijk.
Mooie woorden op goede plekken!
Of te wel, ik ben heel blij dat ik gekeken heb!!
Liefs Debora
p.s. Nu lijkt het misschien net alsof ik niks verwacht van mensen van dertien, zo bedoel ik het niet hoor!!
Keep on shining
Hahaa, bedankt hoor ^^ Ik ken ook heel veel kinderen van mijn leeftijd die dat soort gedichten schrijven, maar ik leer op dit forum heel veel, waardoor ik me meestal irriteer aan de gedichten die hun schrijven ^^' Ik vertel ze dan ook meestal dat ze nog héél veel moeten oefenen en gedichten lezen en dat ze dan steeds beter worden, net zoals dat bij mij gaat ^^