Je maakt mij blij..
Inleiding..
Natas is een meisje van 16 jaar oud.
Ze houdt veel van rock muziek.. Ze ontmoet een jongen..
h1
Ik snoof de lente geur op. Het ruikt altijdt zo lekker.
Ik liep door het parkje heen. Ik liep op een loop padt. Over al is het mooi groen en staan over al grote bomen. Er staan allemaal houte bankjes waar ik op een van de bankjes ging zitten deedt me ipod aan.
'Hey' zegt de jongen met hazelbruine ogen en heeft lang zwart haar. Het valt mijn ook op dat hij make-up draagt.'Oh hoi' zei ik.
'Mag ik bij je komen zitten?' Vroeg de jongen.'Ja hoor' zei ik met een glimlach.'Ik ben Rick' zei de jongen vriendelijk.'Natas' zei ik met een glimlach.
Rick vroeg of er wat leuks was te doen in deze stadt.'Ja er is een bios en game hal en meer' zei ik.'Dankje' zei Rick.'Ik wil je wel laten zien' zei ik met een glimlach.
Rick knikte meteen ja.
Ik pak me fiets die bij het begin bij het park stondt.
Hij kwam me bekent voor. Maar dat wist ik niet echt.
We lopen op de java straat. Ik bleef even stil staan voor me opa's huis.
De tranen stonden in me ogen.'Gaat het?' Vroeg Rick zacht.'Ja mijn opa die woonde hier zo' zei ik zachtjes. Rick knikte.'Hij is vorig jaar overleden' zei ik.Rick zei niets.'Ik hadt gewoon een goede band met me opa' zei ik met een glimlach. Dan liepen we weer verder.
Als we bij de stadt zijn aangekomen hadt ik best dorst gekregen.
'Zullen we ergens drinken' stelde Rick voor.'Ja is goed' zei ik.
We liepen naar een cafe toe.
Ik zette me fiets op slot en gingen aan een tafeltje zitten.
'Wat willen jullie wat bestelen?' Vroeg de ober.'Ja doe mij maar een cola' zei Rick.'Voor mij ook' zei ik.
Dan liep de meneer weg.
'Waar kom jij vandaan?' Vroeg ik.'Duitsland' zei Rick.'Je kan best goed Nederlands' zei ik met een glimlach.'Valt wel mee' zei Rick.
Ik glimlachte alleen maar. Daar kwam de meneer met onze drinken. Ik wilde me potomonee pakken.'Nee je hoeft niet te betalen ik betaal al' zei Rick lachend.
'Dankje' zei ik zachtjes.
'Hoe oudt ben je?' Vroeg Rick.'16' zei ik.'Mooie leeftijdt' zei Rick.'En jij?' Vroeg ik lachend.
'18' zei Rick met een glimlach.'Twee jaar ouder dan mij' zei ik lachend.
We nemen een paar slokjes van onze cola.
Na onze drinken liepen we weer verder naar cape holland toe.
We waren still. Ik durfde niet zo veel meer te zeggen.
'Leuke stadt is dit' zei Rick lachend.'Vindtje?' Vroeg ik.'Ja en jij dan?' Vroeg Rick.'Nee ik vindt het hier best saai hoor' zei ik lachend.
'Dat vindt iedereen wel als ie een stadt of een dorp woont' zei Rick lachend.
Als we aangekomen zijn laat ik het zien.
'Maar ik moet nu helaas gaan' zei Rick.'Oke doei' zei ik.
We wisselde onze nummers uit.'Tot de volgende keer' zei Rick met een glimlach.'Ja tot de volgende keer' zei ik zachtjes.
Dan liep Rick weg.
Ik ging op fiets zitten en fietste naar huis toe.
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
Laatst gewijzigd door sweetaboutmy op 16 nov 2008 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
H2
Nadat ik thuis bent gekomen begroete ik me moeder en me stiefvader.
De eten stondt al klaar.'Wat heb ik een honger' zei ik.
Me moeder lachte even.
Als het eten op tafel stondt schepte Peter op.
'Wat heb je allemaal gedaan vanmiddag?' Vroeg me moeder met een lieve glimlachje.
'Ik was in het parkje geweest' zei ik. Ik vertelde ook nog over Rick en dat we ergens hadden gedronken.
Ik nam een hapje van me boerenkool.
Me moeder herinderde me nog aan dat ik morgen naar me vader ging.
Na het eten hielp ik me moeder met inruimen en maakte de tafel zeil nog schoon.
'Ik ga nog even naar Lotte toe hoor' zei ik.'Is goed maar wel om 10 uur thuis zijn' zei me moeder streng. Ik zuchte.
Ik liep de straat uit en liep om de hoek daar woonde me beste vriendin Lotte.
Ik belde aan.'Dag Natas' zei de moeder van Lotte.'Hoi is Lotte thuis?' Vroeg ik.'Ja ze is boven' zei de moeder van Lotte.
ik liep de trap op en liep naar haar kamer deur toe en klopte.'Binnen' zei Lotte vrolijk.
Ik liep naar binnen in haar slaapkamer.'Hey' zei ik lachend.
Ze omhelsde mij meteen.
Ik vertelde haar over Rick.'Nodig hem morgen dan uit bij jou' zei Lotte vrolijk.
Lotte is altijd zo anthousiast. Ik belde Rick op.
En vroeg of hij zin om te komen morgen avond.
Hij vondt het goed. Wij helemaal blij. En zijn tweeling broer zo ook mee komen.
'is hij knap?' Vroeg Lotte vrolijk.'Ja' zei ik.
'Hoe ziet hij eruit dan?' Vroeg Lotte.'Hij heeft mooi hazel bruine ogen, heeft lang zwart haar en hij draagt ook nog make-up' zei ik.
Ze keek me ongelovig aan.'Je ziet het morgen' zei ik lachend.
Lotte rende nog even gauw naar de keuken toe om wat te drinken te halen voor ons tweeén.
Als ze terug is zette ze een duitse jongens groep op.'Wie zijn dat?' Vroeg ik nieuwgierig.
'Dat is een nieuwe band uit Duitsland ik vindt ze goed' zei Lotte vrolijk.
Ik hoorde een nummer die Scream heette.
Ze heeft ze nog nooit gezien ze wou het eens horen toen vondt Lotte het goed.
Ik kijk op Lotte's wekker. Het is kwart voor tien.'Ik moet gaan' zei ik spijtig.
Ik omhelsde haar nog bij de voordeur.'Tot morgen om half 6' zei Lotte vrolijk.
Nadat ik thuis bent gekomen begroete ik me moeder en me stiefvader.
De eten stondt al klaar.'Wat heb ik een honger' zei ik.
Me moeder lachte even.
Als het eten op tafel stondt schepte Peter op.
'Wat heb je allemaal gedaan vanmiddag?' Vroeg me moeder met een lieve glimlachje.
'Ik was in het parkje geweest' zei ik. Ik vertelde ook nog over Rick en dat we ergens hadden gedronken.
Ik nam een hapje van me boerenkool.
Me moeder herinderde me nog aan dat ik morgen naar me vader ging.
Na het eten hielp ik me moeder met inruimen en maakte de tafel zeil nog schoon.
'Ik ga nog even naar Lotte toe hoor' zei ik.'Is goed maar wel om 10 uur thuis zijn' zei me moeder streng. Ik zuchte.
Ik liep de straat uit en liep om de hoek daar woonde me beste vriendin Lotte.
Ik belde aan.'Dag Natas' zei de moeder van Lotte.'Hoi is Lotte thuis?' Vroeg ik.'Ja ze is boven' zei de moeder van Lotte.
ik liep de trap op en liep naar haar kamer deur toe en klopte.'Binnen' zei Lotte vrolijk.
