Rate the avatar!
- FantasyAngel
- Puntenslijper
7
Music is the most powerfull thing. Give the songs another listening
Ik geef Tom's ava een... 6.5. Ik vind hem zo.. Ja. Ik weet niet. Niet zo mijn smaak, maar wel leuk bedacht 8D
Sometimes is there a day to forgiveness... Sometimes is that day to revenge.
Is die van jou van Simple Plan? Hij ziet er wel leuk uit, ook een 8.
Het is een gitaar ^^
7. Het is niet zo'n geweldige foto van een aapje, die toch altijd wel heeeel schattig zijn ^^
Conclusie; foto had beter gekund.
7. Het is niet zo'n geweldige foto van een aapje, die toch altijd wel heeeel schattig zijn ^^
Conclusie; foto had beter gekund.
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Ik vind hem heel mooi.
Had je hem zelf getekend?
Ik geef een 8 ervoor
Had je hem zelf getekend?
Ik geef een 8 ervoor

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Hihi, ik had er een kruis van gemaakt 
Maar je hagedis is leuk! Ziet er nog best jong uit! 7.8

Maar je hagedis is leuk! Ziet er nog best jong uit! 7.8
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
De ava die je nu hebt, Maria, is toch geen gitaar? Het is wat onduidelijk, maar het zijn wel mooie kleuren. Ik geef 'm een 7! ^^
ik kan je ava niet erg goed zien, maar wat ik wel zie is een vrolijk lachend.. mensje x'D Vrolijk is natuurlijk nooit fout ^o^
Een 6!
IK HEB EEN NIEUWE AVA 8D Wat vinden jullie ervan?
Een 6!
IK HEB EEN NIEUWE AVA 8D Wat vinden jullie ervan?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Zeker een 8 waard!
Ben jij het zelf?
Naja, iig interessant hoe jij? met de positie van je? hoofd met de camera hebt gewerkt^^
Ben jij het zelf?
Naja, iig interessant hoe jij? met de positie van je? hoofd met de camera hebt gewerkt^^
Ja tuurlijk ben ik het :'D En ik ben er zéér trots op ^o^
Ik kan eigenlijk niet echt zien wat er op je plaatje staat :'o het lijkt wel.. een bar ofzo iets. (volgens mij zit ik er hartstikke naast ^^')
maar de kleurtjes bevallen me wel ^o^ een 6!
[edit] Oh! Ik heb het op Google opgezocht en zie nu wat het is ^^ Leuk plaatje, alleen door de verkleining was het niet echt duidelijk wat het nou was x'D Nu krijg je een 6.5 x'D
Ik kan eigenlijk niet echt zien wat er op je plaatje staat :'o het lijkt wel.. een bar ofzo iets. (volgens mij zit ik er hartstikke naast ^^')
maar de kleurtjes bevallen me wel ^o^ een 6!
[edit] Oh! Ik heb het op Google opgezocht en zie nu wat het is ^^ Leuk plaatje, alleen door de verkleining was het niet echt duidelijk wat het nou was x'D Nu krijg je een 6.5 x'D
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
ik ben het dus x') zoals ik al zei ^o^Laura schreef:Ja tuurlijk ben ik het :'D En ik ben er zéér trots op ^o^
jouw avatar is lief! ik ben dol op katten =3 een 7.5 ^o^ (ik ben van de rare cijfers x'D)
Coole foto, Laura! Zeker een 8 waard 

Jouw ava is wel leuk, maar ik weet niet, maar heeft dat meisje nou haar korset achterstevoren aan? Meestal heb je die strikjes en zo voor zitten...
Ik geef hem een 6,5
Oh, wat betekent cliché, eigenlijk?
Ik geef hem een 6,5

En bedanktLessie schreef:Jouw ava is wel leuk, maar ik weet niet, maar heeft dat meisje nou haar korset achterstevoren aan? Meestal heb je die strikjes en zo voor zitten...
Ik geef hem een 6,5

Maar cliché betekend.. tsja, tacky (engels) als je dat kent?
Afgezaagd? Naja, gewoon een beetje vaak voorkomend en daardoor minder leuk ^^
Mijn cijfer blijft btw onveranderd.
Hmm.. oké dan. Hmjaa, ik geef hem 0,5 punten hoger: een 7!
Knap getekend 
Ja, da's waar, dat het aantrek gedeelte achter zit. Dat zag ik niet, dat dat dat aantrek gedeelte was
(wow, 3 keer 'dat' achter elkaar!)
(nieuwe ava!)

