Helloo!
Je mag zelf weten wat je plaatst en hoeveel hoor, mensen hebben hier 5 verschillende projecten lopen waar ze aan schrijven,

Ten eerste komt je inleiding een beetje oppervlakkig over. Roos is knap en Steven is knap. Maar hoe zien ze eruit? Beschrijf hun uiterlijk, waarom ze knap zijn. Kleur haar, lengte haar, ogen, postuur (stoer, mannelijk, breed, slank, iel?), lange benen, korte benen, en ga zo maar door. Neem iemand voor de geest en beschrijf hem/haar gewoon. Alleen schrijven dat ze knap zijn, schieten wij natuurlijk niet zoveel mee op, he!
Voor de rest leest je inro ook wat stotterig, is niet echt lekker opgeschreven, wat stroef. Ik zou het nog eens beter overkijken en het herschrijven. De zinsopbouw is niet helemaal fijn, (een maar op de verkeerde plek, de want in de laatste zin kan wegblijven). Schrijf het getal 14 voluit, dus veertien jaar oud. En er staat
op een dat, = op een dag neem ik aan? Slordigheidsfoutje, en als je het nog een keer had doorgelezen was het je ook opgevallen.
Kijk je stuk nog eens goed over, beschrijvingen van uiterlijk, misschien wat eigenschappen? Dit hoeft trouwens nieteens, want die kan je ook in het verhaal laten doorschemeren, en zo de lezers de karakters te laten leren kennen. Ik vind je intro wat minimaal en je kan er veel meer uit halen!
Al met al kijk ik uit naar een volgend stukje!

Succes,