Ik liep naar binnen in haar slaapkamer.'Hey' zei ik lachend.
Ze omhelsde mij meteen.
Ik vertelde haar over Rick.'Nodig hem morgen dan uit bij jou' zei Lotte vrolijk.
Lotte is altijd zo anthousiast. Ik belde Rick op.
En vroeg of hij zin om te komen morgen avond.
Hij vondt het goed. Wij helemaal blij. En zijn tweeling broer zo ook mee komen.
'is hij knap?' Vroeg Lotte vrolijk.'Ja' zei ik.
'Hoe ziet hij eruit dan?' Vroeg Lotte.'Hij heeft mooi hazel bruine ogen, heeft lang zwart haar en hij draagt ook nog make-up' zei ik.
Ze keek me ongelovig aan.'Je ziet het morgen' zei ik lachend.
Lotte rende nog even gauw naar de keuken toe om wat te drinken te halen voor ons tweeén.
Als ze terug is zette ze een duitse jongens groep op.'Wie zijn dat?' Vroeg ik nieuwgierig.
'Dat is een nieuwe band uit Duitsland ik vindt ze goed' zei Lotte vrolijk.
Ik hoorde een nummer die Scream heette.
Ze heeft ze nog nooit gezien ze wou het eens horen toen vondt Lotte het goed.
Ik kijk op Lotte's wekker. Het is kwart voor tien.'Ik moet gaan' zei ik spijtig.
Ik omhelsde haar nog bij de voordeur.'Tot morgen om half 6' zei Lotte vrolijk.
Laatst gewijzigd door sweetaboutmy op 16 nov 2008 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
h 3
De volgende dag hadt ik me spullen al ingepakt.
'Zal ik je wegbrengen' stelde me moeder voor.'Ja is goed' zei ik.
Ik pakte me twee tassen en we liepen naar me moeder ze auto toe.
Ik legde de tassen op de achterbank. Ik ging naast me moeder zitten.
Opweg naar me vader toe.'Je gedraagt je wel bij je vader' zei me moeder. Ik zuchte.'Ja mam' zei ik.
Nadat we bij me vader aangekomen zijn gaf ik me moeder nog een kus en stapte uit en pakte me twee tassen.'Doeg schat' zei me moeder nog.
Ik zwaaide nog en liep naar de voordeur toe.
Me vader opende de deur al.'Hoi pap' zei ik met een glimlach.'Dag lieverd' zei me vader.
Ik deedt me jas uit en hangde hem op de kapstok.
Ik liep met me twee tassen naar boven toe. Ik gooide me twee tassen neer en pakte wat te drinken.
'Ik ga even naar de stadt toe je mag wel even op de computer' zei me vader.
'Oke pap' zei ik.
ik zette me muziek op. En keek op me hyves. Ik verveelde me al gauw.
Toen me vader thuis was gekomen zette hij het eten op.'Oh pap Lotte komt en nog paar vrienden' zei ik.'Is goed hoor ik ga toch klaverjassen' zei me vader.
Ik rolde met me ogen.
Ik ging tv kijken.
Nadat we gegeten te hebben kwam Lotte binnen.'Hey' zei ze vrolijk. Ik liep naar haar toe en omhelsde haar.
Ik en Lotte liepen nog gauw naar captain cook toe daar hadden we afgesproken met Rick.
Ik zag Rick al staan.'Hey' zei ik lachend.'Hey' zei Rick met een glimlach.
Ik bekeek de andere jongen die naast hem stondt. Hij hadt dreads en een lippierzing. En heeft dezelfde ogen Als Rick.
'Hoi ik ben Mark'zei de jongen vriendelijk.'Natas en dat is me beste vriendin Lotte' zei ik.
We liepen weer naar mijn huis toe.
Als we aangekomen zijn trekken we onze jassen uit.'Mooi huis' zei rick.'Ja hier woont me vader' zei ik. Hij keek mij verbaast aan. Ik legde het uit over me ouders die gescheiden zijn.
'Welke films houden jullie van?' Vroeg ik.'Maakt niets uit' zei Mark lachend.
Dan maar een horror film.
Ik zette de film op play we begonnen te kijken. Het was erg eng. We keken de The ring.
Af en toe verstoppte ik me gezicht tussen de kussens. Toen voelde ik een arm om me heen geslagen. Ik keek op het was Rick.
Ik glimlachte.
Me vader ging klaverjassen.
'Ik pakte een fles cola en vier glassen. En nog een zak chips.
De volgende dag hadt ik me spullen al ingepakt.
'Zal ik je wegbrengen' stelde me moeder voor.'Ja is goed' zei ik.
Ik pakte me twee tassen en we liepen naar me moeder ze auto toe.
Ik legde de tassen op de achterbank. Ik ging naast me moeder zitten.
Opweg naar me vader toe.'Je gedraagt je wel bij je vader' zei me moeder. Ik zuchte.'Ja mam' zei ik.
Nadat we bij me vader aangekomen zijn gaf ik me moeder nog een kus en stapte uit en pakte me twee tassen.'Doeg schat' zei me moeder nog.
Ik zwaaide nog en liep naar de voordeur toe.
Me vader opende de deur al.'Hoi pap' zei ik met een glimlach.'Dag lieverd' zei me vader.
Ik deedt me jas uit en hangde hem op de kapstok.
Ik liep met me twee tassen naar boven toe. Ik gooide me twee tassen neer en pakte wat te drinken.
'Ik ga even naar de stadt toe je mag wel even op de computer' zei me vader.
'Oke pap' zei ik.
ik zette me muziek op. En keek op me hyves. Ik verveelde me al gauw.
Toen me vader thuis was gekomen zette hij het eten op.'Oh pap Lotte komt en nog paar vrienden' zei ik.'Is goed hoor ik ga toch klaverjassen' zei me vader.
Ik rolde met me ogen.
Ik ging tv kijken.
Nadat we gegeten te hebben kwam Lotte binnen.'Hey' zei ze vrolijk. Ik liep naar haar toe en omhelsde haar.
Ik en Lotte liepen nog gauw naar captain cook toe daar hadden we afgesproken met Rick.
Ik zag Rick al staan.'Hey' zei ik lachend.'Hey' zei Rick met een glimlach.
Ik bekeek de andere jongen die naast hem stondt. Hij hadt dreads en een lippierzing. En heeft dezelfde ogen Als Rick.
'Hoi ik ben Mark'zei de jongen vriendelijk.'Natas en dat is me beste vriendin Lotte' zei ik.
We liepen weer naar mijn huis toe.
Als we aangekomen zijn trekken we onze jassen uit.'Mooi huis' zei rick.'Ja hier woont me vader' zei ik. Hij keek mij verbaast aan. Ik legde het uit over me ouders die gescheiden zijn.
'Welke films houden jullie van?' Vroeg ik.'Maakt niets uit' zei Mark lachend.
Dan maar een horror film.
Ik zette de film op play we begonnen te kijken. Het was erg eng. We keken de The ring.
Af en toe verstoppte ik me gezicht tussen de kussens. Toen voelde ik een arm om me heen geslagen. Ik keek op het was Rick.
Ik glimlachte.
Me vader ging klaverjassen.
'Ik pakte een fles cola en vier glassen. En nog een zak chips.
Laatst gewijzigd door sweetaboutmy op 16 nov 2008 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Je maakt mij blij..
Hee welkom op dit forum!
Misschien is het leuk jezelf even voor te stellen in het voorsteltopic;)
Over je verhaal.
Ik vind het een erg leuk idee, volgens mij kan het echt wat worden.
Ik heb alleen wat opmerkingen. Zie het niet als kritiek, maar als gewoon wat handige tips, om je verhaal misschien wat te verbeteren
Jammer dat je vertelt dat die jongen liegt, dan weet de lezer al zoveel en dat vermindert de spanning.
stadt= stad
word = wordt
Ik snoof de lente geur op. Ik liep in een parkje.
Je verteld alles nogal opsommend, vertel eens iets meer over de omgeving zoals:
Ik liep in een parkje. Langs de paden lagen grasvelden vol met bloemen en iets verderop stonden wat houten bankjes. Ik ging op een van de bankjes zitten en deed mijn ipod aan.
me is spreektaal en in verhalen is het best wel lelijk om te gebruiken.
Het valt me op dat je veel werkwoordvervoegingen fout doet, let hier goed op.
Verder vind ik dat je al de gebeurtenissen nogal snel vertelt, gebruik meer beschrijvingen over de mensen, ruimte enz.
Zo dat lijkt me wel weer even genoeg, ik wil niet dat je denkt dat ik je verhaal slecht vind, want dat vind ik niet.
Ga zeker door, hoe meer je oefent met schrijven, hoe beter je wordt!
Misschien is het leuk jezelf even voor te stellen in het voorsteltopic;)
Over je verhaal.
Ik vind het een erg leuk idee, volgens mij kan het echt wat worden.
Ik heb alleen wat opmerkingen. Zie het niet als kritiek, maar als gewoon wat handige tips, om je verhaal misschien wat te verbeteren

Gebruik geen kleuren, dan wordt het allemaal zo druk.sweetaboutmy schreef: Je maakt mij blij..
Inleiding.
Natas is een meisje van 16 jaar. Ze woont in Nederland stadt Denhelder.
Ze houdt veel van rock muziek. Als ze een jongen ontmoet word ze verliefd op hem. Maar de jongen zegt niet wie hij is. Hij zegt een andere naam. Als ze daar achterkomt.Word ze boos maar ze is nog steeds verliefd op de jongen..
Jammer dat je vertelt dat die jongen liegt, dan weet de lezer al zoveel en dat vermindert de spanning.
stadt= stad
word = wordt
Persoonlijk zou ik het verhaal in verleden tijd vertellen dus:sweetaboutmy schreef:Ik snuif de lente geur op. Ik loop in een parkje.
Ik ga op een bankje zitten en doe me ipod aan. En luister rustig naar me muziek.
Jij maakt mij blij als je me knuffelt. Je maakt me blij als je tegen me zegt dat je van me houdt. Je maakt mij blij als je me zoent.
Ik snoof de lente geur op. Ik liep in een parkje.
Je verteld alles nogal opsommend, vertel eens iets meer over de omgeving zoals:
Ik liep in een parkje. Langs de paden lagen grasvelden vol met bloemen en iets verderop stonden wat houten bankjes. Ik ging op een van de bankjes zitten en deed mijn ipod aan.
Vertel eens iets meer over die jongen, hoe ziet zijn gezicht eruit. Wat Natasja dacht toen ze hem voor het eerst zag?sweetaboutmy schreef:'Hey' zegt een jongen met lang zwart haar.
me = mijnsweetaboutmy schreef:Ik kijk naar me opa's huis waar me opa heeft gewoond.
me is spreektaal en in verhalen is het best wel lelijk om te gebruiken.
zuchtent = zuchtendsweetaboutmy schreef:'Ah nee he' zeg ik zuchtent.
Het valt me op dat je veel werkwoordvervoegingen fout doet, let hier goed op.
Verder vind ik dat je al de gebeurtenissen nogal snel vertelt, gebruik meer beschrijvingen over de mensen, ruimte enz.
Zo dat lijkt me wel weer even genoeg, ik wil niet dat je denkt dat ik je verhaal slecht vind, want dat vind ik niet.
Ga zeker door, hoe meer je oefent met schrijven, hoe beter je wordt!

You know you love me...
-
- Puntenslijper
Dankje.. Ik zal er op letten.
En ik ben niet zo goed in verhalen schrijven.. En dankje voor je reactie.
En ik ben niet zo goed in verhalen schrijven.. En dankje voor je reactie.

Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper

dank jullie wel voor jullie reacties ben super blij

H4
Daar zaten we dan gezellig een horror film te kijken.
Lotte en Mark zaten te kletsen onder de film. Ik en Rick zaten verder de film te kijken.
Ik snuif stiekem Rick's zijn geur op. Wat ruikt hij toch lekker.
Nadat de film af is gelopen moet Lotte alweer naar huis toe. En de jongens ook.
Ik glimlach.'Dankje wel' fluisterde Rick in me oor.
Ik voelde allemaal vlinders in me buik vliegen.'Geen dank' zei ik zachtjes.
Lotte omhelse de me nog en stapte op haar fiets.
Ik nam nog afscheid van Mark en Rick.
Als ze weg zijn stap ik naar binnen toe en loop naar boven toe.
Ik sluit alles af. En gaf Bink een aai op zijn kopie.
Als ik boven ben poets ik me tanden en trek me pyama aan. Ik kruip in me warme bedje en val in diepe slaap.
De volgende morgen werd ik vroeg wakker. Ik zag dat me vaders bed nog leeg was.
Ik dacht toen dat hij nog in de stadt was of hij was al wakker.
Ik liep naar beneden toe.'Goedemorgen' zei me vader.'Ook goedemorgen' zei ik verbaast.
'Ik ga slapen ben nog wat moe' zei me vader gapent.
Ik knikte en deedt de tv aan.
Er was helaas niets op tv en besloot maar om op de pc te gaan.
Ik logde me op msn en keek wie er online was.
Lisette was online. Ze kwam tegen me praten en ik praate normaal terug.
Ik besloot me maar om te kleden. Nadat ik klaar was lijnde ik Bink vast aan de riem en loopte naar buiten toe.'Hey nicht' roepte Nicole.'Hey Nicole' roepte ik terug.
ik en me nichtje liepen samen met de honden naar een grasveldje.
Ik bekeek me nichtje eens goed. Ze hadt lang krullendt blond haar. Mooie bruine ogen. En een perfechte figuur. Die ik helaas niet hadt ik ben mollig en lelijk.
'Wie waren die jongens?' Vroeg me nichtje.'Rick en Mark' zei ik met een glimlach.
Ik vertelde dat ik Rick hadt ontmoet.'Mischien vindt hij me wel leuk' zei Nicole met een grijns.'Je hebt hem nog nooit ontmoet' zei ik.
'Ik wil hem ontmoeten' zei me nichtje.
Ze is 15 jaar en al groot voor haar leeft tijdt.
Ik rol met me ogen.
Ik knikte dat het goed en ik smste hem direcht.
Na een half uurtje komt hij aangelopen.
'Hoi ik ben Nicole' zei me nichtje flirterig.
Ik rol met me ogen. Rick omhelste mij.
Nicole en Rick zijn en een gesprek geraakt en ik zit erbij voor niks.
Ik voel de eenzaamheid weer opkomen.
Rick ging even naar de wc toe.'Echt een lekkerding volgens mij vindt hij me echt leuk' zei ze met een grijns. Ik zei maar niks.
Dan kwam Rick weer bij ons zitten.'Natas wil je met me vanavondt naar de Bios?' Vroeg Rick aan mij.'Ja' zei ik blij.
Nicole keek me echt zo aan hij is van mij. Ik grijnste alleen maar.
'Ik moet weer gaan ik haal je vanavond om 7 uur op' zei Rick.
Ik zag aan Nicole dat ze een plannetje hadt.
De middag vloog voorbij. Het was al half 7 en ik maakte me klaar.
Ik trok een roze skinny broek en een zwarte shirtje met een microfoon erop.
Als het kwart voor 7 was pakte ik nog gauw wat te drinken.'Wat ga je zo doen?' Vroeg me vader.'Ik ga naar de bios met Rick' zei ik vrolijk.'Ohw leuk ik hoorde dat Nicole ook naar de bios zou gaan' zei me vader. Nee he laten we hopen dat ze naar een andere film zou gaan. De deurbel gaat. Ik ren vrolijk naar beneden toe.
Daar stondt Rick voor de deur. Ik omhelste hem.
'Wouw wat een mooie auto' zei ik verbaast.
Het was een Mercedes met open dak.'Dankje' zei Rick een beetje verlegen.
Ik stapte naast hem in de auto. Toen kwam me nichtje aangelopen.'Kan ik mischien met jullie mee rijden?' Vroeg me nichtje op een slijmerige toon aan Rick.'Ja hoor stap maar achterin' zei Rick.
Als Nicole zat. Reden we weg.
Nicole prate met Rick en ik kreeg geen kans om wat te zeggen.
Ik staar boos uit het raam. Als we aangekomen zijn lopen we met zijn drieeén naar binnen toe.
We kozen een leuke film uit.
We liepen met zijn tweeén naar de achterste rij.
'Hoi oh jullie gaan dus ook naar die film toe' zei Nicole lachend.'Moest je niet met Linda ofzo?' Vroeg ik boos.'Nee die heeft me laten stikken' zei Nicole.
Ze gaat naast Rick zitten.
De film begind. Mirrors dus een horror film. Hoe me nichtje hier naar binnen is gekomen is weet ik dus niet.
Ik kon haar wel vermoorden.
Ik kijk dus afwezig naar de film. Nicole is zachtjes aan het praten met Rick.
Als het pauze is loop ik achter hun aan.
Ik pak een beker en doe er cola in en reken hem af. Veel zin in om chips of wat anders te halen heb ik toch niet meer. Ik ga bij ze aan tafel zitten. Rick glimlach naar me. Ik glimlach maar terug.
Me nichtje moet gelukkig even naar de wc toe.
'En vindtje haar al leuk' zei ik sarcastis.'Nee ik vind jou veel leuker' zei Rick toen.
Ik glimlachte.
Toen voel ik zijn zachte lippen op de mijne komen. Hij likte even met zijn tong op de mijne. Ik opende me mondt en we waren in tongzoen beland.
Ik hoorde gekuch. Ik zag me nichtje echt zo boos kijken.
'Het gaat weer beginnen' zei Nicole chagerijnig.
Rick pakte me hand en we liepen naar binnen toe.
Ik nestelde me tegen Rick aan.
Na de film afgelopen is brengt Rick ons weer naar huis toe. Nicole bedankt Rick nog en loopt naar haar huis toe.
'Zou jij me vriendinnentje willen zijn?' Vroeg Rick met een lieve glimlach.'Ja' zei ik zacht.
Voor dat ik het wist begon hij me te zoenen.
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
H5
Nadat ik afscheid nam rijdt Bill weg met een glimlach.
Ik loop verliefdheid naar boven toe.'Hoe was je date?' vroeg me vader lachend.
'Ik heb verkering' zei ik zacht.
Me vader kijkt blij.'En oh ja Nicole is het mislukt wandt Rick vondt mij al leuk' zei ik lachend.
Me vader lacht.
Ik ga op de pc en kijk eens wat tokio hotel is.
Dan zie ik een plaatje ik vergroot het. Toen schrok ik. Rick is een bekende zanger?
Toen ik het wist werd ik kwaadt.
Ik belde toen Rick op.
Hij zou morgen komen. Ik heb het toen niet gezegt dat ik het ondekt heb dat hij in een beroemde band speelt.
Ik besloot maar om te gaan slapen.
De volgende morgen was ik al vroeg wakker.
'Goedemorgen' zei me vader.'Ook goedemorgen' zei ik chagerijnig.
Me vader vroeg gelukkig niets verder.
Ik zag dat me vader al koffie hadt gezet. Ik schenk koffie in me mok en deedt er melk en suiker erin.
Nadat me koffie op was. Ging ik me aankleden.
Nadat ik alles klaar was stondt Rick al voor de deur. Ik liedt hem binnen. Ik gaf geen kus.
Hij hoopte natuurlijk van wel dacht ik.
We liepen naar boven toe. Ik schenkte voor hem wat koffie in.
'Weet je ik heb toch een goede band ondekt gistere avond het heet namelijk tokio hotel' zei ik. Ik zach dat Rick verschrok wat ik zei.
'En toen zag ik een plaatje van een jongen waarop hij heel veel op jou lijkt' zei ik.
Rick kijkt me aan.'Sorry dat ik dat niet vertelde' zei Rick zacht. Ik zag wel dat hij het meende.'Maar heet jij eigelijk wel Rick?' Vroeg ik zacht.'Nee ik heet eigelijk Bill' zei Bill zacht. Toen schrok ik.'Waarom zei je niet meteen de waarheid?' Vroeg ik bits.'Ik dacht je een zo'n fan was die meteen hyper deedt enzo' zei Bill zachtjes.
'Ik moet eerlijk wezen ik hadt nooit over jullie gehoordt' zei ik zacht.'Oh' bracht hij uit.
'Ik weet niet of nu wel verder wilt' zei ik.
Bill kijkt me aan.'Ik moet er over na denken' zei ik zacht.'Oke ik wacht af' zei Bill.
Ik nam afscheidt van Bill.
Ik ga dan zuchtend zitten op een van de stoelen.'He ik zie wel dat je hem leuk vindt' zei me vader opeens.'Ja ik vindt hem wel leuk pap maar hij heeft tegen me gelogen' zei ik.
'Vergeef het hem' zei me vader.
Ik knik.
Maar toch liet ik hem een paar dagen afwachten.
Na een hele week te hebben gewerkt. Ik wist niet wat ik moest doen. ik kreerg raadt van me werkleider. Daar kon ik goed mee praten.
Hij zei je moet je hard volgen.
Ik zucht. Ik keek op me telefoon en zag dat ik 100 keer ben gebeld door Bill en hadt 10 smsjes van Bill.
Ik zat bij Lotte thuis.'Wat moet ik nou doen?' Vroeg ik zuchtend.'Ja en Mark is Tom verwarend' zei Lotte zuchtend.
We zitten hopeloos naar buiten te staren.'Zou ik hem moeten bellen?' Vroeg ik.
'Ja ik hoorde wel van Mark oh eh Tom dat ze er twee weken zouden blijven dus ik zou opschieten als ik jou was' zei Lotte.
Ik knikte en belde Bill meteen op.
Nadat we gepraat te hebben komen ze bij Lotte thuis.
Bill gaat zwijgent zitten.
Lotte en Tom lieten ons even alleen.
'Het spijt me echt dat ik gelogen heb' zei Bill zachtjes.'Ik vergeef je het' zei ik.
Bill keek een beetje blij naar mijn kant op.
Ik knuffelde hem even en liet hem los.
Nadat ik afscheid nam rijdt Bill weg met een glimlach.
Ik loop verliefdheid naar boven toe.'Hoe was je date?' vroeg me vader lachend.
'Ik heb verkering' zei ik zacht.
Me vader kijkt blij.'En oh ja Nicole is het mislukt wandt Rick vondt mij al leuk' zei ik lachend.
Me vader lacht.
Ik ga op de pc en kijk eens wat tokio hotel is.
Dan zie ik een plaatje ik vergroot het. Toen schrok ik. Rick is een bekende zanger?
Toen ik het wist werd ik kwaadt.
Ik belde toen Rick op.
