Dat kan nooit goedgaan, dat zij er zo aan twijfelt, en hij haar moet smeken voordat ze ja zegt...
Seconde = seconden
Voor de rest erg benieuwd wat er op school gebeurd!
A Christmas Story
- Artemiss
- Tipp-Ex team
IK
Probleempje, ik kan geen goed einde meer bedenken. Ik heb een wending gemaakt waardoor het verhaal langer werd. Het officiële verhaal was nu al klaar. Toen kwam dat dreigement van Dennis, (heel spontaan getypt
) en nou zit ik een beetje 'stucked'... Dus ik ga er nog even over nadenken.
Dit begint steeds minder een kerstverhaal te worden, was niet de bedoeling, maar ja.
Probleempje, ik kan geen goed einde meer bedenken. Ik heb een wending gemaakt waardoor het verhaal langer werd. Het officiële verhaal was nu al klaar. Toen kwam dat dreigement van Dennis, (heel spontaan getypt

Dit begint steeds minder een kerstverhaal te worden, was niet de bedoeling, maar ja.
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Misschien had je het gewoon op het reuzenrad moeten laten eindigen, dat ze elkaar zoenen enzo. Je hoeft er geen Michelangelo van te maken, als je begrijpt wat ik bedoel
Het is gewoon even leuk tussendoor! Als je het graag wil afmaken dan kan je verderschrijven aan deze "twist" maar ikzelf zie niet helemaal hoe dat gaat lukken. Ik had ook al een beetje het idee dat het af was eigenlijk
dat laatste zinnetje is wel een enorme verandering, die van "maar maandag op school ging het weer helemaal mis", maaar ik weet niet... het hoort niet helemaal. Ik weet niet hoe maartje en andere lezers erover denken, maar ik denk er zo over!
Ik blijf wél doorlezen als je verder schrijft hoor! Daar niet van ^^

Ik blijf wél doorlezen als je verder schrijft hoor! Daar niet van ^^
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Ja, dat was dus ook de bedoeling, het laten eindigen op het reuzenrad, of eigenlijk vlak daarna, als ze weer beneden staan. Maar ja, dan lees je in de reacties dat ze iets verwachten van het dreigement van Dennis en dan begin ik het aan te passen. Dom!
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Je had dat dreigment van Dennis er niet in moeten doen joh! Het gaat prima zonder.
Je kan beter doen dat Dennis jaloers toekijkt ofzo, : ) Dat is toch veel meer een christmas story? Happy ending ^^ En dat laatste stukje is ook een beetje raar omdat er zo'n lange tijd tussen heeft gezeten enzo!
Je kan beter doen dat Dennis jaloers toekijkt ofzo, : ) Dat is toch veel meer een christmas story? Happy ending ^^ En dat laatste stukje is ook een beetje raar omdat er zo'n lange tijd tussen heeft gezeten enzo!
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Ik heb de laatste stukjes verwijderd... Het verhaal was eigenlijk al af. En ik heb het dreigement er ook uit gehaald.
En mijn excuses voor de mensen die er met hun reactie nu een beetje vreemd bij staan... Ik heb het hier uitgelegd! Sorry!
En mijn excuses voor de mensen die er met hun reactie nu een beetje vreemd bij staan... Ik heb het hier uitgelegd! Sorry!

-Herman van Veen
-Herman van Veen