Ik heb inspiratie gekregen, het is beetje over mezelf maar noem me wel anders..

x
Inleiding.
Jill loopt stage bij een sociale werkplaats, ze kan niet goed leren en dus moest ze voor school daar stage lopen. Ze loopt stage bij noorderkwartier in schagen. Ze is 17 en word bijna 18.
Als er een jongen in het magezijn werkt is ze opslag verliefd op de jongen, eerst is hij niet verliefd op haar maar een pas jaar later, maar ze praten wel met elkaar.
1
Wat zou je doen als je hij alleen sex met je wilde?
Of mischien toch niet. Je hebt wel zulke jongens, die dat alleen maar willen.
Als ik op school ben verveel ik me dood.'Moeten we naar verzorging?' Vraagt Julla.'Ja' zeg ik verveelt.'Waar zit jij toch met je gedachten Jill?' Vraagt Julla.'Nergens' zeg ik. Ze kijkt me aan maar ze geloofd me niet,'jawel' zegt Julla. Ik kijk haar aan,'nou gewoon ik wil een vriendje' zeg ik hopeloos. Ze kijkt me lachend aan,'ach Rick vind je leuk' zegt Julla in eens.'Nee hij is best knap maar nee dankje' zeg ik lachend. Ze kijkt me raar aan,'het is de knapste jongen van school en die jou echt heel leuk vind' zegt Julla verbaast.'Hm ik vind het niet leuk' zeg ik.'Dat hoorde ik' zegt Rick lachend. Ik frons even maar loop gewoon verder naar me lokaal. Als ik binnen ben komt mevrouw Gruys op me af,'wil jij bootschappen gaan doen?' Vraagt Mevrouw Gruys.'Ja is goed' zeg ik. Als ik op me fiets stap met geld op zak en een bootschappen briefje fiets ik naar de vormar toe. Als ik van me fiets afstap doe ik hem gauw op slot. Mensen geloven niet meer in sprookjes, kleine kinderen juist wel. Het komt altijdt goed op de einde zoals Sneeuw witje krijgt op het laatst een prins of asserpoester, maar bij mij niet hoor of ze maken het uit of ze gaan vreemd. Als ik bootschappen ben aan het doen bots ik tegen een lange jongen op,'oh sorry' mompel ik.'Geeft niets' zegt de jongen lachend. Ik kijk op en valt me op dat hij kaal is maar best een knap gezicht.
Dan loop ik weer door. Als ik klaar ben en weer terug ben op school leg ik de spullen waar ze horen, ik heb best een saai leventje vind ik zelf. Na verzorging moet ik op gesprek bij Meneer van der Mark, als ik op kantoor zit,'Jill jij gaat bij noorderkwartier stage lopen' zegt Meneer van der Mark.'Waarom?' Vraag ik.'Omdat het wel geschikt voor je is' zegt hij. Ik zucht even,'oke waneer moet ik erheen?' Vraag ik.'We gaan straks om 3 uur erheen' zegt meneer van der Mark.'Oke' zeg ik. Als het dan 3 uur is rijden we erheen naar Schagen toe, onderweg kijk ik uit het raam,'je ben de laatste tijdt best stil' zegt meneer van der Mark.'Ehm ja' zeg ik. Hij glimlacht vriendelijk naar me.
Oke zal ik verder gaaan?? of is het saai..!!