Hij zou morgen komen. Ik heb het toen niet gezegt dat ik het ondekt heb dat hij in een beroemde band speelt.
Ik besloot maar om te gaan slapen.
De volgende morgen was ik al vroeg wakker.
'Goedemorgen' zei me vader.'Ook goedemorgen' zei ik chagerijnig.
Me vader vroeg gelukkig niets verder.
Ik zag dat me vader al koffie hadt gezet. Ik schenk koffie in me mok en deedt er melk en suiker erin.
Nadat me koffie op was. Ging ik me aankleden.
Nadat ik alles klaar was stondt Rick al voor de deur. Ik liedt hem binnen. Ik gaf geen kus.
Hij hoopte natuurlijk van wel dacht ik.
We liepen naar boven toe. Ik schenkte voor hem wat koffie in.
'Weet je ik heb toch een goede band ondekt gistere avond het heet namelijk tokio hotel' zei ik. Ik zach dat Rick verschrok wat ik zei.
'En toen zag ik een plaatje van een jongen waarop hij heel veel op jou lijkt' zei ik.
Rick kijkt me aan.'Sorry dat ik dat niet vertelde' zei Rick zacht. Ik zag wel dat hij het meende.'Maar heet jij eigelijk wel Rick?' Vroeg ik zacht.'Nee ik heet eigelijk Bill' zei Bill zacht. Toen schrok ik.'Waarom zei je niet meteen de waarheid?' Vroeg ik bits.'Ik dacht je een zo'n fan was die meteen hyper deedt enzo' zei Bill zachtjes.
'Ik moet eerlijk wezen ik hadt nooit over jullie gehoordt' zei ik zacht.'Oh' bracht hij uit.
'Ik weet niet of nu wel verder wilt' zei ik.
Bill kijkt me aan.'Ik moet er over na denken' zei ik zacht.'Oke ik wacht af' zei Bill.
Ik nam afscheidt van Bill.
Ik ga dan zuchtend zitten op een van de stoelen.'He ik zie wel dat je hem leuk vindt' zei me vader opeens.'Ja ik vindt hem wel leuk pap maar hij heeft tegen me gelogen' zei ik.
'Vergeef het hem' zei me vader.
Ik knik.
Maar toch liet ik hem een paar dagen afwachten.
Na een hele week te hebben gewerkt. Ik wist niet wat ik moest doen. ik kreerg raadt van me werkleider. Daar kon ik goed mee praten.
Hij zei je moet je hard volgen.
Ik zucht. Ik keek op me telefoon en zag dat ik 100 keer ben gebeld door Bill en hadt 10 smsjes van Bill.
Ik zat bij Lotte thuis.'Wat moet ik nou doen?' Vroeg ik zuchtend.'Ja en Mark is Tom verwarend' zei Lotte zuchtend.
We zitten hopeloos naar buiten te staren.'Zou ik hem moeten bellen?' Vroeg ik.
'Ja ik hoorde wel van Mark oh eh Tom dat ze er twee weken zouden blijven dus ik zou opschieten als ik jou was' zei Lotte.
Ik knikte en belde Bill meteen op.
Nadat we gepraat te hebben komen ze bij Lotte thuis.
Bill gaat zwijgent zitten.
Lotte en Tom lieten ons even alleen.
'Het spijt me echt dat ik gelogen heb' zei Bill zachtjes.'Ik vergeef je het' zei ik.
Bill keek een beetje blij naar mijn kant op.
Ik knuffelde hem even en liet hem los.
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
H6
Ik en Bill zaten op de bank.'Mogen we der weer bij zitten?' Vroeg Lotte.'Ja hoor' zei ik lachend.
Lotte en Tom gingen weer op de bank zitten.
We praten nog even toen moesten Bill en Tom weer weg.
Ik bleef bij Lotte slapen.'En hoe gaat het nou tussen jullie?' Vroeg Lotte.'We doen het rustig aan' zei ik.'Oke' zei Lotte.
We liepen naar haar slaapkamer toe. Ik trok een pyjama aan van Lotte.
We kletsen nog even en vielen in slaap.
De volgende morgen werd ik wakker. Ik zag dat Lotte ook al wakker was.'Goedemorgen' zei ik.'Ook goedemorgen' zei Lotte.
We liepen naar beneden toe.
'Goedemorgen dames' zei de vader van Lotte.'Goedemorgen' zeiden we.
Ik en Lotte smeerde wat brood en aten het op.
'Morgen weer werken' zei ik zuchtend.'Haha ja ik ook hoor' zei Lotte lachend.
We werkten samen op een verpakking bedrijf.
We kleden ons aan en liepen naar buiten toe.
'Zullen we naar mijn huis toe gaan' stelde ik voor.'Ja is goed' zei Lotte.
We pakte onze fietsen en fietse naar mijn huis toe.
Als we aangekomen zijn zette ik me fiets op slot. Ik deed de deur open.
We liepen naar binnen toe.'Hey Natas' zei mam vrolijk.'Hoi' zeiden we allebij.
Me moeder schenkt wat voor ons te drinken in.
'En hoe gaat het met je Lotte?' Vroeg me moeder.'Goed hoor' zei Lotte lachend.
We dronken onze cola op. We liepen naar mijn kamer toe.
Ik zette een cd op.
'Oe 30 seconds to mars' zei Lotte lachend.'Jupp' zei ik.
'Zullen we de jongens uitnodigen' stelde Lotte voor.'Ja is goed maar wel even vragen als het mag van me moeder' zei ik lachend.'Ja is goed.
Ik liep naar beneden toe en vroeg of ik Bill en Tom mocht uitnodigen. Het mocht van me moeder.
Ik liep weer naar boven toe.'En?' Vroeg Lotte.'Ja' zei ik.
Ik smste naar Bill toe of ze zin hadden om langst te komen.
Even later stuurde Bill me een smsje terug dat hij het gezellig vond.
'Hij komt om 2 uur' zei ik.
Lotte ging op me bed staan en begon te springen. Ik lachte natuurlijk.
Ik en Bill zaten op de bank.'Mogen we der weer bij zitten?' Vroeg Lotte.'Ja hoor' zei ik lachend.
Lotte en Tom gingen weer op de bank zitten.
We praten nog even toen moesten Bill en Tom weer weg.
Ik bleef bij Lotte slapen.'En hoe gaat het nou tussen jullie?' Vroeg Lotte.'We doen het rustig aan' zei ik.'Oke' zei Lotte.
We liepen naar haar slaapkamer toe. Ik trok een pyjama aan van Lotte.
We kletsen nog even en vielen in slaap.
De volgende morgen werd ik wakker. Ik zag dat Lotte ook al wakker was.'Goedemorgen' zei ik.'Ook goedemorgen' zei Lotte.
We liepen naar beneden toe.
'Goedemorgen dames' zei de vader van Lotte.'Goedemorgen' zeiden we.
Ik en Lotte smeerde wat brood en aten het op.
'Morgen weer werken' zei ik zuchtend.'Haha ja ik ook hoor' zei Lotte lachend.
We werkten samen op een verpakking bedrijf.
We kleden ons aan en liepen naar buiten toe.
'Zullen we naar mijn huis toe gaan' stelde ik voor.'Ja is goed' zei Lotte.
We pakte onze fietsen en fietse naar mijn huis toe.
Als we aangekomen zijn zette ik me fiets op slot. Ik deed de deur open.
We liepen naar binnen toe.'Hey Natas' zei mam vrolijk.'Hoi' zeiden we allebij.
Me moeder schenkt wat voor ons te drinken in.
'En hoe gaat het met je Lotte?' Vroeg me moeder.'Goed hoor' zei Lotte lachend.
We dronken onze cola op. We liepen naar mijn kamer toe.
Ik zette een cd op.
'Oe 30 seconds to mars' zei Lotte lachend.'Jupp' zei ik.
'Zullen we de jongens uitnodigen' stelde Lotte voor.'Ja is goed maar wel even vragen als het mag van me moeder' zei ik lachend.'Ja is goed.
Ik liep naar beneden toe en vroeg of ik Bill en Tom mocht uitnodigen. Het mocht van me moeder.
Ik liep weer naar boven toe.'En?' Vroeg Lotte.'Ja' zei ik.
Ik smste naar Bill toe of ze zin hadden om langst te komen.
Even later stuurde Bill me een smsje terug dat hij het gezellig vond.
'Hij komt om 2 uur' zei ik.
Lotte ging op me bed staan en begon te springen. Ik lachte natuurlijk.
Je maakt mij blij..
Nooit denken dat je te slecht bent!
Gewoon doorzetten en meer schrijven! Niet alleen om ons een plezier te doen, maar ook om jezelf te helpen met improviseren.
Geniet van je schrijfwerk, en dan laat je ons er ook van genieten!
Ik vind je verhaal heel leuk. Je hebt het goed aangepakt en ik hoop voor meer
Succes ermee
Gewoon doorzetten en meer schrijven! Niet alleen om ons een plezier te doen, maar ook om jezelf te helpen met improviseren.
Geniet van je schrijfwerk, en dan laat je ons er ook van genieten!
Ik vind je verhaal heel leuk. Je hebt het goed aangepakt en ik hoop voor meer

Succes ermee

het aller mooiste geschenkt,
Is het gebaar.
Is het gebaar.
-
- Puntenslijper
dankjee dankjee
Ik zal door blijven schrijven..
Hier weer een stukie het is eigenlijk al best laat maar ik kan niet sslapen door dat wind.. Echt balle.
En ik geniet erook van om te schrijven
...
h7
Bill en Tom vonden me huis en belde aan.
Ik deed vrolijk open. Ik omhelsde Tom als eerste toen Bill.
We liepen naar de woonkamer binnen.
Bill en Tom stelde zich voor aan me moeder en Peter.
We zoeken een film uit.'Ik en Peter gaan even naar Yvonen toe' zei me moeder.'Oke doei' zei ik.
Me ouders liepen de deur uit.
We starte toen The ring.
Ik nestelde me tegen Bill aan. Ik voelde dat hij zijn arm om me heen sloeg.
'Ik pak nog gauw wat drinken voor ons' zei ik.
Ze knikte. Ik pak een fles cola en wat lekkers.
En ik pakte vier glazen. Ik zette het op tafel neer en ging weer op de bank zitten.
Ik schenkte de glazen vol met cola.
En ik nestelde meer tegen Bill aan.
Ik zag Lotte en Tom zaten te praten.'Kan wat zachter?' Vroeg Bill. Ik schoot beetje in de lach.
'Sorry hoor' zei Tom.
Lotte lachte even. Ze gingen gewoon weer gezellig door praten.
Bill zuchte even.
Ik giechelde even.'Wat lach jij nu weer' zei Bill lachend.
'Gewoon' zei ik met een grijns.
'Pas op hoor anders geef ik je de kieteldood' zei Bill plagend.
Ik fronste even. Toen begon Bill me te kietelen.'Neee stooooppp' schreeuwde ik het uit.
Ik rolde van de bank af en lag op de grond.
Bill ging boven op me liggen.'Zeg dat ik de knapste en liefste jongen van de wereld ben' zei Bill lachend.'Moet dat?' Vroeg ik.'Ja anders ga ik door' zei Bill lachend.
'Oke oke je bent de knapste en liefste jongen van de wereld' zei ik dan maar.
Hij ging van me af en ik ging weer op de bank zitten. Lotte keek me echt zo aan dat ik gek was geworden.
Ik schoot in de lach..
we keken nog even naar de film. Toen zette we de film maar af.
Lotte en Tom gingen even naar buiten toe.
Ik en Bill zaten op de bank.
Bill glimlachte lief naar me. Ik voelde dat ik moest blozen.
Voordat ik het wist zoende hij me en ik zoende hem terug.
'Zou je nu echt me vriendinnentje willen zijn?' Vroeg Bill zachtjes.'Ja' zei ik.
Bill glimlachte heel lief naar me.
'Wanneer vertrekken jullie weer?' Vroeg ik zacht.'Volgende week zaterdag' zei Bill.
'Oke ik moet deze week nog werken maar kom s'avonds gewoon langs alsje wilt hoor' zei ik zacht.
'Dat zal ik natuurlijk doen' zei Bill lachend.
Ik kuste hem nog een keer. Ik hoorde gekuch van me moeder komen. Ik keek blozend op.
'He hoi zijn jullie nu al terug?' Vroeg ik beschaamd.
'Ja lieverd' zei me moeder lachend.
Ik keek Bill aan. Ik zag dat hij bloosde.
'Dus dit is je vriendje' grapte Peter. Ik stak me tong uit.
'Ja' zei ik zachtjes.
'Leuk leuk leuk' zei mam lachend.
Ik glimlachte wat kort.'Blijven jullie mee eten?' Vroeg me moeder aan Bill.'Ja is goed mevrouw' zei Bill beleefd.'Noem me maar gewoon Jannie hoor' zei mam vriendelijk tegen Bill. Bill knikte.
Lotte en Tom kwamen ook binnen gelopen.
'Blijven jullie ook mee eten?' Vroeg ik aan Lotte.'Ja gezellig' zei Lotte vrolijk.
Ik zag dat ze gezoend heeft met Tom.
Me moeder begon met koken. En Peter zette de tv aan op voetbal.
'Nederland tegen Duitsland' zei Peter tegen Bill.
'Dan hoop ik dat Duitsland wint' zei ik plagend. Bill keek lachend.'Nou dat weet ik nou zo net niet' zei Peter lachend.
Ik glimlachte wat.
Ik en Lotte en de twins besloten om naar boven toe te gaan.
Ik zette me laptop aan en zette muziek op.
Tom sprong hyper in het rond.'Gaat het nog wel?' Vroeg ik droog.'Euhm ja' zei Tom.
Ik keek Lotte raar aan.'Ja we hebben verkering' zei Lotte zachtjes.
Ik omhelsde haar.'Ik heb nu oficeel met Bill' zei ik lachend.
Bill glimlachte lief naar me.
Me moeder riep ons voor het eten.
We liepen met zijn alle naar beneden toe. We gingen met zijn alle aan tafel zitten.
'Zitten jullie nog op school?' Vroeg Peter aan de jongens.'Nee we spelen in een beroemde band' zei Tom.'Ohw oke' zei Peter verbaast.'Ja onze band heet Tokio Hotel' zei Bill lachend.'Dan moet ik maar naar jullie muziek gaan luisteren' zei Peter lachend.
Bill lachte erom. Ik keek beschaamt.'Moet dat nu?' Vroeg ik in het nederlands.'Waarom niet' zei Peter ook in het Nederlands.'Gewoon ik schaam me dood' zei ik zacht.'Ach joh het was maar een geintje' zei Peter lachend.
Bill keek me echt zo aan waar heb je het over.
Ik zei dat het niks was. Bill knite van oke.
Ik zuchte even. Ik schepte Macaroni op. De rest deed het zelfde.
Ik nam een hapje van me macaroni.'Lekker' zei Tom met volle mond.'Tom niet met volle mond praten' zei ik lachend.'Dankje wel Tom' zei me moeder.
Ik rolde even met me ogen.
Na het eten ruimde ik en Lotte op. Bill en Tom waren met me ouders aan het praten.