Ja, da's waar, dat het aantrek gedeelte achter zit. Dat zag ik niet, dat dat dat aantrek gedeelte was

(nieuwe ava!)
Een landschap! Mooie kleuren. Een 7 ^o^
Ik hou het op een 8, net zoals de vorige keer
Mooi gefotografeerd! Heel apart 

- Bellenblaas.x
- Potlood
hmm, beetje 'n plaatje wat je veel ziet..
wel mooi met 't zonlicht zo.. maar niet heel bijzonder..
een 6,8
wel mooi met 't zonlicht zo.. maar niet heel bijzonder..
een 6,8
Just close your eyes and keep your mind wide open
ik vind de compositie niet zo geweldig, maar over het algemeen is het gewoon mooi.
8.
8.
- Bellenblaas.x
- Potlood
is een 8 het hoogst ofzo?
dan ga ik daar nu overheen, want ik geef je een 9!
ik vind het echt een geweldige tekening, vooral omdat je hem zelf hebt getekend, wat ik bijna niet kan geloven omdat hij gewoon zó mooi is! echt mijn complimenten!
zucht.. ik wou dat ik zo mooi kon tekenen..
blijf er vooral mee doorgaan hoor!

ik vind het echt een geweldige tekening, vooral omdat je hem zelf hebt getekend, wat ik bijna niet kan geloven omdat hij gewoon zó mooi is! echt mijn complimenten!
zucht.. ik wou dat ik zo mooi kon tekenen..
blijf er vooral mee doorgaan hoor!
Just close your eyes and keep your mind wide open
Een 8,5 geef ik jouw ava. Hoe je kijkt is mooi gedaan! En tja.. Leuke ava 

- Sabbientje
- Fijnschrijver
Helaas geen edward-fan. Ik weet niet eens wie Edward is...... (twilight boeit me namelijk niet)
Ik weer echter wel dat de persoon op je ava in het echt Robert Pattinson is. En dat vind ik wel een schatje. Beeetje jong, maar wel een schatje
Een 8
Ik weer echter wel dat de persoon op je ava in het echt Robert Pattinson is. En dat vind ik wel een schatje. Beeetje jong, maar wel een schatje

Een 8
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Hahahahhaah xD
Een 9 : D
Hoe bedoel je herkenning? XD Nee maar, geniaal. Zelf bedacht? ._.
En Sabbientje, hij speelt Edward in twilight : D Maargoed. Hij is inderdaad een schatje ^^
Een 9 : D
Hoe bedoel je herkenning? XD Nee maar, geniaal. Zelf bedacht? ._.
En Sabbientje, hij speelt Edward in twilight : D Maargoed. Hij is inderdaad een schatje ^^
Commentaar: Is hij niet carlo.. ofzo? van Harry Potter? Naja maf
. Ik vind harry potter leuk, maar ook weer "naaiend" qua verhaal lijn. Ik had namelijk wat meer verwacht enzo... Nah editje: hij lijkt er op.
Cijfer: 7/10

Cijfer: 7/10
Schrijven kan in verschillende manieren en fronten. Al is het literatuur, programmatuur of muziek. Het heeft altijd iets gemeen: "Het komt uit jouw creatieve brein".
Ik vind hem wel stoer =D
een 6 ^o^
een 6 ^o^
cool! ^^ 8 
en ja, edward cullen = carlo kannewasser = cedric diggory = robbert pattinson =D

en ja, edward cullen = carlo kannewasser = cedric diggory = robbert pattinson =D
- lady-chrisie
- Balpen

Mar het is meer dan een tien waard? Ik bedoel als iets 100 kilo weegt en de weegschaal gaat tot 90 verandert dat niks.
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 22 dec 2008 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: graag cijfers geven tussen de 1 en de 10; dank u En al helemaal net dubbelposten.... als een weegschaal tot 100 gaat, gaat hij niet verder..... Dus maximaal een 10
Reden: graag cijfers geven tussen de 1 en de 10; dank u En al helemaal net dubbelposten.... als een weegschaal tot 100 gaat, gaat hij niet verder..... Dus maximaal een 10
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.