I've cried all night, mom, maybe just like you
I know that it's hard, mom, 'cause it's hard for me too
It felt so awfull, mom, next to you on the couch
I just want you to know, mom, that I love you too
We shouldn't have to cry, mom, but I knew we did
So go ahead and cry, mom, 'cause we all know it's sad
Go to the funeral, mom, it means something for them
I just want you to know, mom, that I'm also here for you.
Ter herinnering aan Ineke Jongejan. (een vriendin van mijn moeder)
Mom
Laatst gewijzigd door Laura op 04 okt 2008 15:14, 2 keer totaal gewijzigd.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Mooi gebaar dat je een gedicht voor haar hebt gemaakt, Laura
Jouw Engels is volgens mij een stuk beter dan dat van mij, maar toch een paar dingetjes:
Als je het hele werkwoord wil gebruiken moet het to zijn, too gebruik je alleen bij te. (dacht ik toch hoor
)
Inhoudelijk vind ik hem mooi, hij raakt me echt. Je weet er goed gevoel in te stoppen!

Jouw Engels is volgens mij een stuk beter dan dat van mij, maar toch een paar dingetjes:
Volgens mij klopt 'cause hier niet. Moet dat niet but of iets dergelijks zijn?I know that it's hard, mom, 'cause it's hard for me too
too = to volgens mij.It felt so awfull, mom, next too you on the couch
too = to volgens mij.We shouldn't have too cry, mom, but I knew we did
Als je het hele werkwoord wil gebruiken moet het to zijn, too gebruik je alleen bij te. (dacht ik toch hoor

Inhoudelijk vind ik hem mooi, hij raakt me echt. Je weet er goed gevoel in te stoppen!

The quiet scares me cause it screams the truth
nou, zo goed Engels kan ik nou ook weer niet hoor. Met die 'cause(because dus) bedoel ik dit:
Ik weet dat het moeilijk is, mam, want het is voor mij ook moeilijk
(zoiets)
en dat too en to weet ik nooit omdat ik dat nog niet echt geleerd heb =\ zat daar ook over te twijfelen, zal het even veranderen ^o^
Ik weet dat het moeilijk is, mam, want het is voor mij ook moeilijk
(zoiets)
en dat too en to weet ik nooit omdat ik dat nog niet echt geleerd heb =\ zat daar ook over te twijfelen, zal het even veranderen ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
I love you too
ook = 2 o's
It's too much
te = 2 o's
I like to ride my bike
deel van hww = 1 o
Give it to me
voorzetsel ("aan") = 1 o
Voorderest weet ik niet hoe jullie het hebben geleerd op school, want ik heb het nooit zo geleerd, maar ik weet zeker dat het goed is
Liefs!
Maria
ps: je gedicht is mooi en veelzeggend, zeker éen van je beste!
ook = 2 o's
It's too much
te = 2 o's
I like to ride my bike
deel van hww = 1 o
Give it to me
voorzetsel ("aan") = 1 o
Voorderest weet ik niet hoe jullie het hebben geleerd op school, want ik heb het nooit zo geleerd, maar ik weet zeker dat het goed is

Liefs!
Maria
ps: je gedicht is mooi en veelzeggend, zeker éen van je beste!
Ik hoop dat het nu goed is =\
Zo klopt het 

The quiet scares me cause it screams the truth
Laura schreef:It felt so awful, mom, next to you on the couch
'Awful' met maar 1 l.
Laura schreef:We shouldn't have to cry, mom, but I know we did
'Know' in plaats van 'knew' als ik me niet vergis.
Klinkt verder mooi.

"Whatever happens, happens. No regrets."