Ik glimlachte.'Volgens mij vinden je ouders de twins echt wel aardig' zei Lotte.'Ja ik denk het ook wel' zei ik lachend.
Nadat we klaar waren liepen we naar de rest toe.
Me moeder glimlachte lief naar me.
Ik zal door blijven schrijven..

Hier weer een stukie het is eigenlijk al best laat maar ik kan niet sslapen door dat wind.. Echt balle.
En ik geniet erook van om te schrijven

h7
Bill en Tom vonden me huis en belde aan.
Ik deed vrolijk open. Ik omhelsde Tom als eerste toen Bill.
We liepen naar de woonkamer binnen.
Bill en Tom stelde zich voor aan me moeder en Peter.
We zoeken een film uit.'Ik en Peter gaan even naar Yvonen toe' zei me moeder.'Oke doei' zei ik.
Me ouders liepen de deur uit.
We starte toen The ring.
Ik nestelde me tegen Bill aan. Ik voelde dat hij zijn arm om me heen sloeg.
'Ik pak nog gauw wat drinken voor ons' zei ik.
Ze knikte. Ik pak een fles cola en wat lekkers.
En ik pakte vier glazen. Ik zette het op tafel neer en ging weer op de bank zitten.
Ik schenkte de glazen vol met cola.
En ik nestelde meer tegen Bill aan.
Ik zag Lotte en Tom zaten te praten.'Kan wat zachter?' Vroeg Bill. Ik schoot beetje in de lach.
'Sorry hoor' zei Tom.
Lotte lachte even. Ze gingen gewoon weer gezellig door praten.
Bill zuchte even.
Ik giechelde even.'Wat lach jij nu weer' zei Bill lachend.
'Gewoon' zei ik met een grijns.
'Pas op hoor anders geef ik je de kieteldood' zei Bill plagend.
Ik fronste even. Toen begon Bill me te kietelen.'Neee stooooppp' schreeuwde ik het uit.
Ik rolde van de bank af en lag op de grond.
Bill ging boven op me liggen.'Zeg dat ik de knapste en liefste jongen van de wereld ben' zei Bill lachend.'Moet dat?' Vroeg ik.'Ja anders ga ik door' zei Bill lachend.
'Oke oke je bent de knapste en liefste jongen van de wereld' zei ik dan maar.
Hij ging van me af en ik ging weer op de bank zitten. Lotte keek me echt zo aan dat ik gek was geworden.
Ik schoot in de lach..
we keken nog even naar de film. Toen zette we de film maar af.
Lotte en Tom gingen even naar buiten toe.
Ik en Bill zaten op de bank.
Bill glimlachte lief naar me. Ik voelde dat ik moest blozen.
Voordat ik het wist zoende hij me en ik zoende hem terug.
'Zou je nu echt me vriendinnentje willen zijn?' Vroeg Bill zachtjes.'Ja' zei ik.
Bill glimlachte heel lief naar me.
'Wanneer vertrekken jullie weer?' Vroeg ik zacht.'Volgende week zaterdag' zei Bill.
'Oke ik moet deze week nog werken maar kom s'avonds gewoon langs alsje wilt hoor' zei ik zacht.
'Dat zal ik natuurlijk doen' zei Bill lachend.
Ik kuste hem nog een keer. Ik hoorde gekuch van me moeder komen. Ik keek blozend op.
'He hoi zijn jullie nu al terug?' Vroeg ik beschaamd.
'Ja lieverd' zei me moeder lachend.
Ik keek Bill aan. Ik zag dat hij bloosde.
'Dus dit is je vriendje' grapte Peter. Ik stak me tong uit.
'Ja' zei ik zachtjes.
'Leuk leuk leuk' zei mam lachend.
Ik glimlachte wat kort.'Blijven jullie mee eten?' Vroeg me moeder aan Bill.'Ja is goed mevrouw' zei Bill beleefd.'Noem me maar gewoon Jannie hoor' zei mam vriendelijk tegen Bill. Bill knikte.
Lotte en Tom kwamen ook binnen gelopen.
'Blijven jullie ook mee eten?' Vroeg ik aan Lotte.'Ja gezellig' zei Lotte vrolijk.
Ik zag dat ze gezoend heeft met Tom.
Me moeder begon met koken. En Peter zette de tv aan op voetbal.
'Nederland tegen Duitsland' zei Peter tegen Bill.
'Dan hoop ik dat Duitsland wint' zei ik plagend. Bill keek lachend.'Nou dat weet ik nou zo net niet' zei Peter lachend.
Ik glimlachte wat.
Ik en Lotte en de twins besloten om naar boven toe te gaan.
Ik zette me laptop aan en zette muziek op.
Tom sprong hyper in het rond.'Gaat het nog wel?' Vroeg ik droog.'Euhm ja' zei Tom.
Ik keek Lotte raar aan.'Ja we hebben verkering' zei Lotte zachtjes.
Ik omhelsde haar.'Ik heb nu oficeel met Bill' zei ik lachend.
Bill glimlachte lief naar me.
Me moeder riep ons voor het eten.
We liepen met zijn alle naar beneden toe. We gingen met zijn alle aan tafel zitten.
'Zitten jullie nog op school?' Vroeg Peter aan de jongens.'Nee we spelen in een beroemde band' zei Tom.'Ohw oke' zei Peter verbaast.'Ja onze band heet Tokio Hotel' zei Bill lachend.'Dan moet ik maar naar jullie muziek gaan luisteren' zei Peter lachend.
Bill lachte erom. Ik keek beschaamt.'Moet dat nu?' Vroeg ik in het nederlands.'Waarom niet' zei Peter ook in het Nederlands.'Gewoon ik schaam me dood' zei ik zacht.'Ach joh het was maar een geintje' zei Peter lachend.
Bill keek me echt zo aan waar heb je het over.
Ik zei dat het niks was. Bill knite van oke.
Ik zuchte even. Ik schepte Macaroni op. De rest deed het zelfde.
Ik nam een hapje van me macaroni.'Lekker' zei Tom met volle mond.'Tom niet met volle mond praten' zei ik lachend.'Dankje wel Tom' zei me moeder.
Ik rolde even met me ogen.
Na het eten ruimde ik en Lotte op. Bill en Tom waren met me ouders aan het praten.
Ik glimlachte.'Volgens mij vinden je ouders de twins echt wel aardig' zei Lotte.'Ja ik denk het ook wel' zei ik lachend.
Nadat we klaar waren liepen we naar de rest toe.
Me moeder glimlachte lief naar me.
Je maakt mij blij..
Ik vind de verhaallijn echt super,
maar je moet echt opletten met schrijffouten!
De meest voorkomende zijn de dt fouten en die me, dat eigenlijk mijn moet zijn.
Probeer er echt op te letten, dat leest echt wel makkelijker.
Als je wilt dat ik ze er eens allemaal uithaal en je doorstuur, dan moet je het maar zeggen, want ik doe het met alle plezier!

Als je wilt dat ik ze er eens allemaal uithaal en je doorstuur, dan moet je het maar zeggen, want ik doe het met alle plezier!
Een dromer is iemand die alleen zijn weg bij maanlicht kan vinden, en zijn straf is dat hij de dageraad eerder ziet dan de rest van de wereld.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
-
- Puntenslijper
Hooi..leeuwtje schreef:Ik vind de verhaallijn echt super,![]()
Dankje.. Ja ik vind het goed hoorr...

daar zal ik erg blij om zijn

Ik vind het goed...

liefs ik
Je maakt mij blij..
-
- Puntenslijper
8
We gingen bij de rest zitten, Bill slaat zijn arm om me heen,'ik hou van je' zei Bill fluisterend.'Ik ook van jou' fluisterde ik zachtjes. Bill gaf me een kus op me mond, me moeder keek naar ons. We zitten gezellig een film te kijken,'wij moeten maar eens gaan' zei Tom spijtig.'Oke ik ga jullie nu al missen' zei Lotte nep zielig.'Achgossie ik bel je straks wel' zei Tom met een knipoog. Tom zoende Lotte en Bill mij. Ik sluit de deur achter me kont dicht en liep weer terug,'blijf je slapen?' Vroeg ik.'Ja' zei Lotte vrolijk. We zeiden gedag en we liepen naar mijn kamer toe,'ah Tommieboy is echt een schat' zei Lotte zuchtend. Ik trok ondertussen mijn pyjama aan. We poetsde onze tanden.
'Ik ga ze wel erg missen als ze op tour zijn' zei ik zacht. Ik keek naar de plafon, waareen poster van Bill hangde.'Ja ik ook' zei Lotte zuchtend. Na een tijdje te hebben gekletst vielen we in slaap.
De volgende morgen maakte Lotte me wakker,'we moeten werken' zei Lotte.'Nu al?' Vroeg ik.'Ja' zei Lotte zacht.'Oke' zei ik. We kleden ons aan en we liepen naar beneden toe en maakte wat brood.'Ik ga vragen of ik deze week halfde dagen mag werken' zei ik.'Ja oke' zei Lotte. Die werkte altijd al halfe dagen. Als we op de fiets zitten gaan we opweg.
Als we aangekomen zijn zetten we onze fietsen op slot. Als we naar binnen liepen vroeg ik al meteen aan me werkbegleiding, ze vonden het goed. Ik smste meteen Bill.
Als we aan onze werk zijn, we moesten in de sponsen helaas. We maken wel hoop lol ondertussen werkte wel gewoon door. Er is een meisje die altijd erg jeloers is.
Ze keek ons jeloers aan,'wat is er?' Vroeg ik zuchtend.'Niets' zegt ze. Irritand kut kind.
Als het tien uur is gingen we naar de kantine om wat te eten,'ik ga trouwens even roken' zei Lotte.'Is goed ik ga ook met je mee' zei ik. We liepen naar buiten toe, alles was mooi groen het gras heerlijk. Ik hou van de zomer, vooral van de zon. We gingen op het gras zitten, Elly kwam er ook bij zitten, Elly is echt vet een lieve jongen.
'Lekker een halfe dag' zei ik.'Ja jij wel' zei elly. Ik stak me tong naar hem uit.
Ik begin zachtjes te zingen, Elly vond altijd dat ik mooi kon zingen, ik moest vorige jaar moest ik opreden van me werkbegleiding. Iedereen stond echt met open mond te luisteren. Als de pauze om was gingen we weer aan het werk, Robin onze werkleider kwam even bij ons zitten,'zo meiden hoe waren jullie weekend?' Vroeg Robin aardig.'Leuk we zijn opstap geweest' zei Lotte.'Aha' zei Robin.'En ik heb sinds kort een vriendje' zei ik trots.'Dat is heel leuk voor je hoe heet hij?' Vroeg Robin.'Bill Kaulitz' zei ik. Ik wist van Robin dat hij fan was van Tokio hotel,'meen je niet' zegt Robin.'Ja ik meen het' zei ik.
Robin keek me aan,'leuk voor je ik beloof om niks te zeggen' zei Robin met een knipoog.
Ik glimlachte. Als het dan eindelijk kwart over twaalf is mogen we naar huis toe, ik wenste allemaal nog een fijne werkdag, iedereen mompelde wat. Er was niet veel te doen.'Zullen we naar het hotel toe gaan' stelde Lotte voor.'Ja we verassen de jongens' zei ik lachend. We lachte even en fietste waar onze vriendjes logeerde toe.
We gingen bij de rest zitten, Bill slaat zijn arm om me heen,'ik hou van je' zei Bill fluisterend.'Ik ook van jou' fluisterde ik zachtjes. Bill gaf me een kus op me mond, me moeder keek naar ons. We zitten gezellig een film te kijken,'wij moeten maar eens gaan' zei Tom spijtig.'Oke ik ga jullie nu al missen' zei Lotte nep zielig.'Achgossie ik bel je straks wel' zei Tom met een knipoog. Tom zoende Lotte en Bill mij. Ik sluit de deur achter me kont dicht en liep weer terug,'blijf je slapen?' Vroeg ik.'Ja' zei Lotte vrolijk. We zeiden gedag en we liepen naar mijn kamer toe,'ah Tommieboy is echt een schat' zei Lotte zuchtend. Ik trok ondertussen mijn pyjama aan. We poetsde onze tanden.
'Ik ga ze wel erg missen als ze op tour zijn' zei ik zacht. Ik keek naar de plafon, waareen poster van Bill hangde.'Ja ik ook' zei Lotte zuchtend. Na een tijdje te hebben gekletst vielen we in slaap.
De volgende morgen maakte Lotte me wakker,'we moeten werken' zei Lotte.'Nu al?' Vroeg ik.'Ja' zei Lotte zacht.'Oke' zei ik. We kleden ons aan en we liepen naar beneden toe en maakte wat brood.'Ik ga vragen of ik deze week halfde dagen mag werken' zei ik.'Ja oke' zei Lotte. Die werkte altijd al halfe dagen. Als we op de fiets zitten gaan we opweg.
Als we aangekomen zijn zetten we onze fietsen op slot. Als we naar binnen liepen vroeg ik al meteen aan me werkbegleiding, ze vonden het goed. Ik smste meteen Bill.
Als we aan onze werk zijn, we moesten in de sponsen helaas. We maken wel hoop lol ondertussen werkte wel gewoon door. Er is een meisje die altijd erg jeloers is.
Ze keek ons jeloers aan,'wat is er?' Vroeg ik zuchtend.'Niets' zegt ze. Irritand kut kind.
Als het tien uur is gingen we naar de kantine om wat te eten,'ik ga trouwens even roken' zei Lotte.'Is goed ik ga ook met je mee' zei ik. We liepen naar buiten toe, alles was mooi groen het gras heerlijk. Ik hou van de zomer, vooral van de zon. We gingen op het gras zitten, Elly kwam er ook bij zitten, Elly is echt vet een lieve jongen.
'Lekker een halfe dag' zei ik.'Ja jij wel' zei elly. Ik stak me tong naar hem uit.
Ik begin zachtjes te zingen, Elly vond altijd dat ik mooi kon zingen, ik moest vorige jaar moest ik opreden van me werkbegleiding. Iedereen stond echt met open mond te luisteren. Als de pauze om was gingen we weer aan het werk, Robin onze werkleider kwam even bij ons zitten,'zo meiden hoe waren jullie weekend?' Vroeg Robin aardig.'Leuk we zijn opstap geweest' zei Lotte.'Aha' zei Robin.'En ik heb sinds kort een vriendje' zei ik trots.'Dat is heel leuk voor je hoe heet hij?' Vroeg Robin.'Bill Kaulitz' zei ik. Ik wist van Robin dat hij fan was van Tokio hotel,'meen je niet' zegt Robin.'Ja ik meen het' zei ik.
Robin keek me aan,'leuk voor je ik beloof om niks te zeggen' zei Robin met een knipoog.
Ik glimlachte. Als het dan eindelijk kwart over twaalf is mogen we naar huis toe, ik wenste allemaal nog een fijne werkdag, iedereen mompelde wat. Er was niet veel te doen.'Zullen we naar het hotel toe gaan' stelde Lotte voor.'Ja we verassen de jongens' zei ik lachend. We lachte even en fietste waar onze vriendjes logeerde toe.
Je maakt mij